Forfatter Emne: EKSTREM VOLDSOM VIDEO! Indvandrergruppe gennemtæsker trafikant  (Læst 1080 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
EKSTREM VOLDSOM VIDEO! Indvandrergruppe gennemtæsker trafikant
« Dato: September 18, 2018, 09:01:08 pm »
Kulturberigelse på 20 sekunder.

Politiet i Birmingham i England har frigivet denne video, hvor en gruppe med udenlandsk baggrund på groveste vis gennemtæsker en motorcyklist.

Videoen er på få dage gået viralt, og internettet koger over med rasende kommentarer. Vi skal advare mod særdeles ubehagelige billeder.

https://24nyt.dk/ekstrem-voldsom-video-indvandrergruppe-gennemtaesker-trafikant/
https://www.youtube.com/watch?v=L-QcugLXfR4
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: EKSTREM VOLDSOM VIDEO! Indvandrergruppe gennemtæsker trafikant
« Svar #1 Dato: September 18, 2018, 09:15:48 pm »
Jeg forudser følgende kommentarer:

Carlo: Hvad rager det os? Regner du med at finde nogle proselytter herinde?

Anklageren: Kender du dem? Hvorfor lever du ikke bare videre, som du plejer?

Homofaber: du er dum. Der er også mange danskere og englændere, der er voldelige. Hooligans f.eks.

Lorenz: SIKKERHEDSKOPIERET!!

Anklageren

• Gæst
GYYYYYS
« Svar #2 Dato: September 18, 2018, 09:24:16 pm »
Nu savner gysekulturen igen, at der er noget at gyse over her i landet, og så leder de med lys og lygte i hele verden efter et passende gys.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
    • Vis profil
Sv: GYYYYYS
« Svar #3 Dato: September 18, 2018, 09:37:11 pm »
Nu savner gysekulturen igen, at der er noget at gyse over her i landet, og så leder de med lys og lygte i hele verden efter et passende gys.
Der har lige været en grov voldtægt i Danmark af kulturberigere. Så der sker bestemt noget i Danmark.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.8%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 18, 2018, 09:52:24 pm »
Er jeg den eneste, der er plaget af bananfluer for tiden?

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 18, 2018, 09:55:03 pm »
Jeg har også haft problemer med dem. Men hellere dem end muslimer  :hyper:

Anklageren

• Gæst
Har du haft problemer med muslimer?
« Svar #6 Dato: September 18, 2018, 10:39:37 pm »

Jeg har også haft problemer med dem. Men hellere dem end muslimer  :hyper:

Fortæl.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 18, 2018, 10:39:45 pm »
Vi gider ikke se videoen, så vi kan ikke afgøre om den er EKSTREMT VOLDSOM. Bare fortæl os hvad der er sket.

Men vi har alle vore kvaler

https://www.facebook.com/LADbible/videos/729750087365469/
Du får ret og jeg får fred!

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 18, 2018, 11:44:27 pm »
Vi gider ikke se videoen, så vi kan ikke afgøre om den er EKSTREMT VOLDSOM. Bare fortæl os hvad der er sket.

Men vi har alle vore kvaler

https://www.facebook.com/LADbible/videos/729750087365469/

''Vi' (flere af os har set den og hvem er vi her?) gider ikke se en video der varer 20 SEKUNDER. Det er ikke ligefrem lang tid.

Anklageren

• Gæst
« Svar #9 Dato: September 19, 2018, 12:23:58 am »
Jeg gider heller ikke se den.

Det er informationsteknologiens motorvej, der er problemet. Der sker simpelthen for meget i hele verden til, at jeg kan overkomme det.

DOjo

• Gæst
« Svar #10 Dato: September 19, 2018, 01:02:37 am »
Jeg tror du elsker at skabe splittelse i samfundet.
Hvis det er dit budskab, varmes det hjerter i et heldigtvis meget lille gruppe, 13.5% af Danskere falder for den slags.

Kulturberigelse på 20 sekunder.

Politiet i Birmingham i England har frigivet denne video, hvor en gruppe med udenlandsk baggrund på groveste vis gennemtæsker en motorcyklist.

Videoen er på få dage gået viralt, og internettet koger over med rasende kommentarer. Vi skal advare mod særdeles ubehagelige billeder.

https://24nyt.dk/ekstrem-voldsom-video-indvandrergruppe-gennemtaesker-trafikant/
https://www.youtube.com/watch?v=L-QcugLXfR4

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #11 Dato: September 19, 2018, 08:13:38 am »
Jeg gider heller ikke se den.

Det er informationsteknologiens motorvej, der er problemet. Der sker simpelthen for meget i hele verden til, at jeg kan overkomme det.

Det er sådan set et fair nok og forståeligt argument.

Der, hvor jeg stejler, er, når folk nogle gange udtrykker sig direkte uempatisk og siger "hvad rager det os?" o.s.v. Fordi selvom det da er en ærlig sag ikke at magte at se al dårligdom og ondskab i verden (det kan jo blive for meget!), så mener jeg stadig, at man bør udvise lidt respekt for folk, der uforskyldt er blevet mere eller mindre invalideret af kriminelle fremmede.

Derudover ser jeg af og til tendenser til, at primært venstrefløjen forsøger at bagatelisere de episoder, der finder sted. Som om de ikke eksisterer eller intet betyder. Jo, hvis man selv har oplevet den slags eller kender nogen, der har oplevet dem, så bliver disse episoder altså meget virkelighedsnære og relevante. Og jeg tror ikke, at man kan blive ved med at skyde dem fra sig og ignorere dem.

Men nu sidder du, Anklageren, jo trygt på Grønland, mens Carlo sidder trygt i Thailand. Så det er da egoistisk set - fra jeres synspunkt - måske forståeligt, at det rager jer en høstblomst når muhammz (som Blue_Velvet jo kalder dem :yes:) hærger i Europa. Men hvis I nu havde problemerne tæt på jer selv, tror jeg ikke, at I ville udtrykke jer som om, det ikke rager jer. Ville du, Anklageren, stadig have samme holdning til sådanne episoder, hvis én du kendte eller, som står dig nært, blev gennemtævet af en indvandrerbande? Og hvordan ville DU så have det med, hvis en anden bruger skrev HVAD RAGER DET OS??, når du fortalte din historie? :ohmy:

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
Sv: GYYYYYS
« Svar #12 Dato: September 19, 2018, 08:23:06 am »

Personligt oplevede og stoppede jeg en lignende episode på Blågårds Plads for 1½ år siden. 4-5 mellemøstligt udseende mænd stod og sparkede på en mand, der lå ned (blandt andet i hovedet, og han havde ikke hjelm på som i videoen). Jeg råbte efter dem samtidig med at jeg løb over mod dem og så løb kujonerne.
De kriminelle havde kastet en sten mod en cafépenge (mit gæt er at de ikke havde betalt beskyttelsespenge) og den unge mand, Peter (ikke hans rigtige navn) havde spurgt hvad de havde gang i. De havde sagt noget i stil med at han skulle fise af. Han var gået 5-7 meter væk og ringet til politiet. Han havde sagt, hvor han var på Blågårds Plads og nåede lige at sige at nu blev han overfaldet, da de kriminelle sprang på ham (politiet kunne fortsat høre angrebet i telefonen). Det var efter de havde sparket på ham i lidt tid at jeg så det og løb derover.
Den kvinde jeg var der med og et andet par kom lige efter. Efter der var gået 15-20 minutter (i denne periode fandt vi desuden en telefon på jorden som sandsynligvis var tabt af en af forbryderne) og der endnu ikke havde været skyggen af politi ringede jeg til dem. De sagde at de havde sendt patruljevogne af sted 3 gange. Om det er løgn eller ej skal jeg ikke kunne sige, men ingen af dem havde i hvert fald været på Blågårds Plads (eller i nærheden med udrykning) og telefonen, der kunne indeholde beviser var de ligeglade med. Imens jeg talte med politiet begyndte Peter at få det dårligt (fra sparkene i hovedet). Ikke en gang en ambulance ville politiet sende så vi endte med at måtte tage en taxa på skadestuen.

Udover der sikkert er to registrerede opkald hos 112 så kom denne sag aldrig ud i hverken døgnrapporten eller pressen. Der foregår masser, også i Danmark, men det er langt fra hver gang det kommer ud i offentligheden. Det gør det nemmere for folk som dig at lukke øjnene og lade som om alt er godt samt latterliggøre dem som rent faktisk lader fokus falde på problemerne.
« Senest Redigeret: September 19, 2018, 08:26:22 am af dna »

Anklageren

• Gæst
Æbler og pærer
« Svar #13 Dato: September 19, 2018, 09:50:01 am »

Personligt oplevede og stoppede jeg en lignende episode på Blågårds Plads for 1½ år siden. 4-5 mellemøstligt udseende mænd stod og sparkede på en mand, der lå ned (blandt andet i hovedet, og han havde ikke hjelm på som i videoen). Jeg råbte efter dem samtidig med at jeg løb over mod dem og så løb kujonerne.
De kriminelle havde kastet en sten mod en cafépenge (mit gæt er at de ikke havde betalt beskyttelsespenge) og den unge mand, Peter (ikke hans rigtige navn) havde spurgt hvad de havde gang i. De havde sagt noget i stil med at han skulle fise af. Han var gået 5-7 meter væk og ringet til politiet. Han havde sagt, hvor han var på Blågårds Plads og nåede lige at sige at nu blev han overfaldet, da de kriminelle sprang på ham (politiet kunne fortsat høre angrebet i telefonen). Det var efter de havde sparket på ham i lidt tid at jeg så det og løb derover.
Den kvinde jeg var der med og et andet par kom lige efter. Efter der var gået 15-20 minutter (i denne periode fandt vi desuden en telefon på jorden som sandsynligvis var tabt af en af forbryderne) og der endnu ikke havde været skyggen af politi ringede jeg til dem. De sagde at de havde sendt patruljevogne af sted 3 gange. Om det er løgn eller ej skal jeg ikke kunne sige, men ingen af dem havde i hvert fald været på Blågårds Plads (eller i nærheden med udrykning) og telefonen, der kunne indeholde beviser var de ligeglade med. Imens jeg talte med politiet begyndte Peter at få det dårligt (fra sparkene i hovedet). Ikke en gang en ambulance ville politiet sende så vi endte med at måtte tage en taxa på skadestuen.

Udover der sikkert er to registrerede opkald hos 112 så kom denne sag aldrig ud i hverken døgnrapporten eller pressen. Der foregår masser, også i Danmark, men det er langt fra hver gang det kommer ud i offentligheden. Det gør det nemmere for folk som dig at lukke øjnene og lade som om alt er godt samt latterliggøre dem som rent faktisk lader fokus falde på problemerne.

Det synes jeg ikke, du kan sammenligne med at lede med lys og lygte i det kæmpestore udland efter et politisk korrekt gys.

Vi lever jo i en tidsalder, hvor vi kan få informationer fra 7 milliarder menneskers gerninger lige ind i stuen.

Det har du jo ikke gjort i det tilfælde, som du beskriver her. Kriminelle indvandrere skal smides ud med hård hånd.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: September 19, 2018, 10:10:08 am »

Nej-nej! - jeg er også, når man så ser dem på nærmeste hold har de en stærk blå farve,  :girl_blum2:
Fake profil, :girl_blum2: