Forfatter Emne: Flere steder i Sverige har oplevet valgfusk  (Læst 1125 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Nu får Rudi også nazistkortet hos dig
« Svar #45 Dato: September 11, 2018, 03:16:25 pm »
Anklageren:
Citér
Hvordan hænger det sammen?

?? Det hænger vel udmærket sammen. Thorning var den type politiker, som - ligesom De forenede Landssvigerpartier i Sverige - gerne importerer vælgere.
Om så disse bliver skuffede, er den slags politikere sikkert ligeglade med. I hvert fald indtil næste valg nærmer sig.
Du kan som skabsmuslim sikkert bedre end jeg bedømme, hvordan de så vil reagere.

Analysen bærer præg af, at du er skabsnazist (rønnebærrene er sure)

Meget lidt tyder på, at vælgerne bevæger sig i din retning, for Dansk Folkeparti sidder på islamkritikken.

Fra fjender til venner

Socialdemokratiet og Dansk Folkeparti samarbejder mere og mere om udlændingepolitikken, og de to partier udelukker ikke et fremtidigt regeringssamarbejde.
Det kort må snart være brugt alt for meget fra din side nu.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Nu får Rudi også nazistkortet hos dig
« Svar #46 Dato: September 11, 2018, 03:20:15 pm »
Anklageren:
Citér
Hvordan hænger det sammen?

?? Det hænger vel udmærket sammen. Thorning var den type politiker, som - ligesom De forenede Landssvigerpartier i Sverige - gerne importerer vælgere.
Om så disse bliver skuffede, er den slags politikere sikkert ligeglade med. I hvert fald indtil næste valg nærmer sig.
Du kan som skabsmuslim sikkert bedre end jeg bedømme, hvordan de så vil reagere.

Analysen bærer præg af, at du er skabsnazist (rønnebærrene er sure)

Meget lidt tyder på, at vælgerne bevæger sig i din retning, for Dansk Folkeparti sidder på islamkritikken.

Fra fjender til venner

Socialdemokratiet og Dansk Folkeparti samarbejder mere og mere om udlændingepolitikken, og de to partier udelukker ikke et fremtidigt regeringssamarbejde.
Det kort må snart være brugt alt for meget fra din side nu.

I tumbens indlæg bliver ”nynazist” nævnt flere gange. Hvad betyder ordet ”nazist” efterhånden? Trump er nazist, DF er nazister, jeg er nazist, du er nazist, alle er nazister. Ordet har overhovedet ingen mening længere, lige meget hvor meget REDOX og co. forsøger skrige og skamme almindelige bekymret borgere til hold kæft eller tvinge borgerne til undskylde for de elsker Danmark og det danske folk højere end de elsker andre. For kærlighed til egen familie er ikke had for andre. Det er sund fornuft. Hvis almindelig sund fornuft er ”nazistisk”, ja så er jeg ”nazist” og det er du med sikkerhed også, ”nazist”.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Du er tumben
« Svar #47 Dato: September 11, 2018, 03:27:43 pm »
Du skal ikke skrive, hvad jeg mener. Du har svært nok ved at skrive det, du selv mener.

Trump er ikke nazist, DF er ikke nazister, Sverige Demokraterne er ikke nazister (både DF og Sverige Demokraterne har smidt nazister ud af partiet med hård hånd).

Det er kun nazister, der er nazister.

I tumbens indlæg bliver ”nynazist” nævnt flere gange. Hvad betyder ordet ”nazist” efterhånden? Trump er nazist, DF er nazister, jeg er nazist, du er nazist, alle er nazister. Ordet har overhovedet ingen mening længere, lige meget hvor meget REDOX og co. forsøger skrige og skamme almindelige bekymret borgere til hold kæft eller tvinge borgerne til undskylde for de elsker Danmark og det danske folk højere end de elsker andre. For kærlighed til egen familie er ikke had for andre. Det er sund fornuft. Hvis almindelig sund fornuft er ”nazistisk”, ja så er jeg ”nazist” og det er du med sikkerhed også, ”nazist”.
« Senest Redigeret: September 11, 2018, 03:31:10 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Den slags har vi simpelthen ikke plads til i Dansk Folkeparti
« Svar #48 Dato: September 11, 2018, 03:42:08 pm »
Jeg ligger bl.a. på linje med DF og Sverigedemokraterna i fordømmelsen af nazister.

Dansk Folkepartis næstformand Peter Skaarup udtalte: "Den slags har vi simpelthen ikke plads til i Dansk Folkeparti. Racistiske, ekstremistiske og udemokratiske synspunkter er i modstrid med alt, hvad der er dansk, og dermed også med Dansk Folkeparti."

Peter Skaarup omtalte her partiformænd, som lod nynazister blive medlemmer - og ikke alene blev nynazisterne smidt ud af Dansk Folkeparti, men det gjorde lokalformændene også.

Det er ikke længere end 10 dage siden, at Sverigedemokraterna smed nazister ud af partiet. Sverigedemokraterna har også fordømt Nordiska motståndsrörelsen (NMR).

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Flere steder i Sverige har oplevet valgfusk
« Svar #49 Dato: September 11, 2018, 03:56:42 pm »
Hvordan gik det egentlig med den fremadstormende Nordiske Modstandsbevægelse?
ER der nogen, som har set tal på hvor mange stemmer, de har fået?
Eller der er måske så mange, at de slet ikke er færdige med optællingen endnu.
I'm a Troll

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Den slags har vi simpelthen ikke plads til i Dansk Folkeparti
« Svar #50 Dato: September 11, 2018, 04:14:19 pm »
Jeg ligger bl.a. på linje med DF og Sverigedemokraterna i fordømmelsen af nazister.

Dansk Folkepartis næstformand Peter Skaarup udtalte: "Den slags har vi simpelthen ikke plads til i Dansk Folkeparti. Racistiske, ekstremistiske og udemokratiske synspunkter er i modstrid med alt, hvad der er dansk, og dermed også med Dansk Folkeparti."

Peter Skaarup omtalte her partiformænd, som lod nynazister blive medlemmer - og ikke alene blev nynazisterne smidt ud af Dansk Folkeparti, men det gjorde lokalformændene også.

Det er ikke længere end 10 dage siden, at Sverigedemokraterna smed nazister ud af partiet. Sverigedemokraterna har også fordømt Nordiska motståndsrörelsen (NMR).

Vi smider også erklærede nazister ud, - det gør alle vist. Vi smider også kommunister og muslimer ud, af den simple grund at de også er modstandere af demokrati og ytringsfrihed, som vil blive afskaffet hvis de nogen sinde får magt.

Men det har ikke noget at gøre med din mani med at råbe nazist efter alle og enhver der ikke er politisk enig med dig.

For nogle år siden kaldte du også DF for nazister på sol, sammen med rådvild- nu er du pludselig gode venner og "vi" med dem i overskriften, - fordi Mette har presset socialkammeraterne til at skifte standpunkt i asylpolitikken ?

Er du ikke temmelig utilregnelig ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    81%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: September 11, 2018, 04:32:14 pm »

Licensnægteren har ikke selv nogen bortforklaring, så han er ovre hos Anti-rød for at få en god bortforklaring. Det er Anti-rød nemlig stærk i. Du ved: først skal vi have hoppeborge, og så skal vi alligevel ikke.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: September 11, 2018, 04:34:20 pm »
Der var valgfusk og stemmerne er ikke talt endnu.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
Sv: Hvad mon svenskerne gør?
« Svar #53 Dato: September 11, 2018, 10:44:54 pm »
Det var jeg ikke klar over. AfS fik flere stemmer end DNM, og fordoblede man AfS's stemmer var de kun på 0.4%

(får partiet under 0,5 skal partiet selv sørge for at lave valgsedler til partiet og dele ud på valgsteder og til folk)
- Det betyder det var deres eget ansvar at der manglede valgsedler på stemme-stederne? Eller er valgsedlerne noget andet end dem der manglede?

Der er andre valggrænser end 4%. 2% giver valgstøtte og 0,5% giver gratis valgsedler til partiet (får partiet under 0,5 skal partiet selv sørge for at lave valgsedler til partiet og dele ud på valgsteder og til folk) Så der er stor forskel på om et parti får 1,5% eller 2,1%. Eller 0,3 eller 0,5%.

Sikkerhedskopieret

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du lyver Phil
« Svar #54 Dato: September 12, 2018, 12:10:46 am »

Men det har ikke noget at gøre med din mani med at råbe nazist efter alle og enhver der ikke er politisk enig med dig.

Lige herover har du påstået, at jeg f.eks. kalder DF nazister, og det kan du ikke dokumentere, fordi jeg aldrig har gjort det.

Jeg kan derimod dokumentere, at du har hyldet neo-nazister som Gyldent Daggry.

- og nej - det er ikke mig, som har fundet på at Gyldent daggry er nynazister - det er den almindelige opfattelse.

Jeg kan med den største lethed dokumentere, at en enig verdenspresse kalder Gyldent Daggry for nazi, nynazister, neo-nazister o.l.

Den islamkritiske højrefløj dels består af demokratiske partier - og dels af nazistiske partier - selvom du ikke vil være ved det.

Jeg skelner altså imellem højreorienterede islamkritiske partier - som står på demokratiets grund - som Dansk Folkeparti, Sverigedemokraterne, Geert Wilders Partij voor de Vrijheid og Marine Le Pens Front national - som selvfølgelig ikke er nazistiske.

- og på den anden side højreorienterede, islamkritiske, nynazistiske partier som Gyldent Daggry.

Det er også den almindelige opfattelse.

Højreorienterede islamkritiske partier - som står på demokratiets grund - som dansk Folkeparti og Sverigedemokraterne - smider nynazister - som du ikke har det fjerneste imod - ud med hård hånd. Marine le Pen har endda smidt sin egen far ud, fordi han er nynazist  :smile1:

« Senest Redigeret: September 12, 2018, 01:14:10 am af Anklageren »

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
    • Vis profil
Gyldent Daggry er Metaxister
« Svar #55 Dato: September 12, 2018, 07:12:12 am »

Lige herover har du påstået, at jeg f.eks. kalder DF nazister, og det kan du ikke dokumentere, fordi jeg aldrig har gjort det.

Jeg kan derimod dokumentere, at du har hyldet neo-nazister som Gyldent Daggry.

- og nej - det er ikke mig, som har fundet på at Gyldent daggry er nynazister - det er den almindelige opfattelse.

Jeg kan med den største lethed dokumentere, at en enig verdenspresse kalder Gyldent Daggry for nazi, nynazister, neo-nazister o.l.

Den islamkritiske højrefløj dels består af demokratiske partier - og dels af nazistiske partier - selvom du ikke vil være ved det.

Jeg skelner altså imellem højreorienterede islamkritiske partier - som står på demokratiets grund - som Dansk Folkeparti, Sverigedemokraterne, Geert Wilders Partij voor de Vrijheid og Marine Le Pens Front national - som selvfølgelig ikke er nazistiske.

- og på den anden side højreorienterede, islamkritiske, nynazistiske partier som Gyldent Daggry.

Det er også den almindelige opfattelse.

Højreorienterede islamkritiske partier - som står på demokratiets grund - som dansk Folkeparti og Sverigedemokraterne - smider nynazister - som du ikke har det fjerneste imod - ud med hård hånd. Marine le Pen har endda smidt sin egen far ud, fordi han er nynazist  :smile1:

Det siger de selv. Du er klar over at Ioannis Metaxas kæmpede IMOD nazisterne? At løgnepresse kalder Gyldent Daggry for nazister er bare et bevis for at løgnepressen lyver som altid. Løgnepressen har også kaldt Trump for nazist. Men som du nok kan se så er alle debattører en NAZIST ifølge Anklageren. Du er nazist jeg er nazist alle er nazister. Jean-Marie-Le-Pen er også en NAZIST ifølge Anklageren. Mon han også mener at Rasmus Paludan er NAZIST?

Bonus spørgsmål. Hvad med de partier som man kalder nazister som er tilhænger af demokratiet? Her tænkes på DNM/NMR som ifølge deres eget partiprogram går ind for direkte demokrati som i Schweiz. Fordi at DNM/NMR går ind for direkte demokrati så er de mere demokratiske end de andre partier i Sverige.
« Senest Redigeret: September 12, 2018, 08:32:14 am af Licensnægteren »

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
    • Vis profil
Sv: Gyldent Daggry er Metaxister
« Svar #56 Dato: September 12, 2018, 11:30:54 am »

Det siger de selv. Du er klar over at Ioannis Metaxas kæmpede IMOD nazisterne?

Virkelig?
Det gjorde han måske nede fra sit sidste hvilested?
I'm a Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
    • Vis profil
Fra Wikipedia
« Svar #57 Dato: September 12, 2018, 11:33:00 am »

Det siger de selv. Du er klar over at Ioannis Metaxas kæmpede IMOD nazisterne?

Virkelig?
Det gjorde han måske nede fra sit sidste hvilested?

Ioannis Metaxas (Greek: Ιωάννης Μεταξάς; 12 April 1871[1] – 29 January 1941) was a Greek military officer and politician, serving as Prime Minister of Greece from 1936 until his death in 1941. He governed constitutionally for the first four months of his tenure, and thereafter as the strongman of the authoritarian 4th of August Regime. On 28 October 1940 he denied an ultimatum imposed by the Italians to surrender Greece to the Axis, thus bringing Greece in WW2.

https://en.wikipedia.org/wiki/Ioannis_Metaxas

Så han kæmpede IMOD nazisterne. Men Anklageren mener at han var nazist  :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: September 12, 2018, 12:26:14 pm »
Mussolini var ikke nazist. Fascismen var Mussolinis ideologi.
I'm a Troll

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Fra Wikipedia
« Svar #59 Dato: September 12, 2018, 03:35:12 pm »

Så han kæmpede IMOD nazisterne. Men Anklageren mener at han var nazist

Det har jeg aldrig påstået

Gyldent Daggry opstod i 1980-erne, men blev først registreret som parti i 1993, og det var 52 år efter at Ioannis Metaxas døde.

Desuden må du lige huske på, at jeg ikke lægger meget vægt på, hvad folk siger - men på - hvad de gør.