Forfatter Emne: Måske ses vi igen?  (Læst 3264 gange)

Anklageren

• Gæst
Frigiv marihuana
« Svar #60 Dato: September 29, 2018, 05:43:46 pm »
Frigiv marihuana, så banderne ikke kæmper om markedet.

Som en sidegevinst får indvandrerbanderne færre BMW'ere - og rockerne færre Harley'er.

Det er svært at se det kloge i at "forære" organiseret kriminalitet mere end en milliard kroner om året - fordi forbuddet ikke mindsker forbruget.

Bedst er det selvfølgelig, hvis det sker på EU niveau, fordi der også er den ulempe, at man kan blive forsynings-land til andre lande, hvis cannabis bliver for billigt.

Det hjælper at beskatte det, men alligevel ...

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
Sv: Måske ses vi igen?
« Svar #61 Dato: September 29, 2018, 10:24:48 pm »
Anklager

Citér

Jeg har lige læst tråden, det er da det værste vrøvl  :bad: har I siddet og røget fjolletobak ?

Jeg gider simpelthen ikke forsøge - at debattere, for der er jo ingen debat -  jeg forstår godt DerRudi -  det er spild af tid !

Anklageren

• Gæst
Hvor er du da led
« Svar #62 Dato: September 29, 2018, 10:30:41 pm »
Anklager

Citér

Jeg har lige læst tråden, det er da det værste vrøvl  :bad: har I siddet og røget fjolletobak ?

Jeg gider simpelthen ikke forsøge - at debattere, for der er jo ingen debat -  jeg forstår godt DerRudi -  det er spild af tid !

Jeg hverken ryger hash eller drikker.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #63 Dato: September 29, 2018, 11:22:57 pm »
Anklager

Citér

Jeg gider simpelthen ikke forsøge - at debattere, for der er jo ingen debat

Det har vi jo sagt op til flere gange, men du vil ikke høre - du bliver bare ved med at poste nyheder som vi alle har læst i forvejen.

Offline Venstrefløjens Hævner

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #64 Dato: September 30, 2018, 10:15:48 am »
Hvorfor skal vi egentlig belemres med jeres angst og frygt for muslimer hver dag? Hvorfor skal vi spammes med gamle artikler og propaganda fra DKA og "Ditoverblik"? Så bliver I sure, når der bliver sagt fra - kan I ikke andet end at brokke jer?
Der er jo snart jul, og jeg regner jo med, at vi snart ser de sædvanlige GYSE-opslag om muslimer, der afskaffer julepynt, salmesang, æbleskiver og gløgg. Kalifatet står jo lige for døren.

Når du nu selv lægger ud, hvorfor skal vi egentlig belemres med dig, du er jo i bund og grund ikke andet end en muslimsk troll

Jeg vil sige som Homofaber - I andre skal satme ikke diskutere islam, når vi ikke vil have det. Fatter du det så?!?

Offline Dommeren

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Country: no
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #65 Dato: September 30, 2018, 10:17:02 am »
Og man kunne spørge - hvor mange muslimer er der i Danmark?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #66 Dato: September 30, 2018, 10:32:23 am »
Hvorfor skal vi egentlig belemres med jeres angst og frygt for muslimer hver dag? Hvorfor skal vi spammes med gamle artikler og propaganda fra DKA og "Ditoverblik"? Så bliver I sure, når der bliver sagt fra - kan I ikke andet end at brokke jer?
Der er jo snart jul, og jeg regner jo med, at vi snart ser de sædvanlige GYSE-opslag om muslimer, der afskaffer julepynt, salmesang, æbleskiver og gløgg. Kalifatet står jo lige for døren.

Når du nu selv lægger ud, hvorfor skal vi egentlig belemres med dig, du er jo i bund og grund ikke andet end en muslimsk troll

Jeg vil sige som Homofaber - I andre skal satme ikke diskutere islam, når vi ikke vil have det. Fatter du det så?!?

Det skal i satme ikke bestemme, fatter i det så!!!   :ROFL:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
« Svar #67 Dato: September 30, 2018, 12:58:12 pm »

Det skal sådan en slimet kloakrotte ikke blande sig i  :bad:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #68 Dato: November 03, 2018, 10:42:19 am »
Ja, naturligvis kom du tilbage, hr. Rudi. Og der gik kun ca. 5 uger. Som ventet.

Du må indrømme, at din-debat trods alt er og bliver dit foretrukne forum, med alle dets plusser og minusser. Ellers ville du vel ikke blive ved at vende tilbage hertil.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.6%
    • Vis profil
« Svar #69 Dato: November 03, 2018, 11:12:08 am »
Ja, naturligvis kom du tilbage, hr. Rudi. Og der gik kun ca. 5 uger. Som ventet.

Du må indrømme, at din-debat trods alt er og bliver dit foretrukne forum, med alle dets plusser og minusser. Ellers ville du vel ikke blive ved at vende tilbage hertil.

Nej, der gik under en måned. Han har været aktiv de sidste to uger.  :smile1: