Åh - Reptil - jeg tror folk kommer igen - kan godt være de er borte for en stund, men der er da en hel del gode emner herinde. Så jeg er ikke så nervøs.
Nok ikke fladjords tråde. Dem tror jeg de fleste er trætte af........
Citat fra: Licensnægteren efter September 16, 2018, 08:34:24 amNok ikke fladjords tråde. Dem tror jeg de fleste er trætte af........Det er fint nok med fladjordstråde. Problemet er bare, at der er for mange af dem. Han kunne godt nøjes med et par stykker. Derfor tror jeg da også, at han driller, når han laver så mange forskellige fladjordstråde. Jeg tror han elsker at drille. Og jo mere, folk siger de er trætte af dem, jo flere fladjordstråde laver han.
Hvis jeg opretter et nyt emne, så mindst hver anden gang, får jeg at vide HVAD RAGER DET OS? eller DET INTERESSERER OS IKKE.- det er altid de samme emner, der kører i ring. Igen og igen. Det bliver ensformigt i længden.
Citat fra: Reptil Formskifter efter December 02, 2018, 09:43:43 pmHvis jeg opretter et nyt emne, så mindst hver anden gang, får jeg at vide HVAD RAGER DET OS? eller DET INTERESSERER OS IKKE.- det er altid de samme emner, der kører i ring. Igen og igen. Det bliver ensformigt i længden.I går prøvede du at bringe fire emner frem, men interesserede jo ikke nogen.Emnerne skal være bedre, ellers ændres intet.
Har du nogle forslag til emner?Jeg skriver bare om de emner, JEG interesserer mig for. Jeg er ikke tankelæser og ved ikke, hvad I andre vil have.
Citat fra: Reptil Formskifter efter December 02, 2018, 10:12:29 pmHar du nogle forslag til emner?Jeg skriver bare om de emner, JEG interesserer mig for. Jeg er ikke tankelæser og ved ikke, hvad I andre vil have.Ja mange - men jeg skal også være oplagt til at følge emnerne op. Alle kan mærke, om det er noget, man brænder for.Det kan godt tage udgangspunkt i pressen, men hvis det bare er en gentagelse af det, der står i pressen, så bliver det hurtigt kedeligt."Måden", man laver det på, er altså vigtig- gerne set på en anden måde, end man er vant til - men ikke bare for at gøre det anderledes. Der skal være kød på argumenterne og på problemerne.Hvad betyder det at være normal?Hvis man f.eks. skriver, vi alle sammen har lært, at det er ikke er normalt (i betydningen forkert) at slå ihjel - men alligevel har normale mennesker dræbt mere end 100 millioner andre normale mennesker i løbet af de sidste 100 år. Hvorfor det?Så kan man ikke bare komme med et let svar, for det findes ikke.Så er spørgsmålet jo også, om man kan få nogen til at interessere sig for den problemstilling. Altså måden, man gør det på.
@DOjo: jeg har da skam ej noget imod rejsebeskrivelser. Så hvis du kan lide at skrive dem, synes jeg da du skal gøre det. Faktisk er det min holdning, at man bare skal skrive, hvad man har lyst til - i stedet for at gå op i, hvad andre har lyst til at læse.Der er en mand som Carlo jo af den stik modsatte opfattelse. Han mener jo, at man ikke må skrive noget, medmindre LIGE PRÆCIST HAN finder det interessant. I modsat fald skriver han jo HVAD RAGER DET OS?