Forfatter Emne: Måske ses vi igen?  (Læst 3294 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Måske ses vi igen?
« Dato: September 27, 2018, 11:15:05 am »
Lige til de få normale mennesker, der jævnligt kigger ind på Din-debat.dk

Jeg har oprettet et par tråde i dag, og Convex Earth også én (om islamiseringen).
Det eneste, der skete var, at Ankagleren brugte to profiler på at gøre nar af det/afspore ved at skrive noget pjat. Carlo bruger kun én.
Og da D.-d's 'moderator' jo er på Brovtebandens side, ligegyldigt hvordan de tér sig, dør tråde på den måde, før de egentlig er begyndt ....

Så - efter at have deltaget lidt i et par måneder (efter et halvt års frivillig pause; jeg har aldrig været banned i dette forum, selv om brovtere har løjet og påstået det), er det vist ved at være tid til at trykke på pauseknappen igen.
Hvis forummet blev læst af tusinder, var det måske en anden sag, men det er jo ikke ligefrem tilfældet.

En god dansk hilsen til de få nationalsindede på D.-d. Trådsabotørerne kan så klappe i deres beskidte hænder.

Rudi.
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Måske ses vi igen?
« Svar #1 Dato: September 27, 2018, 11:22:24 am »
Farvel-farvel - du vil ikke blive savnet! :dance3: :JC_cheesy: :JC_ghey:

...betyder det så, at Helle eller Kaj snart kommer tilbage?  :ROFL: :MG_216:
Midlerne er underordnede.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 27, 2018, 11:24:09 am »
Okay, forstår dig Rudi ... Jeg har heller ikke selv været for aktiv herinde i de sidste mange måneder ... :ermm:

Det er ligesom det ikke nytter noget,  Danskerne går imod deres skæbne med åbne øjne og det er måske så bare det' ...
« Senest Redigeret: September 27, 2018, 11:29:15 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #3 Dato: September 27, 2018, 11:25:14 am »
Danskerne går imod deres skæbne med åbne øjne og det er så bare det' ...

Er det da ikke herligt?  :big_grin: :JC_doubleup:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 27, 2018, 11:28:11 am »
Jeg forstår dig godt !

Jeg tror ikke, de får øjene op for muslimernes terror, i vores land, FØR det rammer en af dem, eller en af deres nærmeste.
Man læser jo "jeg er da aldrig blevet overfaldet" så skidt da med, at andre uskyldige mennesker bliver skudt ned  :bad:

Og muslimen herinde, snakker om havregrød, for at spamme tråden.. flytte fokus for den alvorlige situation, vi står i.

Men nu fik de da fanget ham fra i går, der stak af, ved hjælp af andre kriminelle.

https://www.tveast.dk/artikel/flugtfangen-er-anholdt

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #5 Dato: September 27, 2018, 11:33:48 am »
Og muslimen herinde, snakker om havregrød, for at spamme tråden.. flytte fokus for den alvorlige situation, vi står i.

Der er ikke nogen alvorlig situation.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 27, 2018, 11:43:13 am »
Hvorfor skal vi egentlig belemres med jeres angst og frygt for muslimer hver dag? Hvorfor skal vi spammes med gamle artikler og propaganda fra DKA og "Ditoverblik"? Så bliver I sure, når der bliver sagt fra - kan I ikke andet end at brokke jer?
Der er jo snart jul, og jeg regner jo med, at vi snart ser de sædvanlige GYSE-opslag om muslimer, der afskaffer julepynt, salmesang, æbleskiver og gløgg. Kalifatet står jo lige for døren.

Anklageren

• Gæst
Du skriver personævl til det sidste
« Svar #7 Dato: September 27, 2018, 11:44:42 am »
Hvis du selv havde undgået al den personævl, så ville du sikkert have kunnet deltage i en debat om det, som du tilsyneladende ønsker.

Det er bare vigtigere for dig at få nogen høvlet ned hr. offer.

Lige til de få normale mennesker, der jævnligt kigger ind på Din-debat.dk

Jeg har oprettet et par tråde i dag, og Convex Earth også én (om islamiseringen).
Det eneste, der skete var, at Ankagleren brugte to profiler på at gøre nar af det/afspore ved at skrive noget pjat. Carlo bruger kun én.
Og da D.-d's 'moderator' jo er på Brovtebandens side, ligegyldigt hvordan de tér sig, dør tråde på den måde, før de egentlig er begyndt ....

Så - efter at have deltaget lidt i et par måneder (efter et halvt års frivillig pause; jeg har aldrig været banned i dette forum, selv om brovtere har løjet og påstået det), er det vist ved at være tid til at trykke på pauseknappen igen.
Hvis forummet blev læst af tusinder, var det måske en anden sag, men det er jo ikke ligefrem tilfældet.

En god dansk hilsen til de få nationalsindede på D.-d. Trådsabotørerne kan så klappe i deres beskidte hænder.

Rudi.
« Senest Redigeret: September 27, 2018, 11:48:52 am af Anklageren »

Offline Petra

• Senior medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Køn: Kvinde
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 27, 2018, 12:49:06 pm »
Hvorfor skal vi egentlig belemres med jeres angst og frygt for muslimer hver dag? Hvorfor skal vi spammes med gamle artikler og propaganda fra DKA og "Ditoverblik"? Så bliver I sure, når der bliver sagt fra - kan I ikke andet end at brokke jer?
Der er jo snart jul, og jeg regner jo med, at vi snart ser de sædvanlige GYSE-opslag om muslimer, der afskaffer julepynt, salmesang, æbleskiver og gløgg. Kalifatet står jo lige for døren.

Jeg drages af jul og flæskesteg.
Du drages af kogte kamel nosser,
med rejesalat og blæksprutte?
I muslimer er mærkelige på alle
fronter.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 27, 2018, 01:04:32 pm »

Når du nu selv lægger ud, hvorfor skal vi egentlig belemres med dig, du er jo i bund og grund ikke andet end en muslimsk troll
« Senest Redigeret: September 27, 2018, 01:48:50 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 27, 2018, 01:08:07 pm »
Citér

Sikke noget klynk og jammer! Jeg fjerner ikke indlæg bare fordi de er fjollede eller potentielt afsporende. Det gælder hverken tigermandens eller petras indlæg i denne tråd. I bund og grund bryder du dig jo bare ikke om at andre har de samme frihedsrettigheder som du selv har. "Brovtebanden" der åbenbart består af alle til venstre for Mussolini, kan poste de meninger og fjollede indlæg de vil, ligesom du kan.

På det her forum har du nemlig friheden til at poste dit propaganda, og jeg modererer dig ikke for nogen holdning du har uanset hvor uenig jeg er i den. Så mon ikke du kommer krybende tilbage igen. Hvis ikke, fint. Jeg er ligeglad. Men drop det der moderator-klynk, for du er fandeme ikke blevet uretfærdigt behandlet.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 27, 2018, 01:25:29 pm »

Når du nu selv lægger ud, hvorfor skal vi egentlig belemres med dig, du er jo i bund og grund ikke andet end en muslimsk troll

Så vidt jeg ved var homofaber her på debatten læænge før sol folket møvede sig ind på forummet her og straks smed deres muslimdebatter ind her,  :girl_sad:
« Senest Redigeret: September 27, 2018, 01:29:10 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 27, 2018, 01:50:29 pm »

Så vidt jeg ved var homofaber her på debatten læænge før sol folket møvede sig ind på forummet her og straks smed deres muslimdebatter ind her,  :girl_sad:

Sikke dog en gang vrøvl.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
« Svar #13 Dato: September 27, 2018, 02:15:43 pm »

Sikke dog en gang vrøvl.

Homofaber blev registeret her 29. juni 2012.

En måned senere havde han skrevet 3 oplæg og 10 kommentarer.

Der var før det halve af SOL'en endte her i 2014.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: September 27, 2018, 02:32:47 pm »

Sikke dog en gang vrøvl.

Homofaber blev registeret her 29. juni 2012.

En måned senere havde han skrevet 3 oplæg og 10 kommentarer.

Der var før det halve af SOL'en endte her i 2014.

Lyder mystisk da jeg mener at gubbi morede sig over hans nye navn her på DD Homofaber hed også noget andet da han truede i et indlæg med, der er ikke noget mig og mine 4 kammerater ikke kan klare