Bravo Convex Earth. Endelig lidt variation og andet end fladjordstråde.Ja, vi gør så - er min påstand. Filmen The Matrix beskriver såmænd bare virkeligheden.Jeg så en dokumentar på Netflix, der hedder THE CODE. Altså koden. Og den viste, at universet er én stor matematisk kode, hvor alt liv og alle livsprocesser på jorden kan gøres op i tal. Det tyder på, at der er tale om en computersimulation, fordi så er det jo ligesom i SIMS, hvor alt også bare er en simulation i et computerprogram. Forskellen er bare, at SIMS er uendeligt meget mindre avanceret end vores univers´simulationsprogram. Men det bliver mere og mere realistisk for hver gang, de laver en ny SIMS. Og hvem ved, en dag ligner det måske virkeligheden på en prik?
Citat fra: Reptil Formskifter efter September 16, 2018, 10:05:25 amBravo Convex Earth. Endelig lidt variation og andet end fladjordstråde.Ja, vi gør så - er min påstand. Filmen The Matrix beskriver såmænd bare virkeligheden.Jeg så en dokumentar på Netflix, der hedder THE CODE. Altså koden. Og den viste, at universet er én stor matematisk kode, hvor alt liv og alle livsprocesser på jorden kan gøres op i tal. Det tyder på, at der er tale om en computersimulation, fordi så er det jo ligesom i SIMS, hvor alt også bare er en simulation i et computerprogram. Forskellen er bare, at SIMS er uendeligt meget mindre avanceret end vores univers´simulationsprogram. Men det bliver mere og mere realistisk for hver gang, de laver en ny SIMS. Og hvem ved, en dag ligner det måske virkeligheden på en prik?Ja da, det kan bestemt ikke udelukkes på forhånd, at vi "lever" i en computer!Og det er også rigtigt, at så eksistere tiden heller ikke, som anklageren siger!
Lever vi i en super computer?
Lever vi i en super computer?https://www.youtube.com/watch?v=-dEA7afEa1k"Your life is a simulated reality proof !""Multiverse Theory' Holds That the Universe is a Virtual Reality Matrix!If you've ever thought life was actually a dream, take comfort. Some pretty distinguished scientists may agree with you. Philosophers have long questioned whether there is in fact a real world out there, or whether "reality" is just a figment of our imagination."Kan det tænkes, at både RJ folket og FJ folket ikke har ret i hver deres teorier om Jordens form og livet?Måske "lever" vi kun i en super computer, som er programmeret af en højere intelligens?Men ville vi så være i stand til at tænke, at vi "lever" i en computer?Fup eller fakta?
hold dig til det, i stedet for at spamme forum her med dit nonsens.
Citat fra: Lunavecchia efter September 16, 2018, 11:44:51 am hold dig til det, i stedet for at spamme forum her med dit nonsens.Åh ja, kunne han ikke holde alt det idioti ovre på sin egen spændende debatside - og han kunne passende slæbe Øgle-Bob med derover.. - sikke meget vrøvl de to tosser kunne underholde hinanden med...
Hvad er du egentlig for et menneske?
Citat fra: Reptil Formskifter efter September 16, 2018, 05:00:55 pm Hvad er du egentlig for et menneske?
Jeg: fordi jeg også stiller masser af spørgsmål ved eliten, herunder frimurerne, reptilerne, medierne, politikerne, bankerne o.s.v. Så er det klart, at en frimurer vil forsøge at latterliggøre mig for at fjerne fokus fra mine afsløringer og kritiske indlæg.
Reptil-formskifter-Du glemmer jo os heeelt det sjove ved alle tørresnorens indlæg, det er jo det de fleste ser frem til,Midt i alt det sjove er der jo en pointe ved de indlæg husk det,Der er jo også andre end tørresnoren der kommer med den type indlæg, jeg kan nævne debatsvinet som også får en joke ud af andres indlæg,Det er jo også det der er det sjove ved at være her på siderne, humoren, Du får mig heller ikk til at tro på at du for alvor tar alle de teorier du læser på tuben for gode varer, vel?
Åh ja, kunne han ikke holde alt det idioti ovre på sin egen spændende debatside - og han kunne passende slæbe Øgle-Bob med derover.. - sikke meget vrøvl de to tosser kunne underholde hinanden med...