Den officielle, amerikanske forklaring af 9/11:Påstanden er, at 19 muslimer bevæbnede med hobbyknive snyder USA’s 16 efterretningstjenester, kaprer fire fly og uden pilotuddannelse flyver rundt i flere timer i verdenens tættest overvågede og tungest bevæbnede luftrum uden at blive opdaget eller stoppet...Fly 1 og 2 rammer de 400 meter høje Tvillingetårne, som efter kun en times ildebrand på 88. etage eksploderer og styrter i grus helt ned i kælderen, dækker hele Manhattan med betonstøv og efterlader en bunke jernskrot, der brænder i tre måneder og først slukker, da hele området oversvømmes med vand fra Hudson River...Fly 3 rammer Pentagon til trods for bygningens missilforsvar og tilfældigvis det kontor, hvor Donald Rumsfelds medarbejdere prøver at finde 3,8 billarder Dollars, som er forsvundet, og selvom hele området er tæt videoovervåget, så er der ikke ét af disse kameraer, som har filmet en Boing 757, såvel som der ikke er vragdele fra flyene at se efterfølgende...Fly 4 styrter ned på mark efter en angiveligt heroisk indsats fra passagererne, men der er ingen flyvragdele at se...Syv timer efter, at Tvillingetårnene var styrtet sammen, styrter en nabobygning, WTC 7, sammen i noget, der ligner en kontrolleret nedrivning, og flere tv-stationer rapporterer begivenheden inden den er sket…NIST, det amerikanske svar på Teknologisk Institut, kom efter 6 år med en rapport, der fortalte, at de tre brandsikrede bygninger i World Trade Centret ikke styrtede sammen på grund af flyet, der ramte de to bygninger, og ikke på grund af ilden fra flybrændstoffet, men på grund af ild i kontorinventaret…Efter flyene havde ramt WTC blev politiet alarmeret om, at fem muslimer stod på en p-plads med udsigt til bygningerne og dansede glædesdans, mens de filmede katastrofen, men da politiet fangede dem, viste det sig, at de var israelere, og selvom deres bil viste spor efter sprængstoffer, blev de løsladt...Og, og, og... Man kan blive ved med at finde ting i den amerikanske forklaring, der ikke giver mening.Jo, og Folketingets Administration har tidligere afvist dette forslag med den begrundelse, at forslaget fremsatte "usandheder" og truede Folketingets "værdighed"...Men, du er som dansker med din godtroenhed gået i krig uden FN-mandat, har sendt folk i torturkammeret, har set stort på krigens love og Menneskerettighederne, har dræbt millioner og sendt millioner på flugt, og du har smadret Irak, Libyen, Afghanistan og nu Syrien, fordi du er bange for muslimer...Vær sød at vågne op, og støt dette forslag! :-)
Havde konspirationsteoretikerne ikke en påstand om at 9/11 blev udført af USA for at have en undskyldning for at gå ind i Irak og stjæle irakernes olie? Hvordan gik det egentlig med den plan? Ligger al Iraks olie nu i tønder et eller andet sted i USA?
Din drillepind. Kender du til denne jøde? https://en.wikipedia.org/wiki/Larry_Silverstein han fik en kæmpe forsikrings erstatning, for han var så fornuftig at få dækning ved terrorangreb.
Mit bedste bud og grund til at tro på den officielle historie er, at alternativet ville være at tro på det, der så må være en konspirationsteori. Og konspirationsteorier holder jeg mig fra, for de er jo sjældent holdbare.
Citat fra: homofaber efter September 12, 2018, 09:57:12 pmMit bedste bud og grund til at tro på den officielle historie er, at alternativet ville være at tro på det, der så må være en konspirationsteori. Og konspirationsteorier holder jeg mig fra, for de er jo sjældent holdbare.Der findes altså ikke noget fordækt konspiratorisk?