Forfatter Emne: VIDEO: Paludan vil lave videoserie med “ofre for samfundstabere”  (Læst 1529 gange)

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: ph
    • Vis profil

Partileder for Stram Kurs, Rasmus Paludan, vil lave en ny videoserie, hvor “ofre for samfundstabere” interviewes og deler deres historier.

Paludan siger til 24NYT, at han inviterer danskere, som ønsker at deles deres historier, til at kontakte ham, således at flest mulige hverdagshistorier fra det virkelige liv, om folk, som på den ene eller den anden måde chikanes af muslimske indvandrere, kommer frem i lyset.

Du kan kontakte Paludan via hans facebook-side: https://www.facebook.com/DanernesLys/

https://24nyt.dk/video-paludan-vil-lave-videoserie-med-ofre-for-samfundstabere/

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Sv: VIDEO: Paludan vil lave videoserie med “ofre for samfundstabere”
« Svar #1 Dato: Oktober 01, 2018, 08:59:11 am »
For at blive opstillings berettiget til det næste folketingsvalg, skal et nyt parti indsamle mindst 20.109 vælgererklæringer.

Vælgererklæringerne forældes efter 18 måneder. Det vil sige at et parti skal indsamle noget over 1.100 vælgererklæringer om måneden.

Stram kurs har indsamlet 606 vælgererklæringer i løbet af et helt år.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 01, 2018, 09:47:57 am »
Jeg har engang oplevet en muslim springe over i køen i Bilka. Jeg kontakter ham med det samme, så historien kan komme ud!
1,8%

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 01, 2018, 09:59:15 am »

Partileder for Stram Kurs, Rasmus Paludan, vil lave en ny videoserie, hvor “ofre for samfundstabere” interviewes og deler deres historier.

Paludan siger til 24NYT, at han inviterer danskere, som ønsker at deles deres historier, til at kontakte ham, således at flest mulige hverdagshistorier fra det virkelige liv, om folk, som på den ene eller den anden måde chikanes af muslimske indvandrere, kommer frem i lyset.

Hvorfor møder du ikke selv op hos Rasmus Paludan, siden du chikaneres så meget? Og tager Lyjse med?

Nej, Paludans video bliver et flop.

Her i nabolaget er det værste at der kommer en flok araberunger op og bruger det lokale biblioteks læsesal som varme stue OG DET GÅR IKKE STILLE AF. Dog ikke værre end jeg lukker ørerne og undrer mig over om de ikke har nogen kultur.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 01, 2018, 10:02:31 am »
Jeg har engang oplevet en muslim springe over i køen i Bilka. Jeg kontakter ham med det samme, så historien kan komme ud!

Når jeg tidligere var i Bilke udsøgte jeg mig den kø hvor der var færrest muslimer ved kassen, for de er udsøgte eksperter i at lave kassekoks. Noget der står i koranen at de skal gøre?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 04, 2018, 01:56:37 pm »
Er der nogen der har hørt om hvordan det skrider frem med Rasmus Paludans video? Er der flugt over feltet med at dokumentere al samfunstabernes vold og chikanerier?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 08, 2018, 11:54:59 am »
Der er gået en uge nu, siden vi først hørte om projektet, men hører vi ikke mere. Er der nogen der ved om det skrider fremad?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 31, 2018, 01:30:35 am »

Tråden er startet 1. oktober og nu har vi 31. oktober. Hvordan skrider det fremad med Paludans video?

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    4%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 31, 2018, 12:20:01 pm »
Hvor er det brovteblæwret ud over alle grænser at skrive 5 - FEM - dumme indlæg i træk! Det er helt anklagerisk ... :blum:
Danmark muhammedanerfrit!

Anklageren

• Gæst
« Svar #9 Dato: Oktober 31, 2018, 12:24:36 pm »
Hvor er det brovteblæwret ud over alle grænser at skrive 5 - FEM - dumme indlæg i træk! Det er helt anklagerisk ... :blum:

Alle klapper sikkert i deres små hænder over, at du skriver denne yderst intelligente kommentar til Rasmus Paludans populistiske cirkus  :big_grin:

Offline Zukla

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 04, 2018, 04:00:29 pm »
For at blive opstillings berettiget til det næste folketingsvalg, skal et nyt parti indsamle mindst 20.109 vælgererklæringer.

Vælgererklæringerne forældes efter 18 måneder. Det vil sige at et parti skal indsamle noget over 1.100 vælgererklæringer om måneden.

Stram kurs har indsamlet 606 vælgererklæringer i løbet af et helt år.

Stram Kurs havde 1443 vælgererklæringer pr. 1. Oktober mod 606 en måned forinden, så Paludan har pludselig fået vind i sejlene, sikkert pga. hans youtube film der hverver unge vælgere.

Anklageren

• Gæst
« Svar #11 Dato: November 04, 2018, 04:36:26 pm »
Stram Kurs havde 1443 vælgererklæringer pr. 1. Oktober mod 606 en måned forinden, så Paludan har pludselig fået vind i sejlene, sikkert pga. hans youtube film der hverver unge vælgere.

Jeg er vant til, at mit parti får lidt under en million stemmer til folketingsvalgene - så hvor lidt vind der spiler Paludans sejl ud, kan jeg knap nok forestille mig  :smile1:

Anklageren

• Gæst
Paludan eskorteret væk efter uro i Åbyhøj
« Svar #12 Dato: November 04, 2018, 06:07:14 pm »
Det er selvfølgelig vand i forhold til balladen i Brøndby efter fodboldkampen, der krævede meget mere politi - men alligevel kan det nok bruges af Paludan, som igen kommer i pressen, og han er jo presseliderlig  :yes:

http://www.mynewsdesk.com/dk/ojylpoliti/pressreleases/demonstranter-i-aabyhoej-eskorteret-vaek-efter-uro-2789531

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 05, 2018, 09:40:21 am »

Du kan kontakte Paludan via hans facebook-side: https://www.facebook.com/DanernesLys/

https://24nyt.dk/video-paludan-vil-lave-videoserie-med-ofre-for-samfundstabere/

Der er masser af sager med alle de kriminelle der ikke hører til her, men næppe mange der har lyst til at stille op, med risiko for de psykopater opsøger dem igen.

Sørgelig forfatning A,B og C har ført Danmark ind i.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    18%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: November 05, 2018, 09:55:45 am »

Jeg er vant til, at mit parti får lidt under en million stemmer til folketingsvalgene - så hvor lidt vind der spiler Paludans sejl ud, kan jeg knap nok forestille mig  :smile1:

Ja men dit parti blev også stiftet i år1871, så dit parti har haft et par år til at udvikle sig i.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende