Forfatter Emne: Hooligans kastede sten og tåregas mod betjente - syv er nu anholdt  (Læst 111 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Hooligans kastede sten og tåregas mod betjente - syv er nu anholdt
« Dato: November 04, 2018, 08:58:28 pm »
En gruppe hooligans skabte søndag eftermiddag voldsom uro ved Brøndby Stadion i forbindelse med en kamp mellem rivalerne Brøndby og FC København.

I den forbindelse er syv personer nu blevet anholdt, oplyser Københavns Vestegns Politi i en pressemeddelelse.

Optøjerne startede umiddelbart efter kampen - omkring klokken 14:30 - da en fangruppering forsøgte at angribe en anden gruppering. Da politiet lagde sig i mellem, blev en betjent ramt af en stor sten på både ben og overkrop.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2018-11-04-hooligans-kastede-sten-og-taregas-mod-betjente-syv-er-nu-anholdt

Det er snart synd for Rasmus Paludan, som endelig havde fået nogen muslimer til at kaste med æg i dag, at det drukner i fodboldvold.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Hooligans kastede sten og tåregas mod betjente - syv er nu anholdt
« Svar #1 Dato: November 04, 2018, 09:32:00 pm »
Men så kan denne klassiske kulturberigelse også nævnes

http://www.lokalavisen.dk/112/2018-11-03/-To-gader%C3%B8verier-p%C3%A5-en-time-Gruppe-af-udenlandsk-udseende-m%C3%A6nd-efterlyses-3454726.html

Jeg håber de alle sammen får en tur i brummen. Ikke at der er ret meget straf i et dansk luksusfængsel, men der er dog det håb at de får nogle tæsk. Det gør man nemlig i et dansk fængsel, så helt luksus er det dog trods alt heller ikke. Peter Madsen fik også tæsk i sit luksusfængsel.
« Senest Redigeret: November 04, 2018, 10:01:36 pm af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Der var du heldig
« Svar #2 Dato: November 04, 2018, 09:46:40 pm »
Men så kan denne klassiske kulturberigelse også nævnes

http://www.lokalavisen.dk/112/2018-11-03/-To-gader%C3%B8verier-p%C3%A5-en-time-Gruppe-af-udenlandsk-udseende-m%C3%A6nd-efterlyses-3454726.html

Jeg håber de alle sammen får en tur i brummen. Ikke at der er ret meget straf i et dansk luksusfængsel, men der er dog det håb at de får nogle tænk. Det gør man nemlig i et dansk fængsel, så helt luksus er det dog trods alt heller ikke. Peter Madsen fik også tæsk i sit luksusfængsel.

Så er din dag ikke helt spildt  :smile1:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #3 Dato: November 04, 2018, 09:54:50 pm »
Jeg kan godt lide fodbold. Men hooligans burde bandlyses fra danske stadions, ligesom de har gjort det i England. I Danmark er man for blødsødne overfor den slags neanderthalere (og undskyld neanderthalere, at jeg sammenligner jer med hooligans).
« Senest Redigeret: November 04, 2018, 09:56:24 pm af Reptil Formskifter »

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 04, 2018, 10:03:47 pm »
Hvorfor er det kun fodboldtosser der laver vold? Hvorfor hører man aldrig om håndboldholligans?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    93.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 04, 2018, 10:09:02 pm »
En gruppe hooligans skabte søndag eftermiddag voldsom uro ved Brøndby Stadion i forbindelse med en kamp mellem rivalerne Brøndby og FC København.

Fodboldfansenes vold er megat interne. Hvis man vil undgå den, kan man bare lade være med at gå til fodbold.

Muhamedanernes tëen sig er derimod overalt.

Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #6 Dato: November 04, 2018, 10:11:38 pm »
Hvorfor er det kun fodboldtosser der laver vold? Hvorfor hører man aldrig om håndboldholligans?

Fordi fodbold er mere en drenge- og mandespor. Håndbold er en tøzesport. Derfor tiltrækker fodbold flere unge (tit lidt aggressive) mænd.

Alle, jeg kender, der interesserer sig for håndbold, er modne kvinder og underdanige, underkuede tøffelhelte af nogle mænd (mændene til de damer, der går op i håndbold).

I Grækenland og Italien er der dog også hooligans indenfor f.eks. basketball. Aris Salonikkis fans er ret vilde:

https://www.youtube.com/watch?v=zy1K5yNT6wc
« Senest Redigeret: November 04, 2018, 10:26:31 pm af Reptil Formskifter »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 04, 2018, 10:18:43 pm »

Fodboldfansenes vold er megat interne. Hvis man vil undgå den, kan man bare lade være med at gå til fodbold.

Muhamedanernes tëen sig er derimod overalt.

Det lyder da godt  :smile1:

Det er bare heldigt, at borgerne er usårlige, hvis de ikke går til fodbold  :big_grin:

Der opstod optøjer ved Hovsa Bodega, som er et kendt opholdssted for Brøndby-fans. Her anvendte uromagerne ifølge kommunikationsmedarbejder ved Københavns Politi Claus Buhr, som Ritzau talte med, tåregas, ligesom der også blev kastet med sten og andet kasteskyts mod de tilstedeværende betjente.

« Senest Redigeret: November 04, 2018, 10:37:18 pm af Anklageren »

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.4%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: November 04, 2018, 10:22:50 pm »

Fordi fodbold er mere end drenge- og mandespor. Håndbold er en tøzesport. Derfor tiltrækker fodbold flere unge (tit lidt aggressive) mænd.

Alle, jeg kender, der interesserer sig for håndbold, er modne kvinder og underdanige, underkuede tøffelhelte af nogle mænd (mændene til de damer, der går op i håndbold).

I Grækenland og Italien er der dog også hooligans indenfor f.eks. basketball. Aris Salonikkis fans er ret vilde:

https://www.youtube.com/watch?v=zy1K5yNT6wc
Håndbold er ellers også en sport hvor man nemt kan komme til skade. I forhold til MMA, boksning eller ishockey så er både fodbold og håndbold tøsesport. Men så er der tennis og curling som er mere tøset end fod og håndbold. Men for mig er sport noget der skal dyrkes og ikke noget der skal ses (måske med få undtagelser)

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 04, 2018, 10:25:07 pm »
Åh, det hænder de er i fight - altså spillerne,

:girl_blum2:
Fake profil, :girl_blum2:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #10 Dato: November 04, 2018, 10:31:06 pm »
Håndbold ellers også en sport hvor man nemt kan komme til skade. I forhold til MMA, boksning eller ishockey så er både fodbold og håndbold tøsesport. Men så er der tennis og curling som er mere tøset end fod og håndbold. Men for mig er sport noget der skal dyrkes og ikke noget der skal ses (måske med få undtagelser)

Jeg har skam da også spillet både fodbold, håndbold og tennis, da jeg var yngre. Men nu er jeg for gammel til den slags. Men jeg cykler da skam stadig. Det er det motion, jeg skam da dyrker i dag. Plus gåture.

Jeg kan nu godt lide at se sport på tv. Men jeg er samtidig bevidst om, at eliten bruger sporten til at distrahere og kontrollere masserne med. Så alt med måde. Jeg er opmærksom på, at min interesse for f.eks. fodbold ikke bliver altopslugende. Da jeg var teenager, havde jeg ikke meget andet end fodbold i hovedet. Jeg spillede selv fodbold tre gange om ugen dengang. Og når jeg ikke spillede fodbold, så jeg fodbold eller TÆNKTE på fodbold. I dag har jeg dog fået andre interesser.

Ja, MMA er en ret vild sport. Det interesserer mig dog ikke synderligt. Men min kusines søn er tidligere MMA-kæmper. Han er også noget af en kraftkarl.