Forfatter Emne: BØVS!!  (Læst 3196 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: BØVS!!
« Svar #45 Dato: September 30, 2018, 03:52:58 pm »
Det ved jeg ikke homodrengen, men der er nu en muslimsk borgmester i Londonstan.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.2%
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: September 30, 2018, 04:08:36 pm »
Det ved jeg ikke homodrengen, men der er nu en muslimsk borgmester i Londonstan.

Kalifatet står jo tydeligvis for døren. Kan du ikke et eller andet sted godt se, at dine påstande ikke er specielt holdbare, PU? Du er jo fornuftig nok, når det kommer til stykket.

https://en.wikipedia.org/wiki/Sadiq_Khan

Political views
Writing for The Spectator, the political commentator Nick Cohen described Khan as a centre-left social democrat,[154] while the journalist Amol Rajan termed him "a torch-bearer for the social democratic wing" of the Labour Party.[155] The BBC describe Khan as being located on the party's soft left.[156] Conversely, in an article for Al Jazeera, the Marxist commentator Richard Seymour described Khan as a centrist,[157] while Matt Wrack, the General Secretary of the Fire Brigades Union, characterised Khan as belonging to "that part of the Labour Party that was in government under Blair and Brown".[158]

The journalist Dave Hill described Khan as a social liberal,[159] and Khan has self-described as a "proud feminist".[159]

Khan received death threats from Islamic extremists after voting in favour of the same-sex marriage equality bill.[160][161] He was also threatened by the far-right group Britain First, which in 2016 threatened to take "direct action" against Khan where he "lives, works and prays" as part of an anti-Muslim campaign.[162]

Personal life
Khan is a practising Muslim,[170][171][172] who observes the fast during Ramadan,[165] and regularly attends Al-Muzzammil Mosque in Tooting.[171] Writing in The Guardian, the journalist Dave Hill described Khan as "a moderate, socially liberal Muslim".[131] He has expressed the view that "too often the people who are 'representing' the Islamic faith aren't representative, they're angry men with beards. And that is not what Islam is about."[97]

Khan married Saadiya Ahmed, a fellow solicitor, in 1994 and has two daughters.[2] He has raised both daughters in the Islamic faith.[173]

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #47 Dato: September 30, 2018, 04:18:58 pm »
Det er dig der drejer debatten over til islam. Hvorfor? Thilo var jo kun et eksempel blandt mange.

Anklageren

• Gæst
Thilo er også socialdemokrat
« Svar #48 Dato: September 30, 2018, 04:28:56 pm »
Thilo tør ikke tage hul på jødespørgsmålet, det ville også et for farligt skridt.

Jødehadet befinder sig helt ude på fløjene.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.2%
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: September 30, 2018, 04:33:56 pm »
Det er dig der drejer debatten over til islam. Hvorfor? Thilo var jo kun et eksempel blandt mange.

Øh, det er sgu da dig, der har drejet debatten om til islam ved at nævne Thilo Sarrazin. Jeg har kun talt ud fra dine racekamp mellem sorte og hvide, og du blandede muslimer ind i det. Har du fået lidt for meget altervin i dag?  :big_grin:

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #50 Dato: September 30, 2018, 04:34:51 pm »
@anklager,  Tager man først hul på JQ-debatten, risikerer man at tosserne strømmer til og bidrager med zions Vise Protokoller, holocaustbenægtelse og bloodlibel. Og så gider de kloge ikke længere. Jeg er på kanten til at være skarp nok, men håber dog at folk ikke kun lytter til mig, men undersøger det selv.  :smile1:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.6%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: September 30, 2018, 11:57:28 pm »
Khan married Saadiya Ahmed, a fellow solicitor, in 1994 and has two daughters.[2] He has raised both daughters in the Islamic faith.[173]

Han har allerde besluttet hvem de skal tvangsgiftes med.
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."