Forfatter Emne: Der er for meget muslimævl - så læserne forsvinder igen  (Læst 459 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Der er for meget muslimævl - så læserne forsvinder igen
« Dato: September 14, 2018, 10:09:52 am »
Der er kun 32 gæster som læser med, og det betyder, at de fleste læsere forsvinder hurtigt igen.

Hvis man kigger ned over emnerne, kan man også se at "muslimer" som emne er helt dominerende.

Yo - Yo kommentarer

Det er for ensidigt - og det er kedeligt - fordi det samme bliver skrevet årti efter årti.

Nogen skriver ligefrem aldrig om andet end muslimer, som de i deres ensomme tilværelse giver skylden for alle deres problemer.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    56.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Der er for meget muslimævl - så læserne forsvinder igen
« Svar #1 Dato: September 14, 2018, 10:11:27 am »
Måske er folk bare trætte af at der er en der råber NAZIST hele tiden?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.8%
    • Vis profil
Hvis min røv var spids
« Svar #2 Dato: September 14, 2018, 10:13:14 am »
Måske er folk bare trætte af at der er en der råber NAZIST hele tiden?

Hvis og hvis, min røv var spids og flydt med limonade, så ville alle suge den og nej, hvor blev de glade.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 14, 2018, 10:41:31 am »
Du har lige kørt en tråd om samme emne
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8489.0
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Reptil Formskifter

• Senior medlem
  • Activity:
    29.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 14, 2018, 11:41:58 am »
Jeg er ikke uenig i, at muslimdebatterne efter min smag fylder for meget herinde. Ikke at jeg ikke anerkender disse debatters berettigelse og relevans. Men der diskuteres jo næsten ikke andet herinde, bortset fra Convex Earth´s evindelige fladjords-tråde.

Reptiltossen har før prøvet at sætte liv i kludene ved at oprette en del anderledes tråde, men man gider jo ikke blive ved, når man når frem til den konklusion, at folk faktisk IKKE gider diskutere andet end muslimer. For prøver man med andre emner, kommer der bare ikke ret megen respons. Der er dog lige Ieet, Gubbi, Anklageren og et par andre, som ikke har noget imod også at diskutere andre emner. Men de er i mindretal dem, der gerne vil diskutere andre ting.

Dog tror jeg også, at dem, der gerne vil sætte fokus på problemet med masseindvandringen, hurtigt bliver trætte af, at de ikke tages alvorligt. Uanset hvor mange ubehagelige oplevelser, danskere udsættes for af muslimer, bliver det jo bare bagateliseret af en vis herre oppe på Grønland. Anklageren har da sin berettigelse som debattør, da han ofte skriver lange velformulerede indlæg og også er en af de få, der har andet i hovedet end muslimer. Men samtidig så tror jeg altså også, at når man bor flere tusinde kilometer væk fra Europa og er omgivet af igloer, hundeslæder og is, så langt øjet rækker, så bliver man lidt virkelighedsfjern og har svært ved at erkende problemets omfang. Anklageren mener jo, at problemet med muslimerne og Islam er irrelevant, så længe det ikke kan aflæses i drabsstatistikkerne. Men han glemmer og overser jo hér, at man sagtens kan være udsat for mange andre mere subtile former for ubehageligheder, som ikke nødvendigvis fører til drab. Så det er ret naivt, synes jeg, kun at fokusere på drabsstatistikkerne, som Anklageren jo gør. Han bliver jo ved med at gentage mantraet om, at så længe han ikke kan læse i statistikkerne, at flere danskere bliver dræbt end i 1980, så mener han ikke, at de mange muslimer er et problem. Så nemt kan man jo ikke stilles det op, for kriminalitet og dagligdags ubehageligheder kan jo ikke bare gøres op i drabsstatistikker.
« Senest Redigeret: September 14, 2018, 11:44:46 am af Reptil Formskifter »

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    56.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Han har også været meget kritik overfor Paludan
« Svar #5 Dato: September 14, 2018, 11:50:05 am »
Jeg er ikke uenig i, at muslimdebatterne efter min smag fylder for meget herinde. Ikke at jeg ikke anerkender disse debatters berettigelse og relevans. Men der diskuteres jo næsten ikke andet herinde, bortset fra Convex Earth´s evindelige fladjords-tråde.

Reptiltossen har før prøvet at sætte liv i kludene ved at oprette en del anderledes tråde, men man gider jo ikke blive ved, når man når frem til den konklusion, at folk faktisk IKKE gider diskutere andet end muslimer. For prøver man med andre emner, kommer der bare ikke ret megen respons. Der er dog lige Ieet, Gubbi, Anklageren og et par andre, som ikke har noget imod også at diskutere andre emner. Men de er i mindretal dem, der gerne vil diskutere andre ting.

Dog tror jeg også, at dem, der gerne vil sætte fokus på problemet med masseindvandringen, hurtigt bliver trætte af, at de ikke tages alvorligt. Uanset hvor mange ubehagelige oplevelser, danskere udsættes for af muslimer, bliver det jo bare bagateliseret af en vis herre oppe på Grønland. Anklageren har da sin berettigelse som debattør, da han ofte skriver lange velformulerede indlæg og også er en af de få, der har andet i hovedet end muslimer. Men samtidig så tror jeg altså også, at når man bor flere tusinde kilometer væk fra Europa og er omgivet af igloer, hundeslæder og is, så langt øjet rækker, så bliver man lidt virkelighedsfjern og har svært ved at erkende problemets omfang. Anklageren mener jo, at problemet med muslimerne og Islam er irrelevant, så længe det ikke kan aflæses i drabsstatistikkerne. Men han glemmer og overser jo hér, at man sagtens kan være udsat for mange andre mere subtile former for ubehageligheder, som ikke nødvendigvis fører til drab. Så det er ret naivt, synes jeg, kun at fokusere på drabsstatistikkerne, som Anklageren jo gør. Han bliver jo ved med at gentage mantraet om, at så længe han ikke kan læse i statistikkerne, at flere danskere bliver dræbt end i 1980, så mener han ikke, at de mange muslimer er et problem. Så nemt kan man jo ikke stilles det op, for kriminalitet og dagligdags ubehageligheder kan jo ikke bare gøres op i drabsstatistikker.
Men han har ikke på noget tidspunkt været kritisk overfor perkerne som kommer med trusler og angriber ham fysisk så politiet skal bruge håndjern. Så hjælper det heller ikke at han kalder rigtig mange for nazister (lige meget om de så er det eller ej) på debatten. Men jeg har kommet med andre emmer end indvandring.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Petra

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Red din seng
« Svar #6 Dato: September 14, 2018, 12:30:26 pm »
Der er kun 32 gæster som læser med, og det betyder, at de fleste læsere forsvinder hurtigt igen.

Hvis man kigger ned over emnerne, kan man også se at "muslimer" som emne er helt dominerende.

Yo - Yo kommentarer

Det er for ensidigt - og det er kedeligt - fordi det samme bliver skrevet årti efter årti.

Nogen skriver ligefrem aldrig om andet end muslimer, som de i deres ensomme tilværelse giver skylden for alle deres problemer.

https://www.dagens.dk/videnskab/ny-forskning-red-din-seng-og-faa-mere-sex

Men det er og bliver
et lukket land for dig.
Al dit fiskeri og den medbragte
ipad tager din elskede tid?
Giv nu roser og hvad han nu
elsker.
Han vil sikkert gerne smage
din klamme fisk?
Måske drages han af noget stift.
Jeg kan godt lide det  stive fra
fra muslimermænnerne?
Men de drages af mig og det er
jeg ked af.
Kan du hjælpe mig?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 14, 2018, 06:37:15 pm »

Yo - Yo kommentarer

Du har åbenbart problemer med Islam debatten tager megen plads / tid herinde. Men så skulle du måske finde en anden debatside - kan anbefale -: debatten.net, som vil være noget for dig! :Laie_50: :JC_rant:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.8%
    • Vis profil
Jeg bryder mig ikke om censur
« Svar #8 Dato: September 14, 2018, 06:54:18 pm »

Du har åbenbart problemer med Islam debatten tager megen plads / tid herinde. Men så skulle du måske finde en anden debatside - kan anbefale -: debatten.net, som vil være noget for dig! :Laie_50: :JC_rant:

Det er jeg ikke interesseret i.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #9 Dato: September 14, 2018, 07:36:12 pm »
Gæsterne er oftest folk som har søgt på et eller andet med en søgemaskine, og naturligvis resulterer "klikket" stort set aldrig til en ny bruger.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 14, 2018, 07:52:13 pm »
Gæsterne er oftest folk som har søgt på et eller andet med en søgemaskine, og naturligvis resulterer "klikket" stort set aldrig til en ny bruger.

Der er bare det, at gæsterne somme tider er over 100 - når det går højt - og til tider nede under ti.

Der kan være noget andet, som er interessant, men når det sker i perioder, afspejler det nok, hvor interessant debatten er.

Det er bare en måde at måle det på, og jeg har på fornemmelsen at det sker samtidig med at andre emner drukner i islamdebatten (fordi nogen er overflittige og producerer indlæg som skidt fra en spædekalv).

Ofte er det bare kopier fra pressen, som alle alligevel har læst. Kunne man holde dem i den samme tråd, var det ikke så slemt.
« Senest Redigeret: September 14, 2018, 07:54:32 pm af Anklageren »

Offline Reptil Formskifter

• Senior medlem
  • Activity:
    29.6%
    • Vis profil
Sv: Red din seng
« Svar #11 Dato: September 14, 2018, 11:50:39 pm »

Yo - Yo kommentarer

https://www.dagens.dk/videnskab/ny-forskning-red-din-seng-og-faa-mere-sex

Men det er og bliver
et lukket land for dig.
Al dit fiskeri og den medbragte
ipad tager din elskede tid?
Giv nu roser og hvad han nu
elsker.
Han vil sikkert gerne smage
din klamme fisk?
Måske drages han af noget stift.
Jeg kan godt lide det  stive fra
fra muslimermænnerne?
Men de drages af mig og det er
jeg ked af.
Kan du hjælpe mig?

Jamen der har vi da hende den gæve kvinde Petra
Hun er måske ikke det man ville kalde ung og smuk
Og dog når muhammzen møder hendes blik da slår det klik
For da forvandles muhammz til en gemen liderbuk
Ind i Petras kanaler får han boret sin p.i.k
For et hul er jo et hul og nede i Arabistan må han nøjes med en zebra

Men for stakkels Petra er det ved at blive et problem
Hun kan snart ikke gå uden for hjemmets fire vægge
Uden at tiltuske sig både fnat, gonoré og eksem
For da får hun straks muhammzens kæp tvunget ned i sin kæbe

Thi når Muhamzz er hjemme i Arabistan
Er kvinden jo så tildækket og utilgængelig
Og dernede er der jo ej andet end ørken og sand
Så da må muhammzen gøre sig nok så væmmelig

At hoppe på en kamel, en ko eller en ged
Ja, det kan jo synes nok så bizart
At man med dyr kan dyrke elskov nok så hed
Men for muhammz synes det dog nok så rart

Men når muhammzen mod nord vandrer
Da må man forstå at det nok er et chok
Nede ved stranden møder man unge piger i flok
Uden en trevl på kroppen - ja da det i ens lem jo banker

Da står det klart at det for muhammzzen er svært
Den danske sædvane og kultur at få lært
Thi det hele forekommer jo ret så overvældende
Med dette tag-selv-bord af letpåklædte unge piger
Så blir muhammzens adfærd jo nemt ret så beskæmmende
Når hans omskårne mandslem efter ethvert hul higer

Nok er Petra ikke den yngste og den kønneste
Men hvad gør det for det er det indre der tæller
Og mod hende føler enhver muhammz sig magisk draget
For trods alt skal hans kønsliv jo ha´en begyndelse
Og Petra ja hun er jo i sengen bedst når det gælder
Så undgå kan hun ej overalt på sin krop at blive raget
Af muhammzens klamme lodne behårede hænder
Muhammzens mund løber i vand
Så han ned ad Petras overkrop taber sine tænder
Da griber Petra pr. instinkt ud efter sin spand
Og brækker sig deri i lårfede stråler
Alt imens muhammz af sin ekstase dåner

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.4%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 15, 2018, 02:23:18 am »
Ofte er det bare kopier fra pressen, som alle alligevel har læst. Kunne man holde dem i den samme tråd, var det ikke så slemt.

Præcis sådan har jeg det også. En overgang var "DAGENS KULTURBERIGELSE".
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline DOjo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    7.8%
  • Country: gt
  • EU borger
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: September 15, 2018, 03:50:26 am »
I store dele af samfundet gælder samme. Nærige brokkehoveder, som ikke kan tilpasse sig vores ændrende verden.

Yo - Yo kommentarer

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #14 Dato: September 15, 2018, 05:11:26 am »
Gode betragtninger fra Anklageren. Gubbi, kan vi ikke godt få lukket ned for at højrenationale brugere starter løgnagtige emner om Islam?
Jeg er Muslim og Kommunist.