Forfatter Emne: Tre krav til Løkke!  (Læst 645 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Tre krav til Løkke!
« Svar #15 Dato: September 09, 2018, 05:03:56 pm »

Helt sikkert - De Radikales rolle i dansk politik er udspillet med Østergaards ultimatum - og tak for det!

Sikkerhedskopieret. Når du hjælper Ieet med at forsøge at få mig indlagt igen, så overvåger jeg dig!

Ja - pas på.

Han er vist ikke helt ærlig i fladjords teorien - så jeg tør ikke stole på ham  :smile1:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: September 10, 2018, 09:30:16 pm »
Du glemte da at skrive de radikale også bliver helt overflødige, det bedste der kan ske for Danmark.

De radikale har historisk set været gode til at få indflydelse (Når vi altså ikke forsøger at sætte ultimatummer op inden forhandlingerne, MORTEN ØSTERGAARD!!!). Hvis de radikale ender uden for indflydelse i en midterregering er det vores egen skyld.

Helt sikkert - De Radikales rolle i dansk politik er udspillet med Østergaards ultimatum - og tak for det!

Næppe. Mette Frederiksen indgår aftale med dem lige inden valget, så hun får deres mandater, til pøblen bliver der sagt det kommer der svar på efter valget.
Lige som de gjorde når de gled af  på dagpengespørgsmålet.

Offline Convex Earth (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: September 16, 2018, 11:08:38 am »
Du glemte da at skrive de radikale også bliver helt overflødige, det bedste der kan ske for Danmark.

De radikale har historisk set været gode til at få indflydelse (Når vi altså ikke forsøger at sætte ultimatummer op inden forhandlingerne, MORTEN ØSTERGAARD!!!). Hvis de radikale ender uden for indflydelse i en midterregering er det vores egen skyld.

Næppe. Mette Frederiksen indgår aftale med dem lige inden valget, så hun får deres mandater, til pøblen bliver der sagt det kommer der svar på efter valget.
Lige som de gjorde når de gled af  på dagpengespørgsmålet.

Nej, det tvivler jeg meget stærkt på, da S så vil stå fuldstændig utroværdige!

Som jeg ser det, så er der ingen vej tilbage for Socialdemokrater, til igen at indgå aftaler om en lempelig udlændinge politik med De Radikale og andre røde partier!

Som Mette Frederiksen flere gange har sagt, så er der et stort flertal i både befolkningen og i folketinget om en meget stram udlændinge politik.

Men S får jo det problem, hvis ikke de andre røde partier peger på hende som forhandlingsleder efter et valg hvor rød stue har fået flertallet af vælgerne.

Et scenarie som er omtalt i pressen, er så at DF kommer og hjælper S til magten!

Som Tulle skriver i pressen i dag - "hvis Mette Frederiksen ringer så tager vi den"!

Jorden er konveks og flad

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: September 16, 2018, 11:27:47 am »
GuBBi:
Citér
En regering over midten vil skære de mere vanvittige yderligheder fra og skabe en politik, der bedst muligt repræsenterer danskernes ønsker. Så hvis vi kunne få udelukket enhedslisten og nye borgerlige, ville det være fint.

Jeg fulgte med i både dit partis og Dansk Folkepartis årlige stormøder på TV2News i går. Er det egentlig ikke pudsigt, så meget af dansk politik, der for tiden går ud på at isolere eller udelukke nogle andre? Det er da egentlig lidt defensivt ... :smile1:

Da jeg mener, at Det radikale Venstre med hensyn til udlændingepoltik er et ekstremt parti (ikke når der er tale om ethvert andet emne), bør de selvfølgelig udelukkes fra en kommende regeringsdannelse. Det mener jeg, fordi udlændingepolitik ikke just er et lille, perifert politik-område.
Manner, Manner!