Forfatter Emne: Puttemiddage  (Læst 435 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Puttemiddage
« Dato: September 06, 2018, 01:17:47 am »
Puttemiddage, hvor de flotteste unge førsteårselever på danske gymnasier udvælges til at deltage i en middag med 3.g'erne - opvarte dem, stikke en agurk langt ned i halsen, slikke flødeskum af brystet på en dreng fra 3.g, tvinges til at drikke tequila, kysse og dyste om, hvem der hurtigst kan få en anden piges bh af, mens drengene jubler.

Hvordan mon dansk kultur ender med den udvikling, den er inde i  :bad:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Puttemiddage
« Svar #1 Dato: September 06, 2018, 01:19:43 am »
Du er ved at blive en gammel mand.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 06, 2018, 01:32:17 am »

Det er jeg da - men du er mandschauvinist, og derfor har jeg altid haft lettest ved at få fisse  :smile1:

Offline Lorenz

• Fuld medlem
  • Activity:
    11.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 06, 2018, 07:15:34 am »
Sikkerhedskopieret

Offline Petra

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Du får da ej fisse
« Svar #4 Dato: September 06, 2018, 07:50:37 am »

Det er jeg da - men du er mandschauvinist, og derfor har jeg altid haft lettest ved at få fisse  :smile1:

Fisse er noget man skal
gøre sig fortjent til?
Man skal vaske den godt,
inden den findes frem.
Jeg kender den problematik,
muslimer kan ej finde ud af, at
penis skal vaskes inden de
skal genere folk i svømmehallen?
Du har nok fået " fisse " af en tandløs
hvalfanger.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 06, 2018, 12:14:49 pm »
............ - men du er mandschauvinist, .......

Det ved du fordi??????

Til sagen: man har altid beklaget sig over ungdommen i dag. Der findes gamle pyramidetekster der beklager sig ovef sædernes forfald.

Men jeg undrer mig da også. Især over gymnasieelever. Får de lært ret meget?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Du får da ej fisse
« Svar #6 Dato: September 06, 2018, 12:27:42 pm »
Du har nok fået " fisse " af en tandløs
hvalfanger.

Hvis det endelig skulle være, så ville de fleste nok foretrække det frem for din  :blum:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 06, 2018, 01:04:59 pm »

Til sagen: man har altid beklaget sig over ungdommen i dag. Der findes gamle pyramidetekster der beklager sig ovef sædernes forfald.

Det ville være unaturligt, hvis de unge ikke dyrkede sex, så jeg forstår ikke, hvad du mener.

Jeg synes, man skal respektere andre mennesker - og det er dét.

Jeg finder lige et gammelt støvet indlæg frem, så kan vi jo tage udgangspunkt i det.

Jeg skrev: Engang for længe siden, hvor kvindefrigørelsen var på sit højeste i Danmark, sad jeg på en "kommunal" strand (forstået på den måde, at der var en kommunal opsynskvinde).

Omkring halvdelen af kvinderne havde smidt overdelen af bikinien, og så gloede alle mændene på de bryster, som passede bedst til deres specielle lyster.

Mange mænd kiggede på teenagepigernes bryster, mens de lod som om de kiggede på noget andet. Pigerne vidste selvfølgelig alligevel godt, hvordan mændene kiggede på dem, og nød deres frigjorthed, for mange kvinder kan alligevel godt lide at blive kigget på, selvom de brokker sig over at blive anset for at være seksualobjekter.

Så udfordrede jeg deres frigjorthed ved at smide badebukserne, og så gloede de alle sammen på mig - og som ved et trylleslag var der kun få, der virkede frigjorte.

Det varede ikke længe inden den kommunale opsynskvinde stillede og krævede at jeg tog badebukserne på, for det var ikke en nudiststrand.

Det er jo sådan, at hvis vi havde været en frigjort kultur, så havde der ikke været nogen mænd som automatisk får rejsning, hvis de ser et stykke kvindekød, som ikke plejer at være blottet, fordi de var helt vant til det syn - og her er vi ved sagens kerne.

Det bliver for langt, hvis jeg beskriver min samtale med den kommunale opsynskvinde, men jeg undlod ikke at gøre opmærksom på det centrale, før jeg tog badebukserne på. Jeg havde jo ligesom forudset reaktionen.

Mænd har vel det samme behov for at blive frigjorte - ikke sandt - og om vi er på vej mod at blive frigjorte afhænger helt af, om vi nogensinde når målet - eller om det bare er nogen andre stykker kød som er tabubelagte.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    58%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 06, 2018, 02:00:39 pm »
Puttemiddage, hvor de flotteste unge førsteårselever på danske gymnasier udvælges til at deltage i en middag med 3.g'erne - opvarte dem, stikke en agurk langt ned i halsen, slikke flødeskum af brystet på en dreng fra 3.g, tvinges til at drikke tequila, kysse og dyste om, hvem der hurtigst kan få en anden piges bh af, mens drengene jubler.

Det er det idiotiske kulturmarxistiske samfund som har gjort ''dansk'' (og mange andre landes kultur) til at folk gør sådan. Når kulturmarxismen bliver knust så vil den danske ungdom ikke gøre sådanne idiotiske ting.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 07, 2018, 01:54:37 am »

Det er det idiotiske kulturmarxistiske samfund som har gjort ''dansk'' (og mange andre landes kultur) til at folk gør sådan. Når kulturmarxismen bliver knust så vil den danske ungdom ikke gøre sådanne idiotiske ting.

Jaja, kulturmarxismen trives sikkert også i Rungsted og omegn, eller hvad?
https://www.dr.dk/nyheder/indland/jens-arrangerer-puttemiddag-paa-gymnasiet-traditionen-maa-ikke-doe

Det er temmelig sygt, at man ikke kan starte på hverken gymnasium eller universitet uden at skulle igennem alle mulige vanvittige ritualer såsom rusture, puttefester og hvad ved jeg, hvor man er nødt til at drikke sig i hegnet for at blive åh så gode venner med alle de andre.

Lykkeligvis startede jeg på gymnasiet i 1967, hvor den slags narrestreger ikke fandtes  :big_grin:

I'm a Troll

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 07, 2018, 02:14:49 am »

Men du får da lige et billede en parade af Bund Detscher Mädel under NS-regimet, hvor der ikke var nogen kulturmarxisme.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 07, 2018, 08:56:22 pm »
Lykkeligvis startede jeg på gymnasiet i 1967, hvor den slags narrestreger ikke fandtes  :big_grin:

Hvad syntes din mor? Hun syntes sikkert i havde mange narrestreger for. F eks at høre The Beatles, uha, mænd med langt hår. Da stod verden ikke mere.

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 08, 2018, 01:21:39 am »

Hvad syntes din mor? Hun syntes sikkert i havde mange narrestreger for. F eks at høre The Beatles, uha, mænd med langt hår. Da stod verden ikke mere.
Hun døde desværre 10 år tidligere, så der var meget, hun gik glip af - eller blev forskånet for.

Men jeg husker i øvrigt, at en af lærerinderne i skolen i midten af 1960'erne, da The Beatles lige var kommet frem, (lettere forarget) spurgte klassen hvad vi mente om den slags musik. Jeg tror ikke, hun blev særlig glad for de svar, hun fik  :big_grin:
I'm a Troll

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Som om sex er noget, der forandrer sig :)))
« Svar #13 Dato: September 08, 2018, 03:34:37 am »

Hvis du endelig vil se så langt tilbage, så minder puttemiddage meget mere om Weekend Sex - og det er da gammeldags i dag  :yes:

Der er også nogen, som vil give dem sexualoplysning, og det lyder som en glimrende idé.

Det kan du nok ikke se  :smile1:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: September 08, 2018, 09:40:23 pm »
Anklager

Citér
Mange mænd kiggede på teenagepigernes bryster, mens de lod som om de kiggede på noget andet.

Vi gik da også topløse i 80'erne... eller nærmere - sad topløse - ved stranden... sidst jeg var topløs, var i 88  :big_grin:

Men jeg syntes, det værste er, at det kun er udvalgte, der bliver inviteret - de "smukke og de rige"...
det kan give splittelse i en klasse  :angry: