Forfatter Emne: Den lidt mere seriøse 911 debat  (Læst 475 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Den lidt mere seriøse 911 debat
« Dato: September 12, 2018, 04:51:41 pm »
Det kunne være fedt at høre noget solid kendsgerningsbaseret debat om fænomenet, hvor sølvpapirhat-beskyldningerne flyver afsted.

Her er et oplæg fra facebookgruppen 'Borgerforslag: Var 9/11 en konspiration?'  ( https://www.facebook.com/pg/Borgerforslag-Var-911-en-konspiration-235587347045127/about/?ref=page_internal )

Citér
Den officielle, amerikanske forklaring af 9/11:

Påstanden er, at 19 muslimer bevæbnede med hobbyknive snyder USA’s 16 efterretningstjenester, kaprer fire fly og uden pilotuddannelse flyver rundt i flere timer i verdenens tættest overvågede og tungest bevæbnede luftrum uden at blive opdaget eller stoppet...

Fly 1 og 2 rammer de 400 meter høje Tvillingetårne, som efter kun en times ildebrand på 88. etage eksploderer og styrter i grus helt ned i kælderen, dækker hele Manhattan med betonstøv og efterlader en bunke jernskrot, der brænder i tre måneder og først slukker, da hele området oversvømmes med vand fra Hudson River...

Fly 3 rammer Pentagon til trods for bygningens missilforsvar og tilfældigvis det kontor, hvor Donald Rumsfelds medarbejdere prøver at finde 3,8 billarder Dollars, som er forsvundet, og selvom hele området er tæt videoovervåget, så er der ikke ét af disse kameraer, som har filmet en Boing 757, såvel som der ikke er vragdele fra flyene at se efterfølgende...

Fly 4 styrter ned på mark efter en angiveligt heroisk indsats fra passagererne, men der er ingen flyvragdele at se...

Syv timer efter, at Tvillingetårnene var styrtet sammen, styrter en nabobygning, WTC 7, sammen i noget, der ligner en kontrolleret nedrivning, og flere tv-stationer rapporterer begivenheden inden den er sket…

NIST, det amerikanske svar på Teknologisk Institut, kom efter 6 år med en rapport, der fortalte, at de tre brandsikrede bygninger i World Trade Centret ikke styrtede sammen på grund af flyet, der ramte de to bygninger, og ikke på grund af ilden fra flybrændstoffet, men på grund af ild i kontorinventaret…

Efter flyene havde ramt WTC blev politiet alarmeret om, at fem muslimer stod på en p-plads med udsigt til bygningerne og dansede glædesdans, mens de filmede katastrofen, men da politiet fangede dem, viste det sig, at de var israelere, og selvom deres bil viste spor efter sprængstoffer, blev de løsladt...

Og, og, og... Man kan blive ved med at finde ting i den amerikanske forklaring, der ikke giver mening.

Jo, og Folketingets Administration har tidligere afvist dette forslag med den begrundelse, at forslaget fremsatte "usandheder" og truede Folketingets "værdighed"...

Men, du er som dansker med din godtroenhed gået i krig uden FN-mandat, har sendt folk i torturkammeret, har set stort på krigens love og Menneskerettighederne, har dræbt millioner og sendt millioner på flugt, og du har smadret Irak, Libyen, Afghanistan og nu Syrien, fordi du er bange for muslimer...

Vær sød at vågne op, og støt dette forslag!  :-)

Selv er jeg meget i tvivl. For sandheden kender ingen. Jeg har dog langt overvejende, haft tiltro til den officielle forklaring. Men tvivlen ligger dybt i mit sind. For mit fokus på Donald Rumfeldt, som vist ikke er jøde og Bush, som var omgivet af neokonservative, som er en bevægelse, hvor jøder har haft en vigtig rolle, måske endda hovedrollen. Ja, dette fokus har virkelig fået mig til at tvivle.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
Sv: Den lidt mere seriøse 911 debat
« Svar #1 Dato: September 12, 2018, 05:07:16 pm »
Havde konspirationsteoretikerne ikke en påstand om at 9/11 blev udført af USA for at have en undskyldning for at gå ind i Irak og stjæle irakernes olie? Hvordan gik det egentlig med den plan? Ligger al Iraks olie nu i tønder et eller andet sted i USA?  :JC_thinking:

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #2 Dato: September 12, 2018, 05:17:29 pm »
Jeg tror ikke på olieteorien, men på teorien om at Israel ønskede Saddam fjernet.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 12, 2018, 05:53:33 pm »
Havde konspirationsteoretikerne ikke en påstand om at 9/11 blev udført af USA for at have en undskyldning for at gå ind i Irak og stjæle irakernes olie? Hvordan gik det egentlig med den plan? Ligger al Iraks olie nu i tønder et eller andet sted i USA?  :JC_thinking:

Du har ikke fulgt ret godt med  :tatice_03:

Bush administrationen satte et multinationalt selskab til at forfatte en ny olielov, men irakerne ville ikke vedtage den  :smile1:

Ordre 39 fastsatte rammerne for fuld privatisering i Irak, med undtagelse af "primær udvinding og indledende behandling" af olie og tilladt 100% udenlandsk ejerskab af irakiske aktiver. Den irakiske olie loven var et foreslået stykke lovgivning, der blev forelagt for irakiske Repræsentanternes Råd i maj 2007.

CPA-ordre 39 med overskriften "Foreign Investments", forudsat at "En udenlandsk investor har ret til at foretage udenlandske investeringer i Irak på vilkår, der ikke er mindre gunstige end dem, der gælder for en irakisk investor", og at "der er udenlandsk deltagelse i nyoprettede eller eksisterende forretningsenheder i Irak må ikke begrænses ....

https://en.wikisource.org/wiki/Order_39:_Foreign_Investment

https://en.wikipedia.org/wiki/Economic_reform_of_Iraq

« Senest Redigeret: September 12, 2018, 06:12:41 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #4 Dato: September 12, 2018, 06:02:49 pm »
Din drillepind.

Kender du til denne jøde? https://en.wikipedia.org/wiki/Larry_Silverstein han fik en kæmpe forsikrings erstatning, for han var så fornuftig at få dækning ved terrorangreb.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Jeg kender ikke denne jøde
« Svar #5 Dato: September 12, 2018, 06:23:31 pm »
Din drillepind.

Kender du til denne jøde? https://en.wikipedia.org/wiki/Larry_Silverstein han fik en kæmpe forsikrings erstatning, for han var så fornuftig at få dækning ved terrorangreb.

Flykaprerne bestod af femten saudiarabere, to emiratarabere, en egypter og en libaneser.

USA's regering har fastslået, at al-Qaeda, der ledes af Osama bin Laden, alene bar ansvaret for angrebene.

Jeg går derfor ud fra, at "denne jøde" ikke kan have forudset det.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #6 Dato: September 12, 2018, 07:17:01 pm »
Nogle gange er jeg ivrig med at tro at en puslespilsbrik passer lige der jeg har udset at den skal passe.

Hvad med de jublende jøder (Muligvis israelske agenter) på en parkeingsplads i USA? Tror du det er en and?

Jeg piller gerne en puslespilsbrik tilbage, hvis jeg bliver overbevist at den ikke passer.

Til alle: Er der nogen af jer, som har sat sig ind i rapporterne fra de officielle undersøgelser, og har I undersøgt, om der er divergerende  meninger bland fagfolk, som f.eks ingeniører og arkitekter? Kan en brand i en bygning virkelig skabe det der ligner eksplosioner? Har I nogle gode ressourcer at henvise til videre læsning?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 12, 2018, 09:57:12 pm »
Mit bedste bud og grund til at tro på den officielle historie er, at alternativet ville være at tro på det, der så må være en konspirationsteori. Og konspirationsteorier holder jeg mig fra, for de er jo sjældent holdbare.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    59%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Der er to dele i 9/11 teorierne
« Svar #8 Dato: September 12, 2018, 10:13:37 pm »
Den ene del er selve angrebet. Var det en kontrolleret nedrydning eller ej? Hvad er sandheden bag bygning 7? Var der fly eller ej (nogle tror på at der ikke var fly) Personligt er jeg åben for teorien om kontrolleret nedrydning men den del med nul fly virker meget mærklig for mig.

Den anden del er contexten bag angrebet og hvem der stod bag (var det et false flag eller ej? Var det virkelig AQ der stod bag? Eller var det et inside job? Havde Israel en rolle i angrebet?) Også Irakkrigen efter 9/11 er en del af denne del. Jeg er pæn sikker på at Israel havde en ret stor rolle i angrebet, men nu er Israel og Saudi rigtig gode venner. I denne del kan man også tænke over hvorfor Larry Silverstein fordoblede sin forsikringsdækning for WTC kort tid før 9/11. Det virker meget mystisk for mig især når man også tænker på at han har sagt Pull It omkring 9/11
https://www.youtube.com/watch?v=p34XrI2Fm6I

Personligt er anden del det jeg finder er mest vigtigt for dagens geopolitik. Første del ved jeg ikke ret meget om.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    59%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 12, 2018, 10:17:22 pm »
Jeg er også overbevist om at der er masser af falske 9/11 teorier skabt af NWO selv for at forvire folk så de ikke ved hvad der er sandt eller falsk om 9/11. Klassiskeren ''Jet fuel can't melt steel beams'' er et godt eksempel på dette. Et MSMmedie prøver at debunke de teorier der er i del 1 men jeg ved ikke hvor meget af det der er sandt. For mig er den del ikke så vigtigt

https://www.popularmechanics.com/military/a6384/debunking-911-myths-world-trade-center/
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #10 Dato: September 12, 2018, 10:24:55 pm »
Mit bedste bud og grund til at tro på den officielle historie er, at alternativet ville være at tro på det, der så må være en konspirationsteori. Og konspirationsteorier holder jeg mig fra, for de er jo sjældent holdbare.

Der findes altså ikke noget fordækt konspiratorisk?

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 12, 2018, 10:51:00 pm »
http://rokokoposten.dk/2018/09/08/illuminati-hvorfor-er-det-kun-idioterne-der-anerkender-os/
citat:
"To ud af tre ansatte ved den verdensomspændende Illuminati-konspiration savner anerkendelse. De er frustrerede over, at kun idioterne kan gennemskue deres diabolske planer."
citat slut

:wink:

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    59%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 12, 2018, 11:01:15 pm »

USS Liberty angrebet var ikke et falsk flag startet af Israel?

Offline Reptil Formskifter

• Senior medlem
  • Activity:
    29.4%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: September 13, 2018, 09:17:51 am »
Den netop afdøde meget dygtige freelancejournalist, Tommy Hansen, afslører her mediernes berøringsangst overfor 9/11:

https://www.youtube.com/watch?v=Y7VrShtSeqU

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: September 13, 2018, 04:14:56 pm »

Hvis jeg nu vælger at tro på, at den officielle forklaring er falsk, så skal jeg så til at spørge mig, hvem der så stod bag. Var det CIA, Israel, jøder, muslimer, paven, NWO eller nogen helt andre. Og hvad med bin laden? Eksisterer han stadig, har han aldrig eksisteret, har han fået ny identitet? Jeg kan ikke se, hvilken en af de mange retninger jeg skal tro på, for de modsiger alle hinanden. Der for vælger jeg at tro på den forklaring, der er mest plausibel; at der var tale om en gruppe terrorister.
Det er måske lidt kedeligt og trivielt. Det kunne da være sjovt med en masse kontroversielle og fantasifulde historier, hvis de passede, men det er vist mest på film, man ser den slags.
Vi skal endelig huske den gode debat.