OK, convex, nu har du selv kaldt tråden for en samletråd. Så har du død og pine også at holde dine rum-konspirationer og perspektiv-fejlslutninger her.
Hvor er det fedt med en samlet tråd med alle argumenter for en flad jord.Jeg forstår dog ikke hvorfor det skulle vise at jorden ikke er rund, at vand kan spejle skibe og himlen? Kan du ikke forklare det så jeg kan forstå det.Citat fra: Convex Earth efter Oktober 01, 2018, 11:23:43 amSpejlbilleder af skibe i horisonten!
Spejlbilleder af skibe i horisonten!
Det forstår jeg ikke. Det giver ingen mening. Hvorfor skulle man ikke kunne se det som spejker sig i vandet fordi jorden er rund?Citat fra: Convex Earth efter Oktober 02, 2018, 11:34:55 amFJ folket mener, at hvis Jorden virkelig krummer nedad på en kugle, så ville du ikke kunne se spejlingen på den måde som der er vist!
FJ folket mener, at hvis Jorden virkelig krummer nedad på en kugle, så ville du ikke kunne se spejlingen på den måde som der er vist!
Ej, du kan da ikke bare gå vidre til noget nyt?Jeg mangler stadig en forklaring på hvorfor man ikke kan se spejlinger i vandet hvis jorden var rund.Citat fra: Convex Earth efter Oktober 03, 2018, 11:29:27 amLyver NASA om lidt eller om alt?
Lyver NASA om lidt eller om alt?
Det svar giver ingen mening. Hvis jeg stiller et spejl på skrå ude i gangen, kan jeg godt se ud i køkkenet i spejlet selvom jeg ikke kan se ud i køkkenet ellers.Du må lige finde en bedre forklaring. Jeg kan se spejlet som er luften over skibet, så derfor kan jeg se skibet i fata-morgana der er en spejling i luften.Citat fra: Convex Earth efter Oktober 04, 2018, 11:29:27 amFata Morgana IS the Curve on Flat Earth. Horizon Mirror Effect Explained with Nikon P900Du kan ikke se spejlinger af noget som ligger under et fladt hav niveau!
Fata Morgana IS the Curve on Flat Earth. Horizon Mirror Effect Explained with Nikon P900Du kan ikke se spejlinger af noget som ligger under et fladt hav niveau!
Citat fra: Warlock efter Oktober 03, 2018, 11:53:45 amEj, du kan da ikke bare gå vidre til noget nyt?Jeg mangler stadig en forklaring på hvorfor man ikke kan se spejlinger i vandet hvis jorden var rund.Citat fra: Convex Earth efter Oktober 03, 2018, 11:29:27 amLyver NASA om lidt eller om alt?https://www.youtube.com/watch?v=GSymHU2nSh0Fata Morgana IS the Curve on Flat Earth. Horizon Mirror Effect Explained with Nikon P900Du kan ikke se spejlinger af noget som ligger under et fladt hav niveau!Vores perspektivøjne gør at vi kun kan se til horisontlinjen og når vi alligevel så kan se et skib sejle over denne havlinje med et kamera zoom, så er det fordi det spejler skibet længere ude på et fladt plan - her hav!Hvis skibet derfor sejlede under en havkrumning, så kunne kameraet heller ikke se det længere og dermed ville en spejling også være umuligt!Derfor ved vi med 100% sikkerhed, at skibet blot sejler længere ude på et fladt hav!Spejlinger over land er det samme på et helt flad plan:https://www.youtube.com/watch?v=hXNrjEaYQac&t=363sFlat Earth - Great example of perspective & mirroring - no curve - Phuket Word mirrorErgo - jorden er meget flad på én skive!