Forfatter Emne: Partiet ISLAM?  (Læst 2553 gange)

Anklageren

• Gæst
Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves
« Svar #45 Dato: September 20, 2018, 07:10:23 pm »
Jamen, det er jeg slet ikke i tvivl om! Og det er noget, jeg går og godter mig over - hvordan I andre ligger under gulvbrædderne og bider negle af urationel frygt.  :big_grin: :dance3: :JC_ghey:

Du har altid været en komplet tåbe.

Offline huHU

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Verdenen er så god som du selv vil det.
    • Vis profil
Sv: Partiet ISLAM?
« Svar #46 Dato: September 20, 2018, 10:02:58 pm »
Jeg håber, at det vil blive svært for muslimer i Danmark at slå igennem med et islam-parti.
Omvendt har de jo desværre partier som RV, EL og Alternativet til at gøre meget af fodarbejdet.

Iøvrigt blev der vel dannet en slags islam-parti i oktober 2014 med det mildest talt misvisende navn "Nationalpartiet."
Det blev stiftet af tre pakistanske brødre, Aamer, Asif og Kashif Ahmad.
Året efter offentliggjorde de, at den palæstinensiske digter Yahya Hassan ville opstille som en af deres folketingskandidater. Han røg som bekendt senere i fængsel.

Sidste år fortalte de, at de havde over 20.000 vælgererklæringer, men det viste sig, at de slet ikke havde kunnet finde ud af vælgererklæringssystemet, og nu er de forældede. (Nahrj, hvor jeg græd!   :JC-hysterical: )

Du kære man kammerat med Morten og Pia vor sur du lyder. Er det ikke et blessing at være på et side som din-debat med så mange forskellige meninger?
How about being in family with Einstein?