Forfatter Emne: Til en afveksling er denne tråd ikke muslimævl  (Læst 894 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Har du prøvet at spise tang?
« Svar #15 Dato: September 14, 2018, 10:01:30 am »
Jeg er lige begyndt at bruge tang i madlavningen, fordi jeg har læst danske kokke rose tang.

Jeg tror nok det hedder vingetang - og lige nu har jeg havkat i ovnen som ligger skåret i terninger i et fad med kartoffelskiver, vingetang, majs og hældt over med piskefløde.

Det er jeg spændt på.

Hvordan blev det, smagte det?  :girl_smile:

Det smagte glimrende, og Birgithe roste det  :smile1:

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Til en afveksling er denne tråd ikke muslimævl
« Svar #16 Dato: September 14, 2018, 10:34:52 am »
Jeg laver mad hver dag, og det er efterhånden tit fisk.

Ni gange ud af ti tager jeg alle benene ud af fisken. Jeg bruger altid helt frisk fisk, som ikke "lugter af fisk" - men af sin art  :smile1:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    10.4%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Hold kæææft, hvor er det langt ude!
« Svar #17 Dato: September 14, 2018, 12:48:10 pm »
Anklageren:
Citér
I tirsdags var der 6 laks i mit laksegarn, og det var den almindelige atlanterhavslaks, som også går op i danske vandløb.

Ligegyldigt pladder. Hvad raaaaager det dog en DEBATSIDEs læsere, hvad du skal have til aftensmad og bla bla?!
Karakteristisk indlæg fra en ensom udlandsdansker, der ikke aner, hvordan han skal gebærde sig herinde. Han keder sig, da han "ikke kan se", at pesten islam er vor tids trussel. Det kan han ikke tåle, at vi er nogle, der skriver om. Og så plaprer han vås af sig igen og igen .....  :JC_moon:
Manner, Manner!

Offline Petra

• Fuld medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: September 14, 2018, 12:49:00 pm »
Kender godt lugten af fisk.
Muslimmand der drages af
min grotte smitter mig?
Derfor er der totalstop
for adgang.
Det gælder alle, også dem her
på debatten som vil have en
date med mig.
I får kun lov, hvis jeg syntes
i har en IQ på over 450 ligesom
mig selv.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: September 14, 2018, 12:57:04 pm »
Og blev den tråd ødelagt,  :girl_sad:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    10.4%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: September 14, 2018, 01:05:09 pm »
genuine Troll:
Citér
Og blev den tråd ødelagt,  :girl_sad:

Ja, livet er ikke lutter lagkage, bette Genuine-Tigerklager.   :sarcastic:
Manner, Manner!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg vil være tilfreds, hvis debatten bliver mere nuanceret
« Svar #21 Dato: September 14, 2018, 01:09:06 pm »
Anklageren:
Citér
I tirsdags var der 6 laks i mit laksegarn, og det var den almindelige atlanterhavslaks, som også går op i danske vandløb.

Ligegyldigt pladder. Hvad raaaaager det dog en DEBATSIDEs læsere, hvad du skal have til aftensmad og bla bla?!
Karakteristisk indlæg fra en ensom udlandsdansker, der ikke aner, hvordan han skal gebærde sig herinde. Han keder sig, da han "ikke kan se", at pesten islam er vor tids trussel. Det kan han ikke tåle, at vi er nogle, der skriver om. Og så plaprer han vås af sig igen og igen .....  :JC_moon:

Det er naturligt at skrive kritisk om islam, men du skriver jo ikke om andet i din ensomhed  :smile1:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: September 14, 2018, 01:15:10 pm »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Jeg vil være tilfreds, hvis debatten bliver mere nonsens og smalltalk
« Svar #23 Dato: September 14, 2018, 01:22:03 pm »
Anklageren:
Citér

Det er naturligt at skrive kritisk om islam, men du skriver jo ikke om andet i din ensomhed  :smile1:

Selvfølgelig forsvinder fornuftige debattører hurtigt fra DD, - det gør bl.a. ankagleren et stort stykke arbejde for at få dem til.

Det er noget vrøvl at emnet muslimer skulle være dominerende, men det er til gengæld umuligt at debattere politik, økonomi, skoler, uddannelse eller noget andet uden muslimernes negative indflydelse på området hurtigt springer i øjnene og bliver debatemnet.

Så det er skolerne og ikke muslimerne der debatteres, når deres negative indflydelse og ødelæggelse af skoler og undervisning bringes på bane.

Det er heller ikke muslimerne der debatteres, men derimod økonomi når deres negative indflydelse og nasseri på den sociale velfærd, i forhold til andre indvandrere debatteres.

Det er heller ikke muslimerne der debatteres, men derimod kriminalitet når muslimernes overrepræsentation i forhold til andre indvandrere der nævnes igen og igen.

Det er heller ikke muslimerne der debatteres, men derimod vold og voldtægter når deres voldsomme overrepræsentation i volds og voldtægts statistikker i sammenligning med andre indvandrere nævnes igen og igen.

Så det er snarere Thaiere, Philippinere, Sydamerikanere, Budister og alle de andres normale gode opførsel der debatteres og stilles i relief til muslimernes provokationer og terror.

Det er nemlig emner der debatteres kraftigt i hele europa, blandt befolkningen og i medierne, det er emner der flytter stemmer og skaber nye partier i hele europa, så naturligvis interesserer emnet også folk i almindelighed, det kan vi jo se.

Bortset fra et par debatører der tydeligvis sidder temmelig alene og isoleret, og ingen anden omgangskreds har end de andre debattører på DD og et par sæler, - for dem skal det naturligvis ikke være vigtige spørgsmål der debatteres, det skal være trivielle dagligdags ligegyldigheder og tidsfordriv, som farven på lokumspapiret eller om jorden er flad eller firkantet i næsten 20.000 indlæg (200 hvis vi trækker gentagelserne fra.)  Den slags gider folk der har et liv, er aktive og har en stor omgangskreds naturligvis ikke spilde tid på i en net-debat.

Derfor daffer de fleste hurtigt af igen når de ser at 90% er barnlige tosserier, ligegyldigt husmorsnak og nonsens DD efter hånden er blevet til, - til sammenligning med mange andre fora.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: September 14, 2018, 01:43:45 pm »

Bortset fra et par debatører der tydeligvis sidder temmelig alene og isoleret, og ingen anden omgangskreds har end de andre debattører på DD og et par sæler, - for dem skal det naturligvis ikke være vigtige spørgsmål der debatteres, det skal være trivielle dagligdags ligegyldigheder og tidsfordriv, som farven på lokumspapiret eller om jorden er flad eller firkantet i næsten 20.000 indlæg (200 hvis vi trækker gentagelserne fra.)  Den slags gider folk der har et liv, er aktive og har en stor omgangskreds naturligvis ikke spilde tid på i en net-debat.

Derfor daffer de fleste hurtigt af igen når de ser at 90% er barnlige tosserier, ligegyldigt husmorsnak og nonsens DD efter hånden er blevet til, - til sammenligning med mange andre fora.

Vi skal dog trækkes med dig, som har skrevet 3.575 indlæg på et debatfora, hvor du påstår, at de fleste hurtigt daffer af igen - så kan kommentaren næsten ikke blive mere åndssvag  :tatice_03:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er bare så inkonsekvent
« Svar #25 Dato: September 14, 2018, 02:05:50 pm »
Anklageren:
Citér

Mange kan sikkert huske, at du aldrig havde indvendinger, da helle*ditten-eller-datten skrev om, at hun havde spist stegt flæsk med persillesovs eller flæskesteg til aftensmad.

Hvor blev hun forresten af?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: September 14, 2018, 02:45:22 pm »
Jeg var også lystfisker engang, men fangede aldrig noget. Nogle gedder i svenske søer, men dem bliver man hurtigt trætte af at æde. Plus de evindelige hornfisk i sæsonen.

Da jeg kom på efterløn, syntes jeg at jeg ville dyrke lystfiskeri lidt mere. Men da jeg havde stået ned på kysten og fået stivfrosne fingre, nogle gange, gad jeg ikke mere. Nu har jeg givet alt fiskegrej væk.

Til Grønland og lystfiske ville jeg dog gerne. Også for at få naturoplevelsen.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.6%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: September 15, 2018, 12:02:51 am »
Jeg er lige begyndt at bruge tang i madlavningen, fordi jeg har læst danske kokke rose tang.

Jeg tror nok det hedder vingetang - og lige nu har jeg havkat i ovnen som ligger skåret i terninger i et fad med kartoffelskiver, vingetang, majs og hældt over med piskefløde.

Det er jeg spændt på.

Den ser ikke rar ud.

Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: September 15, 2018, 12:15:43 am »

Den ser ikke rar ud.

Det er de heller ikke.

Det var en større fætter til den der, en plettet havkat på omkring 10 kilo, og den kom ikke op i båden. før jeg havde klasket den godt og grundigt i hovedet.

De bider faktisk efter en, bare man kommer i nærheden  :yes:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.6%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: September 15, 2018, 02:05:37 am »
Selvfølgelig forsvinder fornuftige debattører hurtigt fra DD, - det gør bl.a. ankagleren et stort stykke arbejde for at få dem til.

Hmmm........??? Ikke bemærket her. Men der kommer undertiden nogle profiler der angler efter personlige skulderklap, eller ligefrem angler efter proselytter til diverse projekter. De bliver sure og smækker med døren, når nogen har den uhørte frækhed at problematisere deres budskab.

Citér
Så det er snarere Thaiere, Philippinere, Sydamerikanere, Budister og alle de andres normale gode opførsel der debatteres og stilles i relief til muslimernes provokationer og terror.

Nu er det længe siden der har været terrorangreb i både Danmark og Europa.

Men det er da en rimelig debat at tage, om hvorfor det lige er muslimerne folk ser sig sure på, og ikke de fjernøstlige?

Jeg har lige fået en nabo. En enlig vietnamesisk kvinde. Hun har en datter der ikke virker som om hun trænger til burka eller halal eller har 300 fætres næver til at vogte hendes ære.

Men afghanerne der boede ovenpå tidligere. Kors i hytten! Der var både børnemishandling og det ene og det andet. Hvad er der galt med de muslimer?

Citér

Hvilke andre fora? Gensidig klappen på ryggen dør tidligt ud.