Forfatter Emne: Verden bliver aldrig ideel  (Læst 796 gange)

Online Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    16%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Verden bliver aldrig ideel
« Svar #30 Dato: Oktober 12, 2018, 03:45:13 pm »
Tråden her beskriver da meget godt, hvordan danskere modarbejder hinanden og sådan foregår det også ude i samfundet Danmark. Det er derfor vi er så nemme at skille ad, når muslimerne vil så splid imellem os.
Her i kolonien hvor jeg befinder mig, er der næsten ingen danskere tilbage og du kunne ikke se deres røv for bare skosåler, så stærkt gik det med at få solgt huset.
Ligeledes i vores villakvarterer falder prisen, når muslimen flytter ind

Jeg havde en gammel ven, en sømand, der boede i samme koloni som dig, han beskrev så rigeligt hvordan muslimerne opførte sig.
Han havde levet i fred hele sit liv, men pludselig blev han overfaldet tre gange på en måned.
Han solgte naturligvis sit hus og flyttede hurtigst muligt, - og fortalte mig at det simpelthen er den måde de overtager husene på derude.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Online fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Oktober 12, 2018, 03:48:03 pm »
Tråden her beskriver da meget godt, hvordan danskere modarbejder hinanden og sådan foregår det også ude i samfundet Danmark. Det er derfor vi er så nemme at skille ad, når muslimerne vil så splid imellem os.
Her i kolonien hvor jeg befinder mig, er der næsten ingen danskere tilbage og du kunne ikke se deres røv for bare skosåler, så stærkt gik det med at få solgt huset.
Ligeledes i vores villakvarterer falder prisen, når muslimen flytter ind

Jeg havde en gammel ven, en sømand, der boede i samme koloni som dig, han beskrev så rigeligt hvordan muslimerne opførte sig.
Han havde levet i fred hele sit liv, men pludselig blev han overfaldet tre gange på en måned.
Han solgte naturligvis sit hus og flyttede hurtigst muligt, - og fortalte mig at det simpelthen er den måde de overtager husene på derude.

Sømænd - bagere - skolelærere - elektrikere OSV osv
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Oktober 12, 2018, 03:57:32 pm »
Der er jo ingen af jer, der dagligt bliver overfaldet af muslimer. Der er måske en muslim, der har dyttet af jer på vejen eller gået ind i jer med indkøbsvognen i Netto. Ellers sidder I bare og gejler hinanden op.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Online fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.4%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Oktober 12, 2018, 04:00:55 pm »
Der er jo ingen af jer, der dagligt bliver overfaldet af muslimer. Der er måske en muslim, der har dyttet af jer på vejen eller gået ind i jer med indkøbsvognen i Netto. Ellers sidder I bare og gejler hinanden op.

I bund og grund er du jo ikke andet end en muslimsk provokatør  :yes:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.2%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Oktober 12, 2018, 04:09:45 pm »

I bund og grund er du jo ikke andet end en muslimsk provokatør  :yes:

Hvorfor kommer I aldrig med personlige historier om alle de overfald, som I selv har oplevet? Med alle de muslimer, der er i Danmark, må I jo være godt møre efter alle de tæsk.
Jeg har aldrig selv oplevet overfald eller andre, der er blevet overfaldet. Lidt råben hist og pist. Jeg siger ikke, at det ikke sker, men påstår bare, at der er visse her, der har det med at overdrive.

Online fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.4%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Oktober 12, 2018, 04:42:44 pm »
Fordi personlige historier er et godt pejlemærke og så kommer der bare 4 muslimske kammesjukker på besøg.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #36 Dato: Oktober 12, 2018, 06:26:06 pm »
Jeg har en episode, hvor en perker trak en springkniv og truede mig og mine klassekammerater efter en provokation han mente en af os havde gjort (han havde grint af hans rap). Muhammed og kammeratens s-tog kom samtidigt med knivtruslen, og han/de havde mere lyst til at tage toget end at overfalde os.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #37 Dato: Oktober 12, 2018, 06:33:35 pm »
Har hørt talrige af mine veninder fortælle om perkernes tilnærmelser, trods afvisning. Mange gange fulgte disse muggier efter pigerne. Det var også flere år siden.

Seneste episode er et par år siden med en ung perker som smed sit affald på fortorvet. Han tog det som en fornærmelse, da jeg irettesagde ham. Han samlede ikke op, og jeg gav ham desværre ikke en lussing, det må man desværre ikke længere.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.2%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Oktober 12, 2018, 07:36:47 pm »
Seneste episode er et par år siden med en ung perker som smed sit affald på fortorvet. Han tog det som en fornærmelse, da jeg irettesagde ham.

Fik du krisehjælp efter den episode? Det må have været traumatiserende.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #39 Dato: Oktober 12, 2018, 07:42:26 pm »
Ja, og min psykolog hedder Ulla, som synes det er synd for mig. Hun er gift med en stor neger med et kæmpe lem, har hun fortroet mig. Hun giver altid til røde kors og Dansk Flygningehjælp, you name it.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #40 Dato: Oktober 12, 2018, 07:58:14 pm »
Hun snakker hele tiden om sit dårlige sexliv, hun er tør i skeden, og den store pik er for meget. Det kommer tit til at handle mere om hende end om mig. Skal jeg skifte til en anden form for krisehjælp, måske hypnotisør eller krystalhealing?

Online fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.4%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Oktober 12, 2018, 08:26:58 pm »
Hun snakker hele tiden om sit dårlige sexliv, hun er tør i skeden, og den store pik er for meget. Det kommer tit til at handle mere om hende end om mig. Skal jeg skifte til en anden form for krisehjælp, måske hypnotisør eller krystalhealing?

Rolig nu PU, men kan godt forstå du flipper ud over Homoens flabede bemærkninger.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.2%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Oktober 12, 2018, 08:42:39 pm »
PU kan sagtens tåle min humor. Det er bare gas. Jeg mener det ikke ondt.  :smile1:

Online fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.4%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Oktober 12, 2018, 08:46:55 pm »
PU kan sagtens tåle min humor. Det er bare gas. Jeg mener det ikke ondt.  :smile1:

Det er ikke humor; men muslimsk ondskabsfuld satire

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #44 Dato: Oktober 12, 2018, 08:53:11 pm »
Forkert! Jeg håber du kommer til at betale min dyre psykologregning!  :negative: