Forfatter Emne: Hvem angreb en iransk militærparade?  (Læst 53 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Hvem angreb en iransk militærparade?
« Dato: September 23, 2018, 08:34:17 am »
https://www.dr.dk/nyheder/udland/irans-haer-usa-og-israel-staar-bag-angreb-paa-parade

Den danske ambassadør har stået skoleret i Iran efter angrebet, som er begået af nogen, som Iran påstår Danmark støtter.

Både Ahvaz Nationale Modstand og islamisk Stat har påtaget sig skylden for angrebet.

Ingen af delene er usandsynlig. Iran og Saudi Arabien er fjender, som har indledt en kold krig, og har kæmpet forskellige steder i mellemøsten pr. stedfortræder.

Samtidig er Saudi Arabien pot og pande med Trump, så det kan godt tænkes, at USA støtter Ahvaz Nationale Modstand. Iran har også omkring 30.000 tropper i Syrien, hvor Iran "blandt andre" fjender af også har bekæmpet Islamisk Stat.

("jeg skriver "blandt andre" fordi Licensnægteren har spammet din debat med falske påstande om, at modstanden imod Assad kun består af IS).

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    59%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Hvem angreb en iransk militærparade?
« Svar #1 Dato: September 23, 2018, 08:36:05 am »
Jeg tror Iran har ret. NWO ønsker at bekæmpe Iran da Iran kæmper imod NWO i Syrien. Derfor er NWO også rigtig sure på Iran.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Hvem angreb en iransk militærparade?
« Svar #2 Dato: September 23, 2018, 08:50:15 am »
Jeg tror Iran har ret. NWO ønsker at bekæmpe Iran da Iran kæmper imod NWO i Syrien. Derfor er NWO også rigtig sure på Iran.

Vi gider ikke høre mere om den konspirationteori (bortset fra Reptil Formskifter og hvad han ellers hedder).
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor