Forfatter Emne: Dyre- mishandling :-(  (Læst 917 gange)

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
    • Vis profil
Dyre- mishandling :-(
« Dato: Januar 16, 2015, 04:44:53 pm »

http://www.dagens.dk/indland/efterlod-hunden-til-d%C3%B8-af-sult-p%C3%A5-et-8-kvadratmeter-v%C3%A6relse-i-slagelse

Efterlod hunden til at dø af sult på et 8 kvadratmeter værelse i Slagelse

"En 25-årig mor fra Slagelse blev i mandags idømt 30 dages betinget fængsel for grov dyremishandling. Det skriver sn.dk.
Kvinden flyttede med sine børn fra en lille lejlighed i Ringparken i Slagelse og efterlod bevidst sin Amstaff-terrier i et af lejlighedens værelser.

I det kun otte kvadratmeter værelse endte hundens liv, da den til sidst døde af sult og udmattelse."

Det gør ondt at tænke på, at det næsten ikke er til, at holde ud !  :bad: stakkels hund  :cray:

Citat:

"Den 25-årige er nu idømt 30 dages betinget fængsel, som derfor ikke skal afsones, hvis hun holder sig fra kriminalitet i de næste par år. Derudover blev hun frakendt retten til at beskæftige sig med dyr i de næste tre år."

_______

For det første, så skulle kvinden selv samle stumperne - af hendes døde hund op - og så skulle hun ALDRIG have lov til, at have noget at gøre med dyr, for livstid !!

Joakim

• Gæst
Sv: Dyre- mishandling :-(
« Svar #1 Dato: Januar 16, 2015, 05:36:12 pm »
Hvordan kan det overhoved lade sig gøre i en lejebolig??
Jeg troede der var syn ved fraflytning, der skal strammes gevaligt op, så alt det trash ikke kan holde dyr, alle dyr.
Man kan jo håbe på karme rammer.

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 16, 2015, 10:38:25 pm »
Kvindemennesket var bare stukket af fra lejligheden - hun havde ikke sagt den op, og så kan det jo lade sig gøre...
det var på grund af  manglende betaling af huslejen, at viceværten låste sig ind.

Campanule

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 17, 2015, 08:54:59 am »
Jeg vidste, jeg ikke skulle læse den her tråd, jeg bliver SÅ sur og trist. Stakkels hund