Forfatter Emne: Og de tager stadig på ferie i hjemlandene....  (Læst 86 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Og de tager stadig på ferie i hjemlandene....
« Dato: September 12, 2018, 12:39:03 pm »
54 procent af danskerne mener, at flygtninge skal hjemsendes, når der er fredeligt i deres hjemland. Altså et klart flertal.
24 procent vil lade dem blive.

Det viser en frisk rundspørge ifølge Berlingske Tidende.  :smile1:

OG - udover at vi skal huske ikke at godtage den til tider overdrevent large brug af ordet 'flygtning', ved vi også godt, at der i blandt dem er masser af professionelle velfærdsjægere.
Se her, hvordan de de ferierer i f.eks. Irak, et land de påstår at være flygtet fra!

https://newspeek.info/skjult-kamera-afsloerer-massevis-af-irakiske-flygtninge-paa-ferie-i-hjemlandet/ 

Det er en skam, at EUs forslag i dag om grænsepoliti ikke er en flad femøre værd.
Det er stadig min favoritvision, at der blev opstillet et fælles grænsekorps ved EUs ydre grænser. Med tilladelse til at plaffe.  :Gigakach_02:
Manner, Manner!

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Og de tager stadig på ferie i hjemlandene....
« Svar #1 Dato: September 12, 2018, 12:58:09 pm »
Jeg er naturligvis også for det. Trykket her lægges på "når der er fredeligt i deres hjemland".
Og hvis man kan tage på ferie i ens hjemland kan man ikke påstå at være specielt forfulgt der.

Jeg er med på at vi skal af med "falske" flygtninge der i virkeligheden i virkeligheden ikke er forfulgte men håber på at kunne tjene flere penge i vesten som de så kan sende hjem. Jeg kan godt forstå at de prøver, men det holder vores samfund ikke til. Vi skal dog tage os humant af faktiske flygtninge, og det bliver så meget desto nemmere når vi kan sortere dem fra der faktisk ikke er flygtet.

Citér
Det er stadig min favoritvision, at der blev opstillet et fælles grænsekorps ved EUs ydre grænser.
Godt at vide at du i det mindste er EU tilhænger.