Forfatter Emne: EU-rapport: Illegal indtrængen i Tyskland større end antaget  (Læst 536 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
EU-rapport: Illegal indtrængen i Tyskland større end antaget
« Dato: Oktober 24, 2018, 10:14:15 am »
Det tyske blad Die Welt har fået fat i en intern rapport fra EU-kommissionen, hvoraf det fremgår, at den illegale indvandring til Tyskland er større end hidtil antaget.

https://www.document.dk/2018/10/23/den-stille-demografiske-revolution-i-europa/

EU-rapporten fortæller, at i gennemsnit søger 460 personer hver dag asyl i Tyskland. "Det løse", de illegale, har vi af gode grunde ikke et tal på.

Det er uhyggeligt med denne stille, snigende demografiske udvikling. Ikke for de fædrelandsløse, de ligeglade og islams medløbere. Men for alle os, der holder af vores land og ønsker det bevaret for vores børn og børnebørn som et hjem for danskerne, er det faktisk uhyggeligt. Og der er vel ingen, der tror, at når der siver illegale indtrængere ind i Tyskland, at det så ikke også er tilfældet i Danmark?

Hvad burde de europæiske landes regeringer gøre som bolværk mod det, der ellers vil ende med vores udslettelse som folk?
Danmark muhammedanerfrit!

Murke-baronessen

• Gæst
Sv: EU-rapport: Illegal indtrængen i Tyskland større end antaget
« Svar #1 Dato: Oktober 24, 2018, 11:06:24 am »
Det tyske blad Die Welt har fået fat i en intern rapport fra EU-kommissionen, hvoraf det fremgår, at den illegale indvandring til Tyskland er større end hidtil antaget.

https://www.document.dk/2018/10/23/den-stille-demografiske-revolution-i-europa/

EU-rapporten fortæller, at i gennemsnit søger 460 personer hver dag asyl i Tyskland. "Det løse", de illegale, har vi af gode grunde ikke et tal på.

Det er uhyggeligt med denne stille, snigende demografiske udvikling. Ikke for de fædrelandsløse, de ligeglade og islams medløbere. Men for alle os, der holder af vores land og ønsker det bevaret for vores børn og børnebørn som et hjem for danskerne, er det faktisk uhyggeligt. Og der er vel ingen, der tror, at når der siver illegale indtrængere ind i Tyskland, at det så ikke også er tilfældet i Danmark?

Hvad burde de europæiske landes regeringer gøre som bolværk mod det, der ellers vil ende med vores udslettelse som folk?

Ja, hvad burde de gøre? Hvis disse regeringer ville deres eget folk det bedste og ville føre politik for de europæiske folk, så samarbejdede de om at lukke for illegal tilstrømning og lavede asylstop. I forbindelse med at lukke bedst muligt af, skulle der være et fælles europæisk samarbejde om bevogtning af de ydre grænser.
Det mandskab, som skulle bevogte Europas grænser, skulle have ordre til at skyde efter benene mod aggressive, indtrængende personer, der går i land på Middelhavskysten. Man har da ret til at forsvare et fælles hjem, har man ikke?

Desværre er det meste af den politiske elite i Europa så forkvaklet i tankegang, at der skal ske noget dramatisk, før vi kan gøre os håb om at strømmen bliver vendt.  :blush:

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: 00
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #2 Dato: Oktober 24, 2018, 12:55:20 pm »
@Warlock Det er en invasion så vi har lov til at bruge alle midler. 
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Anklageren

• Gæst
Vi mangler dokumentation for, hvor mange illegale man har regnet med, der var
« Svar #3 Dato: Oktober 24, 2018, 02:31:23 pm »
Hvis der er flere illegale indvandrere i Tyskland - end man havde regnet med - vil jeg gerne vide, hvor mange "man" har regnet med - og hvem der har regnet med det.

Ellers er det umuligt at bedømme, om det er sandt.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #4 Dato: Oktober 24, 2018, 04:53:38 pm »
Jyden han er stærk og sej, skal jeg hilse og sige Warlock.

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 24, 2018, 10:32:30 pm »
SAmmenligner du seriøst for Flygtninge som flygter fra et krigshærget land hvor de risikerer tortur-fængsling... med en væbnet hær som indtager landet?

De fleste kan nok se hvor ude af propotioner det forslag er;
[Flygtningen] "Jeg har det forfærdeligt og er bange for at ryge i tortur fængsel i mit hjemland"
[Skal siges med Jysk accent] "Do blir bar ud i det vand der. Do ska ik' invader mit land. Ser jeg en fod på stranden sky'r jeg for at dræbe."

@Warlock Det er en invasion så vi har lov til at bruge alle midler.

Dem, der går ind i Tyskland er ikke flygtninge, men migranter.

Anklageren

• Gæst
« Svar #6 Dato: Oktober 24, 2018, 10:45:23 pm »

Det kan du ikke bestemme  :smile1:

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #7 Dato: Oktober 24, 2018, 10:51:26 pm »

Jeg husker ikke hvor jeg så det, men hvis du har noget fakta, så smid det gerne, for jeg tror dna har fakta på sin side.

Anklageren

• Gæst
« Svar #8 Dato: Oktober 24, 2018, 11:09:10 pm »

Jeg husker ikke hvor jeg så det, men hvis du har noget fakta, så smid det gerne, for jeg tror dna har fakta på sin side.

Det har han ikke.

DNA vil sandsynligvis henholde sig til Dublin Forordningen

Ifølge Dublinforordningen skal en asylansøger søge om asyl i det første EU-land, vedkommende ankommer til, og hvis han eller hun krydser grænsen til et andet EU-land efter at være registreret med fingeraftryk, vil vedkommende blive returneret til det første EU-land igen.

Det siger selvfølgelig ikke en skid om, at en flygtning bliver forvandlet til en migrant, hvis han ikke overholder reglerne.