Forfatter Emne: Hvorfor bliver tigerfjolset ved med at slikke røv på Anklageren?  (Læst 939 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Hvorfor bliver tigerfjolset ved med at slikke røv på Anklageren?
« Dato: September 11, 2018, 08:45:04 am »
Det er ret åbenlyst nu at Anklageren ikke ligefrem er glad for Tigermanden.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.4%
    • Vis profil
Sv: Hvorfor bliver tigerfjolset ved med at slikke røv på Anklageren?
« Svar #1 Dato: September 11, 2018, 09:12:49 am »
Det er fordi Tigermanden er en troll. Kun derfor.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 11, 2018, 02:01:48 pm »

Mener da det var fremme de er den samme, efter noget sammenligning med formulering.
Måske husker jeg forkert.

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 11, 2018, 10:55:59 pm »

Mener da det var fremme de er den samme, efter noget sammenligning med formulering.

Det er rigtigt, jeg har selv overvåget det: http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.0

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #4 Dato: September 15, 2018, 08:50:19 am »

Det er rigtigt, jeg har selv overvåget det: http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.0

Jeg tænkte også i et stykke tid, at Anklageren og Tigeren var den samme. Men jeg ændrede mening, da jeg fandt ud af, at der var nogen herinde der gentagne gange udgav sig for andre. Der er også én, der flere gange har udgivet sig for at være mig (et par stykker hoppede på dét. F.eks. var Lyjse overbevist om at jeg var ham, som udgav sig for at være mig :blum:). Så derfor er jeg mest tilbøjelig til at tro, at det indlæg, der står i den tråd, du linker til, var et FALSK FLAG. D.v.s. et forsøg fra en trolls side på at få andre til at tro, at han er Anklageren. Tigermandens konstante slikken-røv på Anklageren tyder også på, at Tigeren er en stalker og troll, der kun er ude på at chikanere anklageren.

Helt sikker kan jeg dog ikke være. Hvis det er Anklageren selv, der står bag Tigermanden, må man i hvert fald sige, at han gør utroligt mange krumpspring for at få os til at tro, at det er en anden end ham, der leger Tigermanden. Fordi det seneste års tid har Anklageren ikke gjort andet end at tage afstand til Tigermanden. Og netop dét har overbevist mig om, at han nok ikke er Tigeren alligevel. Grunden til, at jeg i starten også var med på ideen om, at de var den samme, var netop, at der var en periode, hvor Anklageren aldrig to afstand til Tigermanden. Hvilket undrede mig meget. Men nu hvor han er begyndt konsekvent at tage afstand til ham, må vi - synes jeg - lade tvivlen komme ham til gode og konkludere, at de næppe er samme person.

Tigermanden kan åbenlyst ikke være ægte muslim, da islamisme og kommunisme er to ting, der strider imod hinanden. Kommunister er jo anti-religiøse.
« Senest Redigeret: September 15, 2018, 08:55:41 am af Reptil Formskifter »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 15, 2018, 09:59:43 am »

Ja, med mindre Tigerdyret har taget et citat af et Anklagerens indlæg, så er der ingen tvivl om, at det er samme person.
Jeg tror det kiksede  :ROFL: han glemte hvilken profil han skrev under  :big_grin:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 15, 2018, 10:03:51 am »
Politisk ukorrekt

Citér
F.eks. var Lyjse overbevist om at jeg var ham, som udgav sig for at være mig :blum:)

Du er nem at kende, selvom du har mange profiler herinde...  :blum:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #7 Dato: September 15, 2018, 09:08:02 pm »
Politisk ukorrekt

Citér
F.eks. var Lyjse overbevist om at jeg var ham, som udgav sig for at være mig :blum:)

Jeg er nem at genkende ja.

Men du hoppede dog i med samlede ben, da en FREDERICO udgav sig for at være mig.

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;area=showposts;u=1198

Det var det falske flag, hvor en person spillede mig så godt, at du og et par andre hoppede på den, som overbeviste mig om, at Anklageren nu nok talte sandt, da han benægtede at være Tigermanden. For ham, der spillede Frederico, er sikkert den samme, der spiller Tigermanden, Venstrefløjens Hævner, Dommeren o.s.v. :yes:

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 16, 2018, 06:23:07 am »
Politisk ukorrekt

Citér

Men du hoppede dog i med samlede ben, da en FREDERICO udgav sig for at være mig.

Det var det falske flag, hvor en person spillede mig så godt, at du og et par andre hoppede på den, som overbeviste mig om, at Anklageren nu nok talte sandt, da han benægtede at være Tigermanden. For ham, der spillede Frederico, er sikkert den samme, der spiller Tigermanden, Venstrefløjens Hævner, Dommeren o.s.v. :yes:

Jeg har overvåget det, og her skriver Frederico selv at han ikke er dig, men at I måske er tvillinger.

SIKKERHEDSKOPIERET!!

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7130.msg95177#msg95177

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #9 Dato: September 16, 2018, 10:01:39 am »
Politisk ukorrekt

Citér

Jeg har overvåget det, og her skriver Frederico selv at han ikke er dig, men at I måske er tvillinger.

SIKKERHEDSKOPIERET!!

SIKKERHEDSKOPIERET!!

Så har vi TO kopier nu. Så burde vi være på den sikre side?! :yes:

Jeg ER faktisk født som tvilling, men efter mine oplysninger døde min tvillingebror, da han var tre dage gammel. Men der er selvfølgelig den mulighed, at han blev løjet død eller forbyttet og at han i dag lever videre et eller andet sted.

Jeg mener dog ikke, at han hed Frederico. Men han kan jo være blevet bortadopteret og have skiftet navn. :yes:

P.S.: Husk endelig at sikkerhedskopiere dette indlæg også!

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 16, 2018, 04:49:11 pm »
Politisk ukorrekt

Citér

SIKKERHEDSKOPIERET!!

SIKKERHEDSKOPIERET!!

Så har vi TO kopier nu. Så burde vi være på den sikre side?! :yes:

Jeg ER faktisk født som tvilling, men efter mine oplysninger døde min tvillingebror, da han var tre dage gammel. Men der er selvfølgelig den mulighed, at han blev løjet død eller forbyttet og at han i dag lever videre et eller andet sted.

Jeg mener dog ikke, at han hed Frederico. Men han kan jo være blevet bortadopteret og have skiftet navn. :yes:

P.S.: Husk endelig at sikkerhedskopiere dette indlæg også!

Sikkerhedskopieret!

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 16, 2018, 04:55:15 pm »
Det er rart at kunne føle sig sikker med alle de mange sikkerhedskopier der bliver taget.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #12 Dato: September 16, 2018, 05:03:19 pm »
Det er rart at kunne føle sig sikker med alle de mange sikkerhedskopier der bliver taget.

SIKKERHEDSKOPIERET!!

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: September 16, 2018, 06:29:28 pm »
Jeg føler at alt bliver sendt til PET herinde. Det gør mig lidt nærvøs  :hyper:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #14 Dato: September 17, 2018, 03:13:43 pm »
Citat fra: Reptil Formskifter link=topic=8556.msg117197#msg117197
Tigermanden kan åbenlyst ikke være ægte muslim, da islamisme og kommunisme er to ting, der strider imod hinanden. Kommunister er jo anti-religiøse.

Selvfølgelig kan jeg det, og her peger jeg på Anna Rytter og Asmaa Abdol-Hamid som andre eksempler fra den hjemlige debat.  :aww: :Cherna_29:
« Senest Redigeret: September 17, 2018, 03:15:33 pm af Tigermanden »
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)