Forfatter Emne: BØVS!!  (Læst 2085 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Frihed lad være vort Løsen i Nord - Frihed for Loke saavelsom for Thor
« Svar #15 Dato: September 27, 2018, 04:09:42 pm »
Er du ikke på kant med de danske værdier?

Hvis der er tale om et forsøg på at høre humanisme til noget jødisk - og ikke noget grundtvigiansk og kierkegaardsk - så er du klart på kant med de danske værdier.

Hvor vil du hen? Var det til Licensnægteren?

Angående antal messanske jøder, så skrev KD 1999:" Undersøgelsens optælling viser, at der i dag findes 81 menigheder og husgrupper med tilsammen knap 5000 børn og voksne."

Jøder tror altså ikke på Kristus.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Anklageren

• Gæst
Messianske jøder
« Svar #16 Dato: September 27, 2018, 05:38:28 pm »
De messianske jøder kaldes ofte fejlagtigt for kristne jøder. De tror på Jesus som Messias uden at være konverteret til kristendommen og de forbliver etniske og religiøse jøder.

http://www.dif-aarhus.dk/befolkning.htm#A5

Ingen kender det præcise antal messianske jøder i Israel, men der er 6.000-20.000

https://israel.dk/fakta-og-myter-om-messianske-joeder-i-israel/

Hvis man ikke tror på, at de messianske jøder bliver forfulgt i Israel, så kan man læse denne artikel i KD: https://www.kristeligt-dagblad.dk/kirke-tro/messianske-j%C3%B8der-forf%C3%B8lges-i-israel

Det var fakta afdelingen PU, og jeg forstår ikke, hvorfor du nævner antallet af messianske jøder, som om du har en pointe med, at de ikke er mange.

Hvorfor gør du det PU?

Min pointe er, at når messianske jøder, som er etniske jøder ikke kan få statsborgerskab i Israel i dag - så er det flertallet af jøder i Israel, som er "racistiske". Det er flertallet der sætter de regler.

Derfor mener jeg, at det er underligt, at du nævner en gammel film som et eksempel på, at "antiracistisk propaganda" skulle være noget specielt jødisk.

Israel er da jødisk, og det er et intolerant samfund, som har meget svært ved at tåle borgere, som ikke er praktiserende jøder.

Verdslige jøder i Israel - kan f.eks. ikke blive gift i Israel - selvom de er israelske statsborgere, men rejser til Cypern for at blive gift.

Antiracisme og jødedom er modsætninger (jeg bruger den udvidede opfattelse af racisme, og begrunder det gerne).

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: BØVS!!
« Svar #17 Dato: September 27, 2018, 06:13:42 pm »
Jeg har kun en indvending.

Dobbelte standarder er det der er tilfældet. Vi hvide skal være antiracister, men jøderne selv? Uha, nej! (Forbehold for enkelte undtagelser).

Måske er vor brug af ordet antiracisme, værd at diskutere, for begrebet dækker forskelligt fra person til person. 

Anklageren

• Gæst
« Svar #18 Dato: September 27, 2018, 06:24:11 pm »
Jeg har kun en indvending.

Dobbelte standarder er det der er tilfældet. Vi hvide skal være antiracister, men jøderne selv? Uha, nej! (Forbehold for enkelte undtagelser).

Måske er vor brug af ordet antiracisme, værd at diskutere, for begrebet dækker forskelligt fra person til person.

Er vi så ikke tilbage ved, at du opfatter jøder som en organisme.

Hvorfor er flertallet af jøder ikke racister, mens nogen jøder er antiracistiske?

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #19 Dato: September 27, 2018, 06:30:17 pm »
Der er skrevet en bog "Jewish Supremacy". De hader os, og mange andre racer mere end man som hvid kan fatte.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #20 Dato: September 28, 2018, 05:46:56 pm »
@Anklageren
Er jøder en organisme? Nej, og selv en "superorganisme" vil være at dreje den for vidt. Biologen Wilson har skrevet om dyrs samarbejde, som særligt hos myrer og termitter er ganske tydeligt. https://en.wikipedia.org/wiki/Organism

Mennesket har naturligvis også den egenskab, at vi danner grupper. Etnonationalister som jeg ønsker det 'organiske' samfund, blod og jord . Jøder er mere etnocentriske, og man ser at det er gået dem godt, selv på trods af at det først er for nyligt at de fik egen stat.
Hvide har også sammenhold, men der er "nogen", som har stukket en kæp i hjulet.

Er det svar nok?

Anklageren

• Gæst
« Svar #21 Dato: September 28, 2018, 06:19:34 pm »
@Anklageren
Er jøder en organisme? Nej, og selv en "superorganisme" vil være at dreje den for vidt. Biologen Wilson har skrevet om dyrs samarbejde, som særligt hos myrer og termitter er ganske tydeligt. https://en.wikipedia.org/wiki/Organism

Mennesket har naturligvis også den egenskab, at vi danner grupper. Etnonationalister som jeg ønsker det 'organiske' samfund, blod og jord . Jøder er mere etnocentriske, og man ser at det er gået dem godt, selv på trods af at det først er for nyligt at de fik egen stat.

Er det svar nok?

Nej - for der er mange grupper i et folk. Det er kun vedrørende staten, at jeg synes, det som du skriver giver mening (gruppedannelse i naturen).

Anklageren

• Gæst
Menneskets natur
« Svar #22 Dato: September 28, 2018, 06:28:43 pm »
Fra naturens hånd tror jeg, at mennesket er skabt til at leve i grupper på op til omkring 100 individer (alle kender alle).

Det ændrede sig, da mennesket begyndte at dyrke jorden, fordi det blev en fordel at organisere sig mere.

Der er meget langt fra, at menneskets sociale egenskaber blev udlevet i en oprindelig gruppe - og til at den tilknytning til gruppen f.eks. skulle omfatte den hvide mand.

Det er årsagen til at vi har alle de problemer, for vi lever ikke i overensstemmelse med vores gener vedrørende artens sociale egenskaber.

Man ændrer ikke genmassen så hurtigt, for mennesket har ikke mange generationer på 100 år.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Menneskets natur
« Svar #23 Dato: September 28, 2018, 06:34:34 pm »
Vi er stadig aber, så 100, virker allerede som for mange til en gruppe.

Anklageren

• Gæst
Sv: Menneskets natur
« Svar #24 Dato: September 28, 2018, 06:47:06 pm »
Vi er stadig aber, så 100, virker allerede som for mange til en gruppe.

Vores nærmeske nulevende slægtning er chimpansen (og bonoboerne), som lever i grupper på op til 150, men normalt i mindre grupper.

Menneskets sociale egenskaber må jo være en fordel for arten, og det er klart en fordel at f.eks. en løve ikke tør angribe et menneske, fordi den får hele gruppen på nakken, og de hævner sig måske også.

Det er svært at se fordelen ved at modarbejde hinanden, som vi jo tit er vidne til, at man gør i vores samfund.

Det tror jeg ikke forekommer i en naturlig gruppe, fordi jeg ikke kan se fordelen ved det for arten.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.4%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: September 28, 2018, 09:27:31 pm »
@Anklageren

Er det svar nok?

Jøder er da også hvide.
Stater, som det går godt for, er ikke kun etnocentrisk. Kina er for eksempel også etnocentrisk, men kinesere udgør over 20% af verdens befolkning, og uden internationalisering ville Kina ikke have været der, hvor de er i dag. Kina har jo i de sidste par år haft gang i den nye silkevej - et helt ekstremt projekt - og det er meget multikulturelt. Kina har næsten 20 forskellige naboer til land og til vands, og de har behov for godt forhold. Kineserene kan ikke bare sidde og hovere over det at være kineser.

Jeg fatter stadig ikke, hvorfor du mener, at det at være etnocentrisk hvid skulle være en fordel eller at det at være stolt og hvid skulle gavne os? Egentlig kan jeg godt se, at små stater kan bruge etnocentrisme som forsvar, men hvad sker der, hvis landet kommer ud i en krise?

Nordkorea er jo også ekstremt etnocentrisk - nok det mest etnocentrisk land i verden (bortset fra Kim Jong-un for han er halvt japaner som jo er fjenden) - men har det hjulpet Nordkorea?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: September 28, 2018, 09:57:37 pm »
En forskel er dog at nu bliver vi meget gamle blandt naturfolk er gennemsnitsalderen omkring 25 år. Vore sociale tilbøjeligheder ændres måske med alderen.
Du får ret og jeg får fred!

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #27 Dato: September 29, 2018, 10:14:35 am »
@homofaber
Jøder kan nemt skelnes fra hvide, man kigger på dna og så er det uddebatteret. Det er rigtigt at mange ser hvide ud, det er vel en af grundene til at mange ikke kan se problemet.
Men når de åbenlyst bombarderer os med propagada, så må vi til at vågne op. Det her link omhandler mest tiden omkring 2. Verdenskrig, og man ser tydeligt mønsteret: https://www.theoccidentalobserver.net/2018/09/23/modify-the-standards-of-the-in-group-on-jews-and-mass-communications-part-one-of-two/

De forskellige racer har forskelligt potentiale, Nordkorea har haft kommunisme, og har det sikkert stadig, etnocentrisme alene er ikke nok. Kinas udgangspunkt har ikke været særligt godt, men jeg synes det går rigtigt godt frem for dem. Etnocentrisme forhindrer på igen måde at man handler og samarbejde med andre racer.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.4%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: September 29, 2018, 01:00:30 pm »
@homofaber
Jøder kan nemt skelnes fra hvide, man kigger på dna og så er det uddebatteret. Det er rigtigt at mange ser hvide ud, det er vel en af grundene til at mange ikke kan se problemet.
Men når de åbenlyst bombarderer os med propagada, så må vi til at vågne op. Det her link omhandler mest tiden omkring 2. Verdenskrig, og man ser tydeligt mønsteret: https://www.theoccidentalobserver.net/2018/09/23/modify-the-standards-of-the-in-group-on-jews-and-mass-communications-part-one-of-two/

Nej, det vil være mere korrekt at sige, at jøder kan skelnes fra ikke-jøder. Jøder er ikke modsætning til det at være hvid, for at være hvid udelukker ikke det, at man kan være jøde. Der er masser af jøder, der deler mere genetisk materiale med den oprindelige befolkning end fra den jødiske oprindelse. At være jøde har lige så lidt med genetik at gøre som det at være hvid og komme fra Island har med genetik.
Det er egentlig ikke så mere anderledes end at du kan spore nogle i den amerikanske befolkning tilbage til europæiske nationaliteter. Man behøver bare ikke genetik til det, fordi det er så få generationer.

De forskellige racer har forskelligt potentiale, Nordkorea har haft kommunisme, og har det sikkert stadig, etnocentrisme alene er ikke nok. Kinas udgangspunkt har ikke været særligt godt, men jeg synes det går rigtigt godt frem for dem. Etnocentrisme forhindrer på igen måde at man handler og samarbejde med andre racer.

Etnocentrisme betyder vel, at man ser sit eget ophav som noget helt unikt, der skal dyrkes og ikke må "forurenes" af fremmed populationer. Jeg har svært at se, at det skulle gavne, for jeg synes mere, det trækker i håndbremsen. DF sagde engang, at nu skulle der tales dansk på de vidergående uddannelser og der skulle fokuseres mere på det danske. Dansk Industri har kritiseret det og jeg forstår det heller ikke. Da jeg gik på ingeniørhøjskolen var det nærmest hele klasser for kinesere og i Kina har de også et hav af indere og pakistanere, fordi Kina har behov for visse former for ekspertviden. Kinas silkevej er jo netop et ønske om at ophæve landegrænser. Det handler for dem kun om en ting og det er at være den fortsat dominerende magt. Jeg har svært ved at se, at hvis målet er at udvikle sig som supermagt, at man kan "tillade" sig at tænke på sådan noget som hudfarve, nationalitet osv. Hvis målet er stor økonomisk vækst bruger man de nemmeste muligheder. Jeg ser mere etnocentrisme som begrænsning end en fordel.
Jeg ved godt, du ikke er DF'er, men det var bare et eksempel på ekstremt fokus på nationalitet som jeg ikke ser som noget gavnligt for samfundet som helhed.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #29 Dato: September 29, 2018, 01:16:54 pm »
Lige nu er det en overlevelseskamp, og de fremmeste fortalere for antihvid had er gæt hvem? Hvem mon var med til at gøre rap mainstream? https://www.dailymail.co.uk/news/article-6211369/French-rapper-Nick-Conrad-video-calls-whites-babies-killed-parents-hanged.html