Forfatter Emne: Sverige har åbnet valgstederne!  (Læst 485 gange)

Offline Convex Earth (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    19.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sverige har åbnet valgstederne!
« Dato: September 09, 2018, 09:35:00 am »
Sverige har åbnet valgstederne!

http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-09-09-aakesson-svarer-igen-i-har-oedelagt-det-svenske-samfund

"I vil have mere lukkethed, I vil ud af EU, og I har en utrolig besættelse af svenskhed. Når vi taler om integration, så burde vi i stedet tale om sprog og foretagsomhed, sagde Lööf i net-tv-debatten. - siger Centerpartis leder Annie Lööf over for Sverigedemokraternes Jimmie Åkesson"

"Åkesson svarer igen: - I har ødelagt det svenske samfund"

De gamle partier i Sverige har stadig ikke forstået, at man ikke kan integrere muslimer, som kun tror på Muhammed, Islam og Sharia lovene, til at deltage i et svensk demokrati og fralægge sig deres egen religion og love!

Muslimerne kommer for at lave deres eget samfunds system i stedet for demokrati!?

Hvordan ved det?

Dette ved vi, da en Imam på skjult tv med TV2 i programmet "bag sløret" - fortalte en muslim, at vi er kommet for at åbne disse lande!

Dette kan oversættes til dansk - "vi er kommet for at erobre disse lande i Vesten"!

Imamen fortalte videre i programmet, at da han kom var der kun nogle få tusinde muslimer, men nu er vi oppe på ca. 300.000 i Danmark!

I Tyskland og Sverige er det meget værre - Tyskland har ca. 12 millioner indvandrere!

20,6 procent i Sverige - Omtrent 2.080.000 mennesker i Sverige har ikke-vestlig baggrund!

Og så står den svenske Socialdemokratiske statsminister Stefan Löfven og siger på åben tv skærm, at Sverigedemokraterne er nazister - "SD er et racistisk parti med nazistiske rødder"

Og hvad er Socialdemokraterne så i Sverige - helte eller landsforrædere?

Din mening?
Jorden er konveks og flad

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    59%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Sverige har åbnet valgstederne!
« Svar #1 Dato: September 09, 2018, 09:48:54 am »
Både SD og Socialdemokraterne er landsforrædere der fører en politik der fører til befolkningsudskiftning. AfS og DNM er vejen frem. I SD må man ikke engang kalde Socialdemokraterne for landsforrædere uden at man bliver smidt ud af partiet.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
FAKE NEWS igen
« Svar #2 Dato: September 09, 2018, 10:00:51 am »
Din mening?

Min mening er, at du er fuld af løgn.

Fakta check

Ifølge PEW, som er meget anerkendt - og som også DerRudi har brugt flittigt - var der 8,1% muslimer i Sverige i 2016.

Derfor lyver du groft, når du forsøger at give os indtrykket af, at der er 20,6 procent muslimer i Sverige.

http://www.pewforum.org/2017/11/29/europes-growing-muslim-population/

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

• Senior medlem
  • Activity:
    19.6%
    • Vis profil
Sv: FAKE NEWS igen
« Svar #3 Dato: September 09, 2018, 10:12:18 am »
Din mening?

Min mening er, at du er fuld af løgn.

Fakta check

Ifølge PEW, som er meget anerkendt - og som også DerRudi har brugt flittigt - var der 8,1% muslimer i Sverige i 2016.

Derfor lyver du groft, når du forsøger at give os indtrykket af, at der er 20,6 procent muslimer i Sverige.

http://www.pewforum.org/2017/11/29/europes-growing-muslim-population/

https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mortenjensen/ECE10023884/206-procent-i-sverige/

Selvfølgelig er det rigtigt det jeg skriver! :yes:

• Senior medlem
  • Activity:
    19.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 09, 2018, 10:16:14 am »
Både SD og Socialdemokraterne er landsforrædere der fører en politik der fører til befolkningsudskiftning. AfS og DNM er vejen frem. I SD må man ikke engang kalde Socialdemokraterne for landsforrædere uden at man bliver smidt ud af partiet.

Jeg tror at Socialdemokraterne i Sverige stadig tror at de er helte, og at de slet ikke har forstået vælgernes bekymringer for deres muslimske fremtid!

Offline puffin

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 09, 2018, 10:26:40 am »
Denne gang ser det betydeligt mere usikkert ud end tidligere. SD har frem til nu formået at sætte dagsordenen i debatten men forhåbentlig har Jimmie Åkessons mer eller mindre åbenlyse racisistiske kommentar i TV debatten (om indvandrere: I passer ikke her) medført at folk indser at SD ikke er parti som kan udgøre et parlamentarisk støtte til en borgerlig regering.

I øvrigt må jeg indrømme at de fleste øvrige partier har sovet i timen og ikke vovet at se på de grundlæggende modsætninger i samfundet med en større og større usikkerhed. Lokale hospitaler lukkes, små skoler lukkes og meget andet. I stedet har en gammeldags brun populisme fået frihed til at udvikles hvor en bestemt befolkningsgruppe får skylden for alskens ulykker. I sidste århundrede var det jøderne - nu er det muslimernes skyld.

Vores dygtige indvandrere formår at bl.a. holde sygehusene i gang. Årgangene af "etniske svenskere" rækker ikke til men det er ikke noget der tales højt om. At der er en (faktisk EU's største) stor forskel på beskæftigelse mellem personer med udenlandsk herkomst og med svensk baggrund har kun i begrænset omfatning været debateret for ikke at give SD mere vind i sejlene. SD's medicin vil dog kun forværre det grundlæggende problem.

Så nu skal jeg ud og stemme - og det bliver bestemt ikke på SD :-)
Mvh
puffin

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Ja ja - og jorden er også flad :)))
« Svar #6 Dato: September 09, 2018, 11:06:01 am »

https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mortenjensen/ECE10023884/206-procent-i-sverige/

Selvfølgelig er det rigtigt det jeg skriver! :yes:

Man kan selvfølgelig ikke bruge et blog-indlæg som bevis

Her er der oven i købet tale om et blogindlæg, hvor Morten Uhrskov Jensen selv skriver, at han gætter.

Desuden er ikke-vestlige indvandrere langtfra det samme som muslimer.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    59%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 09, 2018, 11:16:39 am »
Denne gang ser det betydeligt mere usikkert ud end tidligere. SD har frem til nu formået at sætte dagsordenen i debatten men forhåbentlig har Jimmie Åkessons mer eller mindre åbenlyse racisistiske kommentar i TV debatten (om indvandrere: I passer ikke her) medført at folk indser at SD ikke er parti som kan udgøre et parlamentarisk støtte til en borgerlig regering.

I øvrigt må jeg indrømme at de fleste øvrige partier har sovet i timen og ikke vovet at se på de grundlæggende modsætninger i samfundet med en større og større usikkerhed. Lokale hospitaler lukkes, små skoler lukkes og meget andet. I stedet har en gammeldags brun populisme fået frihed til at udvikles hvor en bestemt befolkningsgruppe får skylden for alskens ulykker. I sidste århundrede var det jøderne - nu er det muslimernes skyld.

Vores dygtige indvandrere formår at bl.a. holde sygehusene i gang. Årgangene af "etniske svenskere" rækker ikke til men det er ikke noget der tales højt om. At der er en (faktisk EU's største) stor forskel på beskæftigelse mellem personer med udenlandsk herkomst og med svensk baggrund har kun i begrænset omfatning været debateret for ikke at give SD mere vind i sejlene. SD's medicin vil dog kun forværre det grundlæggende problem.

Hvor mange procent tror du at AfS og DNM/NMR kommer til at få? Jeg gætter 1,5% på AfS og 0,5% på DNM.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline puffin

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 09, 2018, 11:35:02 am »

Hvor mange procent tror du at AfS og DNM/NMR kommer til at få? Jeg gætter 1,5% på AfS og 0,5% på DNM.

Tja - det var et godt spørgsmål. Øvrige partier er ikke bortset fra FI delt op. Gruppen ligger på cirka 4%. Dit gæt på 1,5% er måske ikke helt galt. Derimod tror jeg ikke på de 0,5% til NMR. I valget 2014 fik det betydeligt mere "stuerene" Svenskernas Parti 0,07%. Jeg tror at NMR kommer at ligge betydeligt under dette resultat. Men vi får se ;-)
Mvh
puffin

Offline puffin

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 09, 2018, 12:13:08 pm »
Et lille PS. I udvandringstiden emigrerede cirka 20% af den svenske befolkning til Amerika. Nu ligger andelen af svenskere med udenlandsk baggrund på cirka 20%.

Med et perspektiv på 100 år jævner det hele sig ud
Mvh
puffin

• Senior medlem
  • Activity:
    19.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 09, 2018, 04:01:11 pm »

Nej, det er de gamle "korrekte" partiers medicin, som vil forværre det grundlæggende problem!

"Desværre er der ødelagt for meget i Sverige til at landet kan reddes. Man har alt for længe ladet problemerne vokse sig alt for store.

Præcis HVOR sindssyge, flertallet af svenske politkere er, illustreres af den udtalelse Annie Lööf, leder af Centerpartiet (kan sammenlignes med de danske radikale), kom med for nylig om, at Sverige kunne tage imod 30 millioner migranter mere. Ingen politikere fra de etablerede partier har mig bekendt sagt fra overfor dette vanvid.

Sverige har nu hundredetusinder indvandrere fra en totalt fremmed, voldelig og totalitær kultur. Flertallet af disse vil aldrig nogensinde komme i arbejde, men vil tværtimod sætte et utal af børn i verden, som vil fortsætte på samme negative vis som deres forældre.

Vi vil opleve samme udvikling i Danmark, omend i mindre dramatisk omfang, da vi ikke har taget imod så mange, og da vi har politiske partier, der allerede i årevis har kæmpet imod indvandringen." - Skrevet på DKA!

Og man kan kun være enig i denne analyse af den svenske tragedie!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #11 Dato: September 09, 2018, 09:20:17 pm »
Få nu lige hænderne ned, jeg ved fra personlige kilder, at mange af mine Brødre og Søstre har sikret sig tjansen med at tælle stemmer op - ja, gæt selv hvorfor  :ahappy:
Jeg er Muslim og Kommunist.

Offline Lorenz

• Fuld medlem
  • Activity:
    11.8%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 09, 2018, 09:26:19 pm »
Få nu lige hænderne ned, jeg ved fra personlige kilder, at mange af mine Brødre og Søstre har sikret sig tjansen med at tælle stemmer op - ja, gæt selv hvorfor  :ahappy:

Sikkerhedskopieret.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: September 09, 2018, 09:28:48 pm »

Der dummede troller sig lige igen.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #14 Dato: September 09, 2018, 09:54:30 pm »

Der dummede troller sig lige igen.

Du ved næppe, hvad du taler om. :aww: :Cherna_29:
Jeg er Muslim og Kommunist.