Forfatter Emne: Bonanza  (Læst 1342 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Bonanza
« Dato: September 23, 2018, 10:42:55 pm »

https://www.youtube.com/watch?v=8iiRhb8SCOw

MEGET over grænsen. Hold indlæg lovlige, tak! Også når det gælder § 266 b. - GuBBi
« Senest Redigeret: September 24, 2018, 01:10:51 pm af GuBBi »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Spækniggerbonanza
« Svar #1 Dato: September 23, 2018, 10:50:56 pm »
Hende kvindemennesket tror jeg nok jeg har set et par gange. De går jo altid rundt og er stangstive der foran banegården og ovre i Kildeparken, hvor de om sommeren sidder dagen lang og drikker bajere ved bænkene. En dag så jeg to grønlandske kvinder, som hende i videoen, der var oppe at slås med hinanden. Det var faktisk lidt underholdende at se på. Det er lige noget for Carlo. Han kan jo godt lide slåskampe.

Mener, at der er ca. 1000 grønlændere i Aalborg. De fleste af dem er fulderikker og forhutlede typer. Der er dog også enkelte, der fungerer udmærket.

Man skal dog tænke på, at fordi bajere er meget dyre på Grønland (det har anklageren nemlig fortalt), så er der mange alkoholikere, der flytter til Danmark. Især Aalborg og København får mange af dem.

Et eller andet sted er de dog en slags stalker, så jeg synes også man må forsøge at hjælpe dem. Men ikke alle er indenfor pædagogisk rækkevidde. Som de to i videoen. De virker ikke modtagelige for fornuft, da i hvert fald ikke så længe de er stangstive.

Generelt er grønlænderne dog ikke nogle, man behøver være bange for. De er jo svagelige stalker de fleste. Men derfor kan man da godt være irriteret over deres opførsel. Især hvis de ødelægger cykler - eller hvad det er manden i videoen har gang i.
« Senest Redigeret: September 23, 2018, 10:53:07 pm af Reptil Formskifter »

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    50.4%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 23, 2018, 11:09:57 pm »
Mærkelig gangart de havde i det gamle Ægypten.

For at gå sådan må de nærmest have haft et kardanled nederst i rygsøjlen. Det er dog aldrig blevet arkæologisk eftervist.
Du får ret og jeg får fred!

DOjo

• Gæst
« Svar #3 Dato: September 23, 2018, 11:39:35 pm »
Lyder som om du overlever på Grønland længere end to timer, dog maks et døgn vil jeg gætte på.
De stærke skrivebords krigere holder dog ikke længe ude i den store verden skrev Plato engang.
Eller var det nu Aristotiles

Hende kvindemennesket tror jeg nok jeg har set et par gange. De går jo altid rundt og er stangstive der foran banegården og ovre i Kildeparken, hvor de om sommeren sidder dagen lang og drikker bajere ved bænkene. En dag så jeg to grønlandske kvinder, som hende i videoen, der var oppe at slås med hinanden. Det var faktisk lidt underholdende at se på. Det er lige noget for Carlo. Han kan jo godt lide slåskampe.

Mener, at der er ca. 1000 grønlændere i Aalborg. De fleste af dem er fulderikker og forhutlede typer. Der er dog også enkelte, der fungerer udmærket.

Man skal dog tænke på, at fordi bajere er meget dyre på Grønland (det har anklageren nemlig fortalt), så er der mange alkoholikere, der flytter til Danmark. Især Aalborg og København får mange af dem.

Et eller andet sted er de dog en slags stalker, så jeg synes også man må forsøge at hjælpe dem. Men ikke alle er indenfor pædagogisk rækkevidde. Som de to i videoen. De virker ikke modtagelige for fornuft, da i hvert fald ikke så længe de er stangstive.

Generelt er grønlænderne dog ikke nogle, man behøver være bange for. De er jo svagelige stalker de fleste. Men derfor kan man da godt være irriteret over deres opførsel. Især hvis de ødelægger cykler - eller hvad det er manden i videoen har gang i.
« Senest Redigeret: September 23, 2018, 11:43:36 pm af DOjo »

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #4 Dato: September 23, 2018, 11:56:10 pm »
Mærkelig gangart de havde i det gamle Ægypten.

For at gå sådan må de nærmest have haft et kardanled nederst i rygsøjlen. Det er dog aldrig blevet arkæologisk eftervist.

- og sådan så de ud, set forfra:

I

Anklageren

• Gæst
Jeg ved såmænd ikke om det er helt ritigt
« Svar #5 Dato: September 24, 2018, 12:04:59 am »

Fakta
Drab i Grønland Grønland har en høj drabsrate med 16 drab per 100.000 indbyggere. Til sammenligning ligger Danmark på knap 1 drab per 100.000 indbyggere. Grønlands drabsrate er dog faldet i de seneste 25 år fra 23 per 100.000 indbyggere. Drabsmetoden er oftest skarp vold som f.eks. knivdrab, som udgør 41 procent, mens skudrelaterede drab udgør 29 procent.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 24, 2018, 02:38:35 am »
Klassisk opførsel fra Grønlands spækniggere. Danmark og Grønland for danskerne

Igloperkere i færd med at ødelægge/pifte en cykel, som tilhører en anden sneneger som begik noget hærværk mod hunkøns-inuitten.
Jeg gider ikke at se dine YouTube videoer, men at kalde Grønlændere for "igloperkere", "spækniggere", "sneneger"og "hunkøns-inuitten" går langt over grænsen. Det siger egentlig bare noget om, hvilket sølle menneske du selv er.
Jeg overvejer lige til i morgen, om jeg skal gå videre med sagen.
I'm a Troll

DOjo

• Gæst
« Svar #7 Dato: September 24, 2018, 03:20:04 am »

Det er nu ca, kl. lort. og jeg går i sengm tror det er ca. kl 4. godnat

Igloperkere i færd med at ødelægge/pifte en cykel, som tilhører en anden sneneger som begik noget hærværk mod hunkøns-inuitten.
Jeg gider ikke at se dine YouTube videoer, men at kalde Grønlændere for "igloperkere", "spækniggere", "sneneger"og "hunkøns-inuitten" går langt over grænsen. Det siger egentlig bare noget om, hvilket sølle menneske du selv er.

Offline Petra

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Køn: Kvinde
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 24, 2018, 08:02:55 am »

Jeg kan ej se problemet?
Muslimer kalder mig kartoffel
dansker.
Skal jeg blive sur over, at en muslim
drages af det ord?
Ham den tandløse, der truer
skulle sendes hjem til Anklageren.
Anklageren gider nok ikke dem, men
er draget af mig, siden han sender
sjofle beskeder til mig.

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 24, 2018, 08:22:02 am »

Nu er det personen der har lavet den video og folkene bag Dagens Blæser/Radio266b der bruger de udtryk. At du ikke har humour er så dit problem.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Anklageren

• Gæst
Ikke humor - det er en lovovertrædelse
« Svar #10 Dato: September 24, 2018, 09:50:19 am »
Nu er det personen der har lavet den video og folkene bag Dagens Blæser/Radio266b der bruger de udtryk. At du ikke har humour er så dit problem.

Det er som udgangspunkt ulovligt og strafbart, hvis man deler krænkende optagelser og billeder med andre.

Hvis du ikke har samtykke, må du kun offentliggøre "harmløse" oplysninger, billeder og videoer om en anden person. Ifølge Datatilsynet dækker "harmløse" over materiale, som er så uskyldigt, at man normalt ikke vil føle sig trådt over tæerne - det kan fx være et harmløst situationsbillede.

Vi kunne aldrig hænge dig så groft ud her fordi du er anonym - men hvis nogen får lyst til at gå efter dig, så er det da rart at vide, at du har "humor".

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 24, 2018, 10:11:57 am »
Hvis deres kriminaliteten holder sig til at pifte en af deres bekendtes cykler så er det da ret fredeligt. Hellere det end dem, der render rundt på Nørrebro og skyder løs.

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
Sv: Ikke humor - det er en lovovertrædelse
« Svar #12 Dato: September 24, 2018, 10:18:06 am »

Det er som udgangspunkt ulovligt og strafbart, hvis man deler krænkende optagelser og billeder med andre.

Hvis du ikke har samtykke, må du kun offentliggøre "harmløse" oplysninger, billeder og videoer om en anden person. Ifølge Datatilsynet dækker "harmløse" over materiale, som er så uskyldigt, at man normalt ikke vil føle sig trådt over tæerne - det kan fx være et harmløst situationsbillede.

Vi kunne aldrig hænge dig så groft ud her fordi du er anonym - men hvis nogen får lyst til at gå efter dig, så er det da rart at vide, at du har "humor".

Man må godt optage på offfelig grund. Det har Paludan selv sagt og han er advokat,, så han ved nok hvad han snakker om. Stalkning er noget andet og det i videoen er bestemt ikke stalking, der skal MEGET mere til. Noget andet er så tror jeg at Lunavecchia tænker på paragraf 266b.

Anklageren

• Gæst
Du er ikke den skarpeste kniv i skuffen
« Svar #13 Dato: September 24, 2018, 10:51:47 am »

Man må godt optage på offfelig grund. Det har Paludan selv sagt og han er advokat,, så han ved nok hvad han snakker om.

Du skelner ikke engang mellem at optage billeder til privat brug, og på at dele dem med andre

Citat fra Det Kriminalpræventive råd: Når man ikke klart og tydeligt har givet et andet menneske lov til at dele et billede eller en video af sig selv, har ingen andre ret til at videredele det. Del derfor aldrig et billede eller en video, som du ikke har fået lov til at dele - heller ikke med dine bedste venner.

leoni advokater citat: Er billedet for eksempel taget i en butik af en kunde eller på en natklub af en af de besøgende, vil dette typisk være et billede der kræver samtykke, for at det kan ligges på nettet, da det kan virke krænkende for den fotograferende person.

Straffeloven
Skulle dine billeder være så krænkende, at der foreligger en væsentlig krænkelse af personen, vil man kunne blive straffet efter straffeloven. Straffen for disse billeder vil være bøde eller fængsel optil 6 måneder.

SSP Odense citat: Det mest krænkende ved at få delt et billede (evt. et intimt billede) er, at et andet menneske har taget sig ret til at offentliggøre ens privatliv uden tilladelse.

Samtykke er ikke et begreb, der kan tolkes på. Når man ikke eksplicit og tydeligt har givet et andet menneske lov til at videredele et billede af sig selv, har ingen andre ret til at videredele det.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: September 24, 2018, 11:12:17 am »
Tror du Rudy Frederiksen har givet TV2 lov til at offentliggøre de optagelser de havde af ham?
cuckelicuck