Forfatter Emne: Måske ses vi igen?  (Læst 3630 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Måske ses vi igen?
« Svar #30 Dato: September 27, 2018, 11:04:00 pm »
Ja, Codlyn hed den. Men siden har altid heddet din-debat med bindestreg, men jeg mener, at Musenfryd prøvede at få stoppet Jubii i at bruge navnet uden bindestreg, fordi det var så tæt på. Tror det blev droppet, fordi det var for stort et arbejde.
Jeg var ikke selv ret aktiv på Codlyn. Det var mest din-debat, der var aktivitet på, og de fleste, der var på Codlyn skrev også på din-debat.

Jeg kan huske, at der var en forumejer, der døde.  Hed han Tybald?

Ja, Tybald! Det var det, han hed. Han havde Codlyn. Han døde ret pludseligt og han blev ikke ret gammel.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    58.6%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: September 27, 2018, 11:07:41 pm »
Men hvad med Puffin (ham med svanen) var han også en af de `gamle´ fra din-debat?  :girl_smile:

Ja. Han er psykiater og arbejder vist i psykiatrien med dømte. Det gjorde han dengang.

Ja, han har fortalt at han arbejder som psykiater på Sveriges værste forvaringsanstalt.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    58.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: September 28, 2018, 05:58:41 am »
Jeg har oprettet et par tråde i dag, og Convex Earth også én (om islamiseringen).

Ja, men hvad ville I debattere? Høste skulderklap? Over noget vi allesammen har læst i nyhederne?

Citér
En god dansk hilsen til de få nationalsindede på D.-d. Trådsabotørerne kan så klappe i deres beskidte hænder.

Rudi.

Hvad gælder dog ophidselsen? Skal der virkeligt ikke mere end et klat havregrød til, at I skal nærmest på psykiatrisk skadestue?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    58.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: September 28, 2018, 07:22:09 am »
Jeg tror ikke, de får øjene op for muslimernes terror, i vores land, FØR det rammer en af dem, eller en af deres nærmeste.

Det er efterhånden længe siden, der har været muslimske terrorangreb i Europa. Men OK, hver gang en muslim kører uden lys på sin syggel, kan man kalde det et terrorangreb.

Citér
Man læser jo "jeg er da aldrig blevet overfaldet" så skidt da med, at andre uskyldige mennesker bliver skudt ned  :bad:

Der dør 70 000 mennesker verden hver dag.

Citér
Og muslimen herinde, snakker om havregrød, for at spamme tråden..

Fra hvilke kredse er dem der forsøger ar gøre enhver tråd til muslimtråd? Og så vræler I når i får lidt igen.

Citér
.......... flytte fokus for den alvorlige situation, vi står i.

Hvilken alvorlig situation står vi i? Bøndernes gældsætning? Insekternes uddøen?

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: September 28, 2018, 12:26:48 pm »
Hvorfor skal vi egentlig belemres med jeres angst og frygt for muslimer hver dag? Hvorfor skal vi spammes med gamle artikler og propaganda fra DKA og "Ditoverblik"? Så bliver I sure, når der bliver sagt fra - kan I ikke andet end at brokke jer?
Der er jo snart jul, og jeg regner jo med, at vi snart ser de sædvanlige GYSE-opslag om muslimer, der afskaffer julepynt, salmesang, æbleskiver og gløgg. Kalifatet står jo lige for døren.

Fordi det er landets største problem.
Du kan bare hoppe det over der ikke behager dig, og lade os andre læse hvad vi vil.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: September 28, 2018, 04:18:21 pm »
Carlo

Citér
Hvilken alvorlig situation står vi i?

Nu sidder du jo nede i Thailand, men muslimerne skyder om ørerne på os heroppe i lille Danmark.

Lørdag 15. september: En byge af skud hamrer mod siden af en sølvgrå Mercedes i Ishøj.

I bilen, der befandt sig på Ishøj Parkvej, sidder to mænd på 24 år, og begge bliver såret. Den ene bliver ramt en enkelt gang i benet, mens den anden bliver ramt flere gange, herunder i ballen og bækkenet. Begge overlever.

Natten til tirsdag 18. september bliver der ifølge Ekstra Bladet affyret skud på Den Store Plads ved Mjølnerparken. Ingen personer bliver ramt.

Tirsdag 18. september: Omkring klokken 21.15 jager en Audi en VW Polo i Herlev. Fra Audien skydes der ti gange. Ingen personer bliver ramt.

Cirka en time senere skydes der mod en mand, der sidder i en bil på Lygten på Nørrebro i København. Han bliver ramt i begge arme. Ifølge Ekstra Bladet er ofret et tidligere Brothas-bandemedlem.

Onsdag 19. september: Natten til onsdag bliver fem biler ramt af skud på parkeringspladsen ved lejlighedskomplekset Digehuset i Hundige.

Om aftenen går det løs på Ragnhildgade i København. Kort før klokken 20 kommer en bil kørende og begynder pludselig at skyde mod en gruppe unge. Næsten lige ved siden af står politiet, som svarer igen ved at beskyde bilen.

Ingen bliver anholdt, og gerningsmændene slipper væk.

Natten til fredag 21. september opholder en 30-årig mand sig på Glostrup Torv sammen med en anden person, da en mand kommer løbende og affyrer flere skud fra en pistol. Den 30-årige bliver ramt i låret, men er uden for livsfare.

Gerningsmanden flygter i en sølvgrå bil, som muligvis er identisk med et køretøj, der senere er fundet udbrændt i Nordsjælland.

Om aftenen fredag 21. september bliver tre personer ramt af skud ved Meinungsgade og Guldbergsgade på det indre Nørrebro. Deres tilstand er ukendt.

https://politiken.dk/indland/art6728050/11-m%C3%A6nd-sigtet-for-flere-drabsfors%C3%B8g-og-r%C3%B8veri

11 mænd, der natten til onsdag blev anholdt sigtes for fem drabsforsøg og to røverier begået i perioden 5. til 26. september i København. Mændene sættes i forbindelse med den verserende bandekonflikt i københavnsområdet

I øjeblikket er al trafik gået i stå - Storebæltsbroen - Øresundsbroen - tog og færger.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2018-09-28-politiet-og-forsvaret-i-faelles-aktion-jagter-sort-svensk-bil-med-tre-personer

Politiet og Forsvaret i fælles aktion: Jagter sort svensk bil med tre personer

Anklageren

• Gæst
« Svar #36 Dato: September 28, 2018, 05:24:19 pm »

Nu sidder du jo nede i Thailand, men muslimerne skyder om ørerne på os heroppe i lille Danmark.

I Thailand er der mere end tre gange så mange drab - som der er i Danmark - hvis man tager højde for forskellen på landenes størrelse - så Carlo falder nok ikke ned af stolen.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: September 28, 2018, 06:36:39 pm »
Syntes det må være træls at bo på Sjælland lige nu, med alle de muslimske bande skyderier og september mdr. trækker vel lidt op i statistikken.   
« Senest Redigeret: September 28, 2018, 07:27:27 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    4.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #38 Dato: September 28, 2018, 07:34:33 pm »
Carlo

Citér

Lørdag 15. september: En byge af skud hamrer mod siden af en sølvgrå Mercedes i Ishøj.

I bilen, der befandt sig på Ishøj Parkvej, sidder to mænd på 24 år, og begge bliver såret. Den ene bliver ramt en enkelt gang i benet, mens den anden bliver ramt flere gange, herunder i ballen og bækkenet. Begge overlever.

Natten til tirsdag 18. september bliver der ifølge Ekstra Bladet affyret skud på Den Store Plads ved Mjølnerparken. Ingen personer bliver ramt.

Tirsdag 18. september: Omkring klokken 21.15 jager en Audi en VW Polo i Herlev. Fra Audien skydes der ti gange. Ingen personer bliver ramt.

Cirka en time senere skydes der mod en mand, der sidder i en bil på Lygten på Nørrebro i København. Han bliver ramt i begge arme. Ifølge Ekstra Bladet er ofret et tidligere Brothas-bandemedlem.

Onsdag 19. september: Natten til onsdag bliver fem biler ramt af skud på parkeringspladsen ved lejlighedskomplekset Digehuset i Hundige.

Om aftenen går det løs på Ragnhildgade i København. Kort før klokken 20 kommer en bil kørende og begynder pludselig at skyde mod en gruppe unge. Næsten lige ved siden af står politiet, som svarer igen ved at beskyde bilen.

Natten til fredag 21. september opholder en 30-årig mand sig på Glostrup Torv sammen med en anden person, da en mand kommer løbende og affyrer flere skud fra en pistol. Den 30-årige bliver ramt i låret, men er uden for livsfare.

Gerningsmanden flygter i en sølvgrå bil, som muligvis er identisk med et køretøj, der senere er fundet udbrændt i Nordsjælland.

Om aftenen fredag 21. september bliver tre personer ramt af skud ved Meinungsgade og Guldbergsgade på det indre Nørrebro. Deres tilstand er ukendt.

https://politiken.dk/indland/art6728050/11-m%C3%A6nd-sigtet-for-flere-drabsfors%C3%B8g-og-r%C3%B8veri

11 mænd, der natten til onsdag blev anholdt sigtes for fem drabsforsøg og to røverier begået i perioden 5. til 26. september i København. Mændene sættes i forbindelse med den verserende bandekonflikt i københavnsområdet

I øjeblikket er al trafik gået i stå - Storebæltsbroen - Øresundsbroen - tog og færger.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2018-09-28-politiet-og-forsvaret-i-faelles-aktion-jagter-sort-svensk-bil-med-tre-personer

Fantasien løber af med dig. De ting er aldrig sket.
Midlerne er underordnede.

Anklageren

• Gæst
« Svar #39 Dato: September 28, 2018, 07:37:13 pm »
Carlo

Citér

Fantasien løber af med dig. De ting er aldrig sket.

Bla bla bla

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    58.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: September 28, 2018, 09:51:03 pm »

Nu sidder jeg ikke i Thailand for tiden, men i DK. Ingen kugler flyver om ørerne på mig her.

Men Thailand er et farligt land. Et menneskeliv tæller intet der. Man kan dø af et styrt på deres halsbrækkende fortove. Eller nogen synes at insektgift i ens mad er sjovt, fordi de synes man har en forkert donna.

Da jeg kom til Köln med flyet og gik lidt rundt i byen, kunne jeg virkeligt mærke trygheden i luften, selv om byen er fuld af muslimer.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.4%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: September 28, 2018, 09:54:30 pm »
Det er latterligt, at Carlo og Anklageren skal høre for, at de bor på Grønland og i Thailand og derfor ikke kan udtale sig om, hvor farlige muslimerne er, men de selv samme mennesker fortæller ikke om oplevelser, de har haft hvor bander har skud om ørerne på dem - I sidder kun og læser alt, hvad der står på DKA.
Man kan sagtens bo på et andet kontinent og udtale sig om, at Danmark er et af de fredeligste lande at bo i.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.4%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: September 28, 2018, 10:00:18 pm »
Det kunne være interessant at høre, hvor lyjse bor  - om det er midt i orkanens øje eller ude hvor kragerne vender og hvor der vrimler med puch maxi'er med mælkekasser bagpå. Der findes stadig danskere, der aldrig har været i København eller i en dansk storby.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    58.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: September 28, 2018, 10:04:27 pm »
Det er også latterligt at høre om at vi sidder trygt i Thailand, hhv Grønland. Jeg har aldrig været i Grønland, men man hører ting og sager derfra.

Jeg har boet i et muslimtæt område i DK og der har jeg højst følt mig utryg to minutter ud af 10 år. De er bare irriterende med deres knallerter og ufatteligt grimme kællinger.
« Senest Redigeret: September 28, 2018, 10:06:41 pm af Carlo »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    58.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: September 28, 2018, 10:09:19 pm »
Det kunne være interessant at høre, hvor lyjse bor  - om det er midt i orkanens øje eller ude hvor kragerne vender og hvor der vrimler med puch maxi'er med mælkekasser bagpå. Der findes stadig danskere, der aldrig har været i København eller i en dansk storby.

Min fars knallert var nu en Tomos og han havde aldrig været ret meget uden for sognet, men vidste ALT om hvor farligt der var i hovedstaden.