Forfatter Emne: Venstresnoet degn: Dansk Folkeparti truer demokratiet!  (Læst 976 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Venstresnoet degn: Dansk Folkeparti truer demokratiet!
« Dato: September 19, 2018, 11:28:42 am »
En Niels Christiansen, samfundsfaglærer, har holdt et oplæg for nogle elever, hvor han giver udtryk for, at f.eks. Dansk Folkeparti og Nye Borgerlige er "trusler mod demokratiet."

"Eleverne i niende klasse skal kunne identificere fascistoide tendenser...", skriver han på Folkeskolen.dk.
Og man skal lægge mærke til: Han mener selv, at han er politisk objektiv!

Niels Christiansen er iøvrigt folketingskandidat for Alternativet i Østjylland.

Vi ser her atter et eksempel på, hvordan de venstresnoede degne (mis)bruger deres position til at indoktrinere deres elever med hadsk, antinational propaganda.
(Vi herinde kender jo udmærket typen fra skribenten bag Tigermanden/Anklageren. Dem, der ser "fascistoide tendenser" allevegne.)

Men Niels Christiansen bedyrer naturligvis, at hans politiske virksomhed iiiin-tet har med hans undervisning at gøre.   :big_grin:

https://ditoverblik.dk/laerer-dansk-folkeparti-truer-demokratiet/
Danmark muhammedanerfrit!

Anklageren

• Gæst
Sv: Venstresnoet degn: Dansk Folkeparti truer demokratiet!
« Svar #1 Dato: September 19, 2018, 12:30:51 pm »
Jeg er bare imod skabs-nazister som dig - og har ikke noget imod Dansk Folkeparti, fordi de står på demokratiets grund  :smile1:

Det er ikke tilfældigt, at du har SS-soldater i dit avatar.

http://www.ww2incolor.com/german/WaffenSS_001.html

Du har også tidligere haft Reichsführer-SS Heinrich Himmlers personlige adjudant som profilbillede.

Det var ham her

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 19, 2018, 01:18:51 pm »
Vi gider ikke læse Dansk Folkepartis propagandasprøjte.

Offline Petra

• Senior medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Køn: Kvinde
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
Hvem er " VI "
« Svar #3 Dato: September 19, 2018, 01:44:30 pm »

Homo og Carlo i  saunaen?
Ømt.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 19, 2018, 01:46:10 pm »

Vi siden hvornår er du blevet i flertal? og Vi andre elsker DF
« Senest Redigeret: September 19, 2018, 02:34:56 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 19, 2018, 03:02:01 pm »

Vi siden hvornår er du blevet i flertal? og Vi andre elsker DF

Siden hvornår har DF flertal?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Nazikortet igen fra Anklageren
« Svar #6 Dato: September 19, 2018, 03:38:32 pm »
Jeg er bare imod skabs-nazister som dig - og har ikke noget imod Dansk Folkeparti, fordi de står på demokratiets grund  :smile1:

Det er ikke tilfældigt, at du har SS-soldater i dit avatar.

http://www.ww2incolor.com/german/WaffenSS_001.html

Du har også tidligere haft Reichsführer-SS Heinrich Himmlers personlige adjudant som profilbillede.

Det var ham her
Hvad har Rudis profilfoto med tråden at gøre?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Anklageren

• Gæst
Strudsen Licensnægteren
« Svar #7 Dato: September 19, 2018, 04:33:14 pm »

Licensnægteren er en struds, som ikke kan tåle, at man nævner nazister, selvom de lever i bedste velgående under nye navne.

Det er mega-sært - fordi han selv har skrevet multiple oplæg, hvor han både citerer nazister og linker til nazister.

- og så slutter han af med at efterlige mig ved at skrive noget med GYYYYYYYYYYYS.

DerRudi har hyldet Søren Kam

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3723.0

Søren Kam er en tidligere Waffen-SS-officer, som nok er mest kendt, fordi han i mange år har været eftersøgt af de danske myndigheder for mordet på B.T.s redaktør Carl Henrik Clemmensen i 1943.

Det er åbenlyst udemokratisk at skyde chefredaktøren, fordi han skrev noget negativt om Povl Nordahl-Petersen fra den nazistiske avis, “Fædrelandet”.

Søren Kam var officer i Schalburgkorpset, som var forhadt af de danske frihedskæmpere. Én af de mest aktive grupper i Schalburgkorpset var Peter-gruppen - som stod bag mordet på Kaj Munk og mange andre gæve danskere.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
Hvad er din holdning til trådens emme?
« Svar #8 Dato: September 19, 2018, 04:44:31 pm »

Licensnægteren er en struds, som ikke kan tåle, at man nævner nazister, selvom de lever i bedste velgående under nye navne.

Det er mega-sært - fordi han selv har skrevet multiple oplæg, hvor han både citerer nazister og linker til nazister.

- og så slutter han af med at efterlige mig ved at skrive noget med GYYYYYYYYYYYS.

DerRudi har hyldet Søren Kam

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3723.0

Søren Kam er en tidligere Waffen-SS-officer, som nok er mest kendt, fordi han i mange år har været eftersøgt af de danske myndigheder for mordet på B.T.s redaktør Carl Henrik Clemmensen i 1943.

Det er åbenlyst udemokratisk at skyde chefredaktøren, fordi han skrev noget negativt om Povl Nordahl-Petersen fra den nazistiske avis, “Fædrelandet”.

Søren Kam var officer i Schalburgkorpset, som var forhadt af de danske frihedskæmpere. Én af de mest aktive grupper i Schalburgkorpset var Peter-gruppen - som stod bag mordet på Kaj Munk og mange andre gæve danskere.
`
Jeg er meget kritisk overfor DF men jeg syntes at lige den artikel var meget god. Jeg kan ikke se noget i den artikel jeg er uenig med. Er du ligeglad med om lærerne kommer med rødt hjernevask?

PS. At han skriver at Søren Kam gjorde en god indsats imod kommunismen kan jeg ikke se noget forkert i. Det gjorde han i den grad også.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Anklageren

• Gæst
De var landsforrædere
« Svar #9 Dato: September 19, 2018, 04:55:50 pm »
PS. At han skriver at Søren Kam gjorde en god indsats imod kommunismen kan jeg ikke se noget forkert i. Det gjorde han i den grad også.

Danskere som kæmpede under tyske faner var landsforrædere

Det skyldes ikke, at de bekæmpede kommunisterne, men at de var på tyskernes side i en situation hvor Danmark var besat - og de var næsten alle sammen nazister.

Søren kam var jo også officer i Schalburgkorpset, som virkede på hjemmefronten ved at opretholde "ro og orden" i Danmark, fordi tyskerne var utilfredse med det danske politis indsats mod sabotage og tyskfjendtlige uroligheder.

Det siger sig selv, "at bekæmpe frihedskæmperne" har meget lidt at gøre med at bekæmpe kommunismen.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 19, 2018, 05:21:42 pm »
Og hvad er din holdning til trådens emme? Jeg er meget kritisk til DF men jeg er enig med denne artikel.

Anklageren

• Gæst
Hvorfor skal al ting gentages i det uendelige?
« Svar #11 Dato: September 19, 2018, 05:36:56 pm »
Og hvad er din holdning til trådens emme? Jeg er meget kritisk til DF men jeg er enig med denne artikel.

Det har jeg jo skrevet en gang

Jeg er modstander af nazisterne - men ikke imod DF - fordi DF står på demokratiets grund.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
Sv: Hvorfor skal al ting gentages i det uendelige?
« Svar #12 Dato: September 19, 2018, 05:43:52 pm »

Det har jeg jo skrevet en gang

Jeg er modstander af nazisterne - men ikke imod DF - fordi DF står på demokratiets grund.

Nu går DNM/NMR også ind for demokrati. Så hvad er din pointe?

Anklageren

• Gæst
« Svar #13 Dato: September 19, 2018, 08:40:15 pm »

Nordkorea påstår også, at de har demokrati - og DDR havde ligefrem demokrati skrevet ind i navnet: Deutsche Demokratische Republik.

- så jeg giver ikke fem potter pis for, hvad man selv kalder sig.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: September 19, 2018, 09:00:32 pm »

Nordkorea påstår også, at de har demokrati - og DDR havde ligefrem demokrati skrevet ind i navnet: Deutsche Demokratische Republik.

- så jeg giver ikke fem potter pis for, hvad man selv kalder sig.

Nu står der selv i partiprogrammet at de går ind for direkte demokrati som i Schweiz, så din påstand er falsk her.