Forfatter Emne: Goddag og farvel-tråden  (Læst 96564 gange)

Offline MacAlli

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Goddag og farvel-tråden
« Svar #15 Dato: September 07, 2012, 06:18:15 pm »
Ja, god weekend  :smile:

Vi skal heller ikke det helt vilde. Weekenden står på projekt babyværelse. Vi skal have købt gulvtæppe, som min kæreste lægger på, og så mangler han vist at male nogle af panelerne derinde. Og jeg skal have færdigsyet gardinerne derind til. Jeg har taget lidt hver dag, så nu mangler jeg kun toppen :smile:

Og så har jeg en plan om at gøre min Twilight-bog færdig - mangler 250 sider, det skal nok være muligt at nå  :biggrin:

Campanule

• Gæst
« Svar #16 Dato: September 07, 2012, 07:54:37 pm »
Jo tak MacAlli - god fornøjelse med bogen og projekt babyværelse. Min mands niece venter nr. 2 og fødsel kan vel gå i gang fra nu af. Så det er spændende for os. Vi ved ikke barnets køn

Jeg tror, jeg vil hygge lidt foran tv nu. Husbonden har fået feber og må ligge i sengen. Så har jeg fjernbetjeningen for mig selv  :dance3:

Campanule

• Gæst
« Svar #17 Dato: September 08, 2012, 06:39:19 pm »
Har I også haft en fin dag vejrmæssigt? Jeg synes, der har været lidt dejlig sensommer i dag. Jeg har ikke rigtig fået lavet en masse ud over at handle, passe hund og syg mand.

Jeg ved ikke rigtig om jeg orker at se Matador, den har snart været i tv så mange gange, og desuden har vi den på dvd

Offline MacAlli

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: September 08, 2012, 10:44:38 pm »
Jeg har været noget ugidelig i dag og døjet on & off med graviditetssmerter, så det passede mig fint bare at ligge på sofaen og slappe af med Matador her til aften - den skulle man ikke tænke så meget over :-) Mine forældre har hele serien på DVD, og jeg lånte den sidste efterår og så det hele dengang, så den er også i forholdsvis frisk erindring hos mig :-)

Vi fik ikke købt gulvtæppe - Tæppeforretningen har lukket om lørdagen! Og til hverdag har de åbent 10-16! Helt ærligt, hvornår forventer de at "almindelige" mennesker kan købe gulvtæppe hos dem? Det er da altid noget, jeg har barsel, ellers kan jeg da ikke handle hos dem med mit 8-16 job ...

Campanule

• Gæst
« Svar #19 Dato: September 09, 2012, 10:23:03 am »
Det er da en besynderlig åbningstid for en forretning - måske har de sparet personale væk i de her tider

Synd du ikke har nået noget men så er det jo herligt med Matador. Jeg så en eller anden skrupskør film på TV5 tror jeg, det var. Også bare tom underholdning

Campanule

• Gæst
« Svar #20 Dato: September 10, 2012, 12:26:02 pm »
Det er den flotteste solskinsdag. Jeg nød virkelig morgenturen med min lille hund og havde faktisk taget for meget tøj på

Håber I har haft en god weekend!

PS! Er Sparkdabutt stoppet herinde? Der er egentlig flere jeg savner

Campanule

• Gæst
« Svar #21 Dato: September 11, 2012, 05:04:33 pm »
Vi har fået æbler på vores æbletræ for første gang, og nu kan jeg se, der ligger et par stykker på jorden, så er de nok ved at være modne. Sjovt lille træ og så med en del æbler

Vand har vi også fået i dag! Regnvejr

Campanule

• Gæst
« Svar #22 Dato: September 13, 2012, 08:09:38 am »
God dag til alle

Vores æbler er gode.  De er klar til at blive spist nu. Måske vil jeg lave noget saft af nogen af dem

Er der nogen af jer der har en saftmaskine? Som har nogle tips til gode blandinger?

Campanule

• Gæst
« Svar #23 Dato: September 13, 2012, 05:36:56 pm »
Du lyder som en ægte "husmor" - min saftmaskine er bare en fra Netto - en lille en, men jeg bruger den ikke rigtig. Der går meget frugt til og vi når altid at spist det i en fart, så vi har ikke noget "vi hellere må få brugt". Jeg kan selvfølgelig købe et større lager ind

Campanule

• Gæst
« Svar #24 Dato: September 14, 2012, 09:03:47 am »
Så er der lige straks weekend igen. Rigtig god weekend

Jeg skal til frokost med en veninde ude i Lyngby i morgen. Det glæder jeg mig til. Det er for længe siden, jeg har set hende

Søndag skal min mand arbejde, så jeg vil kaste mig over vasketøj og rengøring - det er i hvert fald planen  :angel (2):

Offline MacAlli

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: September 14, 2012, 09:57:36 am »
Hold da op, hvor et vejr at vågne op til! Regn og rusk. Jeg havde ellers planer om, at køre ud til en sø i nærheden og gå formiddagstur med hunden, men det dropper jeg vist lige igen ... Måske man skulle køre i skoven i stedet - der må da være lidt læ.

Eller også bliver det bare en hurtig tur op af vejen og så ind i varmen og hygge i stedet  :blum: Det kunne vist godt være dét, det ender med ...

Campanule

• Gæst
« Svar #26 Dato: September 14, 2012, 11:23:01 am »
Så ved man også, hvad der er kommet i det, fru Hartmann. Jeg har en veninde, de bager også alt deres brød selv. Rugbrød med surdej og det hele

Jeg holder på det sidste, MacAlli  :biggrin:

Offline MacAlli

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: September 14, 2012, 01:54:33 pm »
Det blev også den sidste mulighed ;-) Jeg kom i tanke om at med en hund, der ikke altid synes at regnvejr er fedt at være ude i, var det nok et sats at køre i skoven og håbe på, at han gad gå ret langt.

Det er især hvis det også blæser, han ikke gider. Har prøvet nogle dage, at han når hen for enden af vores egen grund, tisser, og vender derefter 180 grader rundt, for nu vil han HJEM!  :biggrin:

Campanule

• Gæst
« Svar #28 Dato: September 15, 2012, 09:35:50 am »
Åh jeg hygger med at læse om jeres kære dyr - de er da lige så forkælede som min Nosy. Han kan være smaddersur, hvis vejret er for dårligt til haven. Så glor han bebrejdende på os

Offline sun^lady

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: September 15, 2012, 12:11:05 pm »
Om lidt kommer min ældste søn og henter mig. Så skal vi op til min datter i Randers, og samle kommode og hænge lamper og hylder op for hende. Hun er heldigvis faldet rigtig godt til i Randers, og hun er meget glad for skolen. Jeg glæder mig til at besøge hende  :JC_hurrah: