Forfatter Emne: Partiet ISLAM?  (Læst 2116 gange)

Convex Earth

• Gæst
Partiet ISLAM?
« Dato: September 17, 2018, 09:16:02 am »
Partiet ISLAM?

https://denkorteavis.dk/2018/nu-islam-i-politik-et-demokratisk-problem/

"Belgien: “Om 12 år er der muslimsk flertal, og vi har magten”, siger leder af partiet “Islam”."

Det måtte jo komme, at muslimerne stifter et parti kaldet Islam!

Her er det i Belgien, hvor muslimerne selv vurderer at de har flertallet om kun 12 år!

Her er lidt at deres af valgprogram til oktober:

"På valgprogrammet er blandt andet halalskolemåltider, islamiske helligdage, pigers ret til at bære tørklæde i skolen og adskillelse af mænd og kvinder i offentlige transportmidler."

Og de fleste partier i Danmark på nær to, sover stadig tornerose søvn!

Muslimerne er ikke kommet fordi de er truet i deres egne lande, de kommer for at erobre Vestens lande via masseindvanding og børnefødsler!

Anden fase er at oprette islamiske partier som muslimerne kan stemme på, for at omdanne Vestens demokratier til de islamiske love - jævnfør Koranen og Sharia lovene!

I den mellemligende tidsperiode, forsøger muslimerne at presse de Vestlige demokratier til det yderste, for at få deres regler indført, og som mange Vestlige lande frivilligt er gået med til, fordi de såkaldte ansvarlige politikere ikke kan se muslimernes endemål med hele øvelsen!

Men i Danmark skal denne udvikling være helt slut ved næste folketingsvalg, og der er kun to partier som kan redde Danmarks demokratiske systems fremtid!

Din mening?   

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Partiet ISLAM?
« Svar #1 Dato: September 17, 2018, 10:03:24 am »
For en gangs skyld - et mere seriøst ? fra dig. Joeh, jeg er for at man i hele EU starter med at lægge muhamzer alle hindringer i vejen, så som al støtte til familierne med islamistisk baggrund, forsvinder efter 2det barn, og disse forældre skal betale alt selv - ved det kan stride mod en og anden forældet konvention, men så til hel.... med den. Det gælder den vestlige kristendoms overlevelse, da vi er blevet for bløde over for disse muhamzske horder- :shablon_03: :shablon_04:
« Senest Redigeret: September 17, 2018, 10:43:44 am af El_Nino »
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    7.6%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Der er nok ikke så meget, I kan gøre ved det
« Svar #2 Dato: September 17, 2018, 03:09:36 pm »
Belgien er nok det første europæiske land, der vil træde ind i Den Islamiske Guldalder - med Sverige som en oplagt nummer to. Også her i danmark fifles der med Islamiske partier, der er klar til at gå ind og tage magten - når vi bliver mange nok.   :ahappy:

Islamkritikken har udspillet sin rolle, fordi demokratiet dikterer, at vi kommer til magten før eller siden - det er bare at læne sig tilbage og vente på, hvornår det sker. Vores naturlige alliance med venstrefløjen hjælper os rigtig godt på vej, og befolkningsfremskrivningen i hele Europa peger kun i én retning. :big_grin:

Jo, der er nok nogle ældre, sure mænd, der får travlt med at surmule om en 20-30 år - når det endelig er danmarks tur. En anden mulighed er naturligvis, at vi bliver suget med udviklingen i Sverige, der kunne tænkes at annektere danmark som en del af provinsen Malmø - når den rette tid er inde.   :big_grin: :dance3: :JC_doubleup:
Midlerne er underordnede.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Der er nok ikke så meget, I kan gøre ved det
« Svar #3 Dato: September 17, 2018, 03:14:09 pm »
Belgien er nok det første europæiske land, der vil træde ind i Den Islamiske Guldalder - med Sverige som en oplagt nummer to. Også her i danmark fifles der med Islamiske partier, der er klar til at gå ind og tage magten - når vi bliver mange nok.   :ahappy:

Islamkritikken har udspillet sin rolle, fordi demokratiet dikterer, at vi kommer til magten før eller siden - det er bare at læne sig tilbage og vente på, hvornår det sker. Vores naturlige alliance med venstrefløjen hjælper os rigtig godt på vej, og befolkningsfremskrivningen i hele Europa peger kun i én retning. :big_grin:

Jo, der er nok nogle ældre, sure mænd, der får travlt med at surmule om en 20-30 år - når det endelig er danmarks tur. En anden mulighed er naturligvis, at vi bliver suget med udviklingen i Sverige, der kunne tænkes at annektere danmark som en del af provinsen Malmø - når den rette tid er inde.   :big_grin: :dance3: :JC_doubleup:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #4 Dato: September 17, 2018, 03:16:56 pm »
Hvilken del af mit indlæg mener du da ikke tager udgangspunkt i virkeligheden?

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 17, 2018, 04:27:29 pm »
det noget grimt noget. :dash2:
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Der er nok ikke så meget, I kan gøre ved det
« Svar #6 Dato: September 17, 2018, 05:07:03 pm »

Skrivestil samt smileys påfaldende ens med Bannerføreren og Langgard-Nielsen´s sprog og smiley-brug. Jeg tror, at du troller ved skiftesvist at udgive sig for både højre- og venstreekstremist. :yes:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #7 Dato: September 17, 2018, 05:08:36 pm »

Du er hverken muslim eller kommunist, men bare en troll, der spiller rollen som sådanne. Samtidig giver du den i andre profiler også som højrenationalist. Men du blev jo banned fra dine Langgaard-Nielsen og Bannerfører-profiler. SYND. :blum:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #8 Dato: September 17, 2018, 05:09:33 pm »

Du er hverken muslim eller kommunist, men bare en troll, der spiller rollen som sådanne. Samtidig giver du den i andre profiler også som højrenationalist. Men du blev jo banned fra dine Langgaard-Nielsen og Bannerfører-profiler. SYND. :blum:

Tro du bare, hvad du vil.  :aww: :Cherna_29:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #9 Dato: September 17, 2018, 05:12:26 pm »

Skal du ikke oprette nye FAKE og TOTALT PÅTAGEDE samt KARIKEREDE højrenationalistprofiler, nu hvor du blev banned fra to af dine andre profiler?

Og hvad med Dommeren og Venstrefløjens Hævner? Skal du ikke snart logge ind på dem og slikke ass på Anklageren? :blum:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #10 Dato: September 17, 2018, 05:15:57 pm »

Skal du ikke oprette nye FAKE og TOTALT PÅTAGEDE samt KARIKEREDE højrenationalistprofiler, nu hvor du blev banned fra to af dine andre profiler?

Og hvad med Dommeren og Venstrefløjens Hævner? Skal du ikke snart logge ind på dem og slikke ass på Anklageren? :blum:

Hvad skulle en stakkels, ensom, gammel Tigermand dog svare til dette vrøvl og profilgætteri. :aww: :Cherna_29:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #11 Dato: September 17, 2018, 05:19:56 pm »
Ja, du keder dig, Tigermand. Det er jo derfor, du morer dig og får tiden til at gå ved at trolle fra både højre- og venstreekstremist-profiler. Som ALLE - hver og én - er falske!

Du sidder faktisk og diskuterer med dig selv fra dine højre- og venstreekstremist-profiler. Det er ret morsomt i virkeligheden!

Men et eller andet sted forstår jeg dig. Der er koldt og trist, hvor du bor. Så klart du skal få tiden til at gå. :yes:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
    • DKP
Nej!!
« Svar #12 Dato: September 17, 2018, 05:20:45 pm »
Ja, du keder dig, Tigermand. Det er jo derfor, du morer dig og får tiden til at gå ved at trolle fra både højre- og venstreekstremist-profiler. Som ALLE - hver og én - er falske!

Du sidder faktisk og snakker med dig selv fra dine højre- og venstreekstremist-profiler. Det er ret morsomt i virkeligheden!

:smile1:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #13 Dato: September 17, 2018, 05:23:16 pm »
Men et eller andet sted forstår jeg dig. Der er koldt og trist, hvor du bor. Så klart du skal få tiden til at gå. :yes:

Hvor mener du da, jeg bor?

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #14 Dato: September 17, 2018, 05:25:39 pm »

Hvor mener du da, jeg bor?

Det vil jeg da skam ej afsløre, men det er da skam meget nemt at gennemskue.