Forfatter Emne: Måske ses vi igen?  (Læst 2636 gange)

Anklageren

• Gæst
Måske mystisk - men det er sikkert og vist
« Svar #15 Dato: September 27, 2018, 02:50:46 pm »

Lyder mystisk da jeg mener at gubbi morede sig over hans nye navn her på DD Homofaber hed også noget andet da han truede i et indlæg med, der er ikke noget mig og mine 4 kammerater ikke kan klare

Man kan jo se hvornår homofaber blev oprettet på homofabers profil:

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;u=6

Man kan også se, at homofaber skrev sin første kommentar 3. juli 2012

Her ser det oven i købet ud til, at homofaber allerede i 2012 havde skrevet her længe, og var blevet oprettet igen, fordi der var sket et uheld med forummet, så alt var væk.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=24.msg57#msg57

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Måske ses vi igen?
« Svar #16 Dato: September 27, 2018, 03:29:05 pm »

Så vidt jeg ved var homofaber her på debatten læænge før sol folket møvede sig ind på forummet her og straks smed deres muslimdebatter ind her,  :girl_sad:

Sikke dog en gang vrøvl.

Homofaber blev registeret her 29. juni 2012.

En måned senere havde han skrevet 3 oplæg og 10 kommentarer.

Der var før det halve af SOL'en endte her i 2014.

Lyder mystisk da jeg mener at gubbi morede sig over hans nye navn her på DD Homofaber hed også noget andet da han truede i et indlæg med, der er ikke noget mig og mine 4 kammerater ikke kan klare

Jeg har været på din-debat i over 13 år under samme navn (der i øvrigt stammer fra en roman)! Carlo er vist den eneste, der har været her længere. Jeg har altid været en sarkastisk drillepind, men folk kunne sagtens gennemskue min humor, men det var før alle folk fra SOL kom til debatten og så eskalerede det med trolle-profiler, gætterier osv.
Jeg synes ikke, det er specielt seriøst, når den ene efter den anden linker til artikler fra DKA og bliver fornærmet over, at folk ikke ryster i bukserne. Så er mine svar bare tilsvarende fjollerier.

Men du har sådan set lige selv skudt dig i foden med dine beskyldninger, for det er ret nemt at tilbagevise.   
1,8%

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: September 27, 2018, 04:13:38 pm »
Anklager

Citér

homofaber

Citér
At påstå, at ikke-vestlig indvandring fører til fattigdom, er en useriøs påstand - der har været indvandring siden 60'erne, og levestandarden er faktisk kanongod i Danmark.

Så der blev også debatteret indvandrere -  før Sol-brugerne - kom herind på Din debat  :big_grin:

Tænk at skulle forsvare muslimers forbrydelser i årevis.. :bad:

Anklageren

• Gæst
« Svar #18 Dato: September 27, 2018, 05:52:06 pm »

Så der blev også debatteret indvandrere -  før Sol-brugerne - kom herind på Din debat  :big_grin:

- men mere af det, som udgør hele resten af verden  :yes:

Det gjorde der i hvert fald, da jeg startede her - men der gik ikke længe før "DerRudi og Tigermanden" fyldte det hele.

Det var ikke nogen berigelse.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.8%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: September 27, 2018, 08:20:07 pm »
Anklager

Citér

homofaber

Citér
At påstå, at ikke-vestlig indvandring fører til fattigdom, er en useriøs påstand - der har været indvandring siden 60'erne, og levestandarden er faktisk kanongod i Danmark.

Det kan du tro. Dengang havde vi en ved navn Bøddel. Han var rigtig farlig. Lastbilchauffør med stor mave på grund af for meget pølsemix fra grillen i Padborg. Han havde sin egen debat, Huggebloggen, men ingen aktivitet. Han var egentlig en god debattør, der rent faktisk kunne argumentere. Så havde vi Brændeovnen. Han startede også 10 indlæg om dagen om muslimer, men han var dum som et hul i en dør præcis som dig.
Dengang var der rigtig gang i debatten - der var langt flere og det handlede ikke kun om muslimer. Bøddel syntes dog, at din-debat var en værre strikkeklub for kællinger, fordi der var så meget andet om islam. Emner, som sidens kvindelige brugere ofte tog op.
1,8%

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.8%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: September 27, 2018, 08:24:06 pm »
Der var også en anden debatside, men jeg husker ikke hvad den hed. Måske bare "Debatten". Sidens ejer døde meget pludseligt af et hjerteanfald. Måske Carlo kan huske, hvad han hed eller kaldte sig.
1,8%

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: September 27, 2018, 08:27:15 pm »
Men hvad med Puffin (ham med svanen) var han også en af de `gamle´ fra din-debat?  :girl_smile:
« Senest Redigeret: September 27, 2018, 08:28:48 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.8%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: September 27, 2018, 08:30:55 pm »
Men hvad med Puffin (ham med svanen) var han også en af de `gamle´ fra din-debat?  :girl_smile:

Ja. Han er psykiater og arbejder vist i psykiatrien med dømte. Det gjorde han dengang.
1,8%

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: September 27, 2018, 09:33:43 pm »

- men mere af det, som udgør hele resten af verden  :yes:

Det gjorde der i hvert fald, da jeg startede her - men der gik ikke længe før "DerRudi og Tigermanden" fyldte det hele.

Det var ikke nogen berigelse.

Jeg startede herinde November 26, 2014  :big_grin:

Du  November 30, 2014  :big_grin:

Jeg blev så gal på SOL da de slettede PB uden varsel  :angry: så jeg lagde en invitation til Din Debat, derinde, og så var jeg færdig med SOL  :bad:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: September 27, 2018, 09:40:23 pm »
homofaber

Citér
han var dum som et hul i en dør præcis som dig

Nå din stakkel, er det måden - du tror, du kan "klare dig på"  :bee: :connie_1:

Er du stolt ?

https://www.dr.dk/nyheder/indland/bandekonflikt-faar-skole-til-stoppe-foraeldremoeder-om-aftenen

Bandekonflikt får skole til at stoppe forældremøder om aftenen

Jeg ville skamme mig, hvis jeg var dig  :bad:

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: September 27, 2018, 09:43:11 pm »
Der var også en anden debatside, men jeg husker ikke hvad den hed. Måske bare "Debatten". Sidens ejer døde meget pludseligt af et hjerteanfald. Måske Carlo kan huske, hvad han hed eller kaldte sig.

Overvågning af andres død? SIKKERHEDSKOPIERET!!

Evalu

• Gæst
« Svar #26 Dato: September 27, 2018, 10:10:15 pm »

Hed den gamle debat ikke "DinDebat", indtil Jubii på en eller anden måde overtog navnet?

,,, og hvad med "Codlyn"?  Der må være nogle debatgengangere derfra også.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.8%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: September 27, 2018, 10:43:17 pm »

Hed den gamle debat ikke "DinDebat", indtil Jubii på en eller anden måde overtog navnet?

,,, og hvad med "Codlyn"?  Der må være nogle debatgengangere derfra også.

Ja, Codlyn hed den. Men siden har altid heddet din-debat med bindestreg, men jeg mener, at Musenfryd prøvede at få stoppet Jubii i at bruge navnet uden bindestreg, fordi det var så tæt på. Tror det blev droppet, fordi det var for stort et arbejde.
Jeg var ikke selv ret aktiv på Codlyn. Det var mest din-debat, der var aktivitet på, og de fleste, der var på Codlyn skrev også på din-debat.
1,8%

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.8%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: September 27, 2018, 10:48:51 pm »
homofaber

Citér
han var dum som et hul i en dør præcis som dig

Nå din stakkel, er det måden - du tror, du kan "klare dig på"  :bee: :connie_1:

Er du stolt ?

https://www.dr.dk/nyheder/indland/bandekonflikt-faar-skole-til-stoppe-foraeldremoeder-om-aftenen

Bandekonflikt får skole til at stoppe forældremøder om aftenen

Jeg ville skamme mig, hvis jeg var dig  :bad:

Rend og hop.
1,8%

Evalu

• Gæst
« Svar #29 Dato: September 27, 2018, 10:54:44 pm »
Ja, Codlyn hed den. Men siden har altid heddet din-debat med bindestreg, men jeg mener, at Musenfryd prøvede at få stoppet Jubii i at bruge navnet uden bindestreg, fordi det var så tæt på. Tror det blev droppet, fordi det var for stort et arbejde.
Jeg var ikke selv ret aktiv på Codlyn. Det var mest din-debat, der var aktivitet på, og de fleste, der var på Codlyn skrev også på din-debat.

Jeg kan huske, at der var en forumejer, der døde.  Hed han Tybald?