Forfatter Emne: sverigedemokraternas sammenbrud  (Læst 264 gange)

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
sverigedemokraternas sammenbrud
« Dato: September 10, 2018, 10:09:35 pm »
sverigedemokraterna havde sat et succeskriterie på 30% af stemmerne, og nu står de til at få 16-17%  :big_grin: De er med andre ord ét stort flop! Ingen vil samarbejde med dem, så det er ren stemmespild - de mennesker kunne ligeså godt have skyllet deres stemmeseddel durk ud i lokummet! Jeg er glad for, at de ansvarlige svenske politikere ignorerer 17% af befolkningen, for det kan man betragte som en slags folkeopdragelse.  :smile1: Jeg fulgte naturligvis med på svensk TV på valgaftenen - lagde I mærke til, at det var en Nysvensk studievært, der interviewede tre Nysvenske gæster - det var lige noget, der passede ind i mit kram.

:aww: :Cherna_29:
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    11%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: sverigedemokraternas sammenbrud
« Svar #1 Dato: September 11, 2018, 10:43:44 am »
Herover ses et eksempel på det, der er blevet kaldt logak! (Modsat logik.)

Sverigedemokraterna fik 17,6% af stemmerne, så partiet er et flop....
Vi vender os så mod vort eget land:

Her fik Enhedslisten ved valget 15/6-15 7,8% af stemmerne. De er en succes. Så vidt jeg da har forstået på Brovtebanden...
- - - -
Som dansk-danskeren Hans Engell sagde i TV2 i går:
Når man fortsat fryser SD ud, vil der bare ske det, at partiet bliver større og større .....

Det er synd for den almindelige svensk-svensker, at udemokratiske tendenser i de seneste 30-40 år har fået held til at dominere og dermed styre et land, som vi ikke længere kan kalde et broderland. (Men vi skal ikke glemme de mange svenskere, som ikke har ønsket denne udvikling.)

Tigertølperen ved sikkert ikke, at SD ved de samtidige lokale valg, fik flest stemmer i adskillige kommuner i Skåne. Lige ovre på den anden side
af Øresund.  :big_grin:
« Senest Redigeret: September 12, 2018, 11:53:22 am af DerRudi »
Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Enhedslisten har heller aldrig været i regering
« Svar #2 Dato: September 11, 2018, 10:55:28 am »
Derfor er det en underlig sammenligning.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline puffin

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 11, 2018, 06:24:49 pm »

Tigertølperen ved sikkert ikke, at SD ved de samtidige lokale valg, fik flertal i adskillige kommuner i Skåne. Lige ovre på den anden side
af Øresund.  :big_grin:

Det er der faktisk flere som ikke ved  :big_grin:
Sjöbo kommune var den kommune hvor SD fik den største stemmeandel med 39,4%. Lige så blev de største parti i flere kommuner. Flertal har de dog ikke fået i nogen kommune.
Mvh
puffin

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    11%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 12, 2018, 11:54:41 am »
Beklager fejlen, er rettet. Det korrekte er naturligvis flest stemmer - men det gør sandelig også ondt på Tigertølperen.  :smile1:
Manner, Manner!

Offline Petra

• Fuld medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
sverigedemokraterna skrives med stort S
« Svar #5 Dato: September 12, 2018, 12:33:28 pm »
sverigedemokraterna havde sat et succeskriterie på 30% af stemmerne, og nu står de til at få 16-17%  :big_grin: De er med andre ord ét stort flop! Ingen vil samarbejde med dem, så det er ren stemmespild - de mennesker kunne ligeså godt have skyllet deres stemmeseddel durk ud i lokummet! Jeg er glad for, at de ansvarlige svenske politikere ignorerer 17% af befolkningen, for det kan man betragte som en slags folkeopdragelse.  :smile1: Jeg fulgte naturligvis med på svensk TV på valgaftenen - lagde I mærke til, at det var en Nysvensk studievært, der interviewede tre Nysvenske gæster - det var lige noget, der passede ind i mit kram.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Det første bogstav i en sætning skrives med stort
« Svar #6 Dato: September 12, 2018, 01:37:51 pm »

Det er ligegyldigt hvad det er. Men partinavne skrives ALTID med stort.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)