Forfatter Emne: DBU forsøger desperat at samle et tredjeklasses landshold  (Læst 272 gange)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Jeg synes det er uvedkommende, hvor meget de tjener andre steder
« Svar #15 Dato: September 04, 2018, 01:39:12 am »
Det er sjovest at skrive om dem, der tjener mest, men hver fjerde professionelle fodboldspiller tjener under 15.000 om måneden, og det svarer til at være på kontanthjælp.

De spiller i 1. division . Med mindre du tæller dem med der spiller i 2. division eller 3. division (især sidstenævnte giver næsten ingen penge)

De spillere, der er på det danske landshold, er stort set alle millionærer. De spiller jo i professionelle klubber i Tyskland, England, Italien, Spanien, Belgien, Holland o.s.v. Der er rigtigt gode penge at tjene

Og de bedste spillere i superligaen i Danmark tjener også nogle få millioner om året.

En god gedigen superligaspiller tjener måske 500.000-2 millioner om året. En middelmådig superligaspiller tjener måske 300.000, men stadig kan de da leve af det.

Min kusines søn var professionel fodboldspiller i nogle år på 2. divisionsniveau. Han kunne godt få det til at løbe rundt og levede af det. Selv i 2. division. Men ligefrem rig blev han dog ikke. Men han kunne få det til at hænge sammen.

Jeg fastholder dog mit standpunkt om, at landsholdsspillerne alle tjener rigeligt i deres klubber, så derfor behøver de ikke være så grådige på landsholdet.

Det er ligesom en pyramide, hvor de få i toppen tjener rigtig mange penge, og det er kun dem, man snakker om.

Jeg var imod, at sporten blev professionel, men det kan man ikke lave om på. Nu er de blevet professionelle.

Jeg ville føle mig tåbelig, hvis jeg sad og heppede som lokalpatriot, når man har købt spillerne alle mulige andre steder i verden, men det må publikum da selv om.

Hvis det er vigtigt for dem, så går der ingen skår af mig ved, at de gør det.

Hvor meget tjener en chef i DBU i øvrigt? De har jo så travlt med, at sporten skal tjene penge. Det var ellers også et dyrt og flot byggeri, de fik lavet i Vingsted.

Hvad laver en chef i DBU? Han/hun spiller ikke fodbold og er heller ikke dommer af nogen art. Personen træner heller ikke spillerne. Fortjener man flere millioner for bare at lave regnskab og papirarbejde?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Jeg synes det er uvedkommende, hvor meget de tjener andre steder
« Svar #16 Dato: September 04, 2018, 02:01:32 am »
Hvad laver en chef i DBU? Han/hun spiller ikke fodbold og er heller ikke dommer af nogen art. Personen træner heller ikke spillerne. Fortjener man flere millioner for bare at lave regnskab og papirarbejde?

En ting har jeg lært: livet handler ikke om, hvad man har fortjent.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor