Forfatter Emne: Hvis I vil grine lidt af fladjordsfolket...  (Læst 662 gange)

Offline GuBBi (OP)

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
Hvis I vil grine lidt af fladjordsfolket...
« Dato: September 03, 2018, 11:25:17 pm »
En ny video er ude der udstiller fladjordsfolkets manglende logik. Det er naturligvis lidt at sparke til nogen der ligger ned, men det er altså solid underholdning.

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Hvis I vil grine lidt af fladjordsfolket...
« Svar #1 Dato: September 04, 2018, 11:17:58 am »
Spændende at se Forum-ejers opfordring til at der fortsættes med at blive oprettet flere Flade-tråde.

En ny video er ude der udstiller fladjordsfolkets manglende logik. Det er naturligvis lidt at sparke til nogen der ligger ned, men det er altså solid underholdning.

SAMT deltager i mobning af bruger på forum.

Selvfølgelig er GuBBi i sin gode ret til at udstille fladjordsteorien, hvis han mener den er til grin. Men den video, han linker til, er en video, hvor personen bag den er meget grov og nedsættende i sit sprogbrug overfor fladjordstilhængerne.

Jeg synes, at man bør forsøge at holde en respektfuld tone. Men GuBBi linker til en video, hvor fladjordstilhængerne beskrives som retarderede og evnesvage o.s.v.

Jeg kunne jo også sige, at dem, der ikke har opdaget at 9/11 er et Inside Job eller at de fleste terrorangreb i Vesten er falske flag-operationer, er retarderede og evnesvage. Men jeg foretækker at være mere venlig og respektfuld. Dog når jeg så bliver hånet og angrebet, giver jeg DOG gerne igen og kalder mine opponenter for blinde får. Men det er kun, når DE begynder ved at håne mig først. :yes:

Offline GuBBi (OP)

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 04, 2018, 12:48:32 pm »
Vi er sgu langt ude hvis man ikke længere må kalde en debil idé for debil.

Desuden tror jeg ikke der er nogen her på forummet der i ramme alvor tror at jorden er flad. Jeg tror vi har haft en enkelt person der har trollet os godt og grundigt og det er i sig selv også ret underholdende.

Spændende at se Forum-ejers opfordring til at der fortsættes med at blive oprettet flere Flade-tråde.

Meh. Er bedre end endnu en tråd om muslimer.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #3 Dato: September 04, 2018, 02:18:21 pm »
Vi er sgu langt ude hvis man ikke længere må kalde en debil idé for debil.

Så kan jeg svare, at vi også er langt ude, hvis jeg ikke må kalde får for får. :blum:

Men kalder jeg folk for får, mener du og andre jo, at jeg føler mig hævet over andre.

Men hvad så med når du gør grin med fladjordsfolket. Så føler du dig vel også hævet over dem, da du et eller andet sted anser dem som idioter. :yes:

Desuden tror jeg ikke der er nogen her på forummet der i ramme alvor tror at jorden er flad. Jeg tror vi har haft en enkelt person der har trollet os godt og grundigt og det er i sig selv også ret underholdende.

Det er muligt, at Convex Earth bare troller, fordi han har en historik som lidt af en drillepind.

Men det ændrer dog ikke ved, at der ER mange, der i alvor tror på at jorden er flad. Her et par eksempler på danske Youtubere, der mener dét:

https://www.youtube.com/channel/UCmpLIFvdvXiDJmfq-ja3tug/videos

(ja, han ER dansker, selvom de fleste af hans videoer er på engelsk)

https://www.youtube.com/channel/UCdQQeY4rRL16lV12QWNZaNg/videos

(det er Ole Lochmann´s kanal)

https://www.youtube.com/user/Klaus1887/videos

(han er også dansker, selvom han også har mange videoer på engelsk. Og han mener også at jorden er flad).

Det er bare et lille udpluk. Der er givetvist flere danske fladjordstilhængere.

Offline GuBBi (OP)

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 04, 2018, 03:18:39 pm »
Citér
Så kan jeg svare, at vi også er langt ude, hvis jeg ikke må kalde får for får. :blum:

Men kalder jeg folk for får, mener du og andre jo, at jeg føler mig hævet over andre.

Hvis "folk" i al almindelighed efter din opfattelse er får, så er det svært for dig at påstå at du ikke føler dig hævet over dem.

Nu kender jeg ikke nogen der tror at jorden er flad, men hvis jeg gjorde, så vil jeg da indrømme at jeg ville føle mig hævet over dem i den forstand at jeg ville mene at de var nogle arrogante tåber. Den værste form for tåber. At være uvidende omkring noget er helt fint. At være uvidende omkring noget, men samtidig komme med enorme påstande omkring det der går imod alt hvad eksperter på området siger, er idioti, og narcissistisk arrogance.

Citér
Men det ændrer dog ikke ved, at der ER mange, der i alvor tror på at jorden er flad. Her et par eksempler på danske Youtubere, der mener dét
Kender ham ikke, men hvis han tror at jorden er flad på trods af observationer han let kunne lave med sine egne to øjne, så er han en arrogant tåbe.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 04, 2018, 03:31:00 pm »
Det er muligt, at Convex Earth bare troller, fordi han har en historik som lidt af en drillepind.
Det har han ikke.
Han har bare taget fejl af døren til Missionshuset og døren til Din Debat.
I'm a Troll

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 04, 2018, 03:38:15 pm »

:ROFL:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: 00
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #7 Dato: September 04, 2018, 04:30:21 pm »
Længe leve mobning af "retarderede"!  :hyper:
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 04, 2018, 04:37:26 pm »
Længe leve mobning af "retarderede"!  :hyper:

Det forsvar bliver han meget glad for  :tatice_03:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #9 Dato: September 04, 2018, 05:53:28 pm »

:ROFL:

Siden du er så god til at lave de der formskiftende gif´s der, kunne du så evt. lave et formskiftende reptil også?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 08, 2018, 05:02:59 pm »
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Forsvareren

• Senior medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: December 08, 2018, 07:00:22 pm »
Man kan jo bare ikke overbevise uuddannede fjolser vha argumenter, som de slet ikke forstår pga deres manglende uddannelse 😉

Men en hvilken som helst fysiker kan bevise, at jorden ikke er flad så let som at klø sig selv i nakken. Se iøvrigt interviewet på https://www.bt.dk/danmark/klar-laest-andreas-mogensen-i-ordkrig-med-fladjords-teoretiker-jeg-tror-ikke-paa 😁