Forfatter Emne: SF politikker mener at det er Paludan og ikke kulturberigerne der er problemet  (Læst 370 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: SF politikker mener at det er Paludan og ikke kulturberigerne der er problemet
« Svar #15 Dato: September 08, 2018, 01:18:40 pm »
Andre islamkritikere som Pia Kjærsgaard eller Daniel Carlsen har trods alt ikke haft de samme problemer som Rasmus Pakludan - og det er ikke tilfældigt.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    80.8%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: SF politikker mener at det er Paludan og ikke kulturberigerne der er problemet
« Svar #16 Dato: September 08, 2018, 02:43:39 pm »
Når man ser hvor populær Paludan er blandt den danske ungdom så er der ingen tvivl om at han har success med sin demos.

De færreste af Danmarks unge, aner hvem Rasmus Paludan er.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: September 08, 2018, 02:59:32 pm »
Når man ser hvor populær Paludan er blandt den danske ungdom så er der ingen tvivl om at han har success med sin demos.

''- Jeg tror, jeg har ramt primært de mange danske teenagedrenge, der har oplevet at blive truet og ydmyget af indvandrerdrenge. Mit bud er, at det er enormt befriende for dem, at jeg tør stille mig op og sige det, de føler og mener, siger Rasmus Paludan til TV 2.''

'Legende-status'
Rasmus Paludan er advokat og både stifter og formand for ’Stram Kurs’. Han har tidligere været medlem af flere andre politiske bevægelser, blandt andet Venstre, Nye Borgerlige og det nationalistiske parti Dansk Samling.

Han mener selv, at han har fået ’legende-status’ på de sociale medier.

De skoleelever, som TV 2 talte med i dag på Brobyskolerne på Fyn, kender da også alle sammen til Rasmus Paludan.

Men det er tydeligt, at det – som Astrid Haug udtrykker det – er meget forskelligt, hvor alvorligt de unge tager Rasmus Paludan og hans videoer:

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-09-05-indvandrerkritisk-parti-gaar-paa-gaden-igen-og-igen-men-det-er-paa-nettet-de
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Paludan vrøvler tit og meget
« Svar #18 Dato: September 08, 2018, 03:19:16 pm »

''- Jeg tror, jeg har ramt primært de mange danske teenagedrenge, der har oplevet at blive truet og ydmyget af indvandrerdrenge. Mit bud er, at det er enormt befriende for dem, at jeg tør stille mig op og sige det, de føler og mener, siger Rasmus Paludan til TV 2.''

De ældre og folk i provinsen er mest bekymrede over indvandringen.

I København, hvor man kender indvandrene mest, har indvandrermodstanderne de dårligste valg i hele landet.

Sådan er det også i udlandet.

Det var også de gamle, som stemte briterne ud af EU, og fremmed frygten spillede en stor rolle.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor