Forfatter Emne: "Islam skal hæmmes på alle mulige måder"  (Læst 888 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: "Islam skal hæmmes på alle mulige måder"
« Svar #15 Dato: September 06, 2018, 12:15:47 pm »
Dojo

Citér
Jeg tilslutter mig 100% Warlock længst ned i tråden

HVOR ??? :bb:

Hvor er Warlock ... ser du syner ?

Dojo mener måske at anklageren er Warlock. Dojo er den gamle jojo og alle mulige andre navne. Dojo er begyndt at stave rigtigt godt.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: September 06, 2018, 12:23:46 pm »
Warlock sletter regelmæssigt sine indlæg.

Dojo mener måske at anklageren er Warlock. Dojo er den gamle jojo og alle mulige andre navne. Dojo er begyndt at stave rigtigt godt.

Det var kun en gisning.  :smile1:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    15.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Jeres ligemageri!
« Svar #17 Dato: September 06, 2018, 03:00:20 pm »
GuBBi, Warlock m.fl..

Jeres ligemageri er måske nok ikke ment som undergravende virksomhed, men det kommer til at virke sådan, når I altid kommer med jeres 'religionsfrihed, religionsfrihed', når vi andre vil begrænse eller bekæmpe islams udbredelse. Lige så snart I har sagt det, har i også sagt, at "islam bare er en religion, intet andet."

Det turde ellers være løgn. Det er fordi islam er en lovreligion (sharia er loven) og en aggressiv politisk ideologi, som tager koranens mange voldsopfordringer m.m., at vi skal forhindre den i at erobre mere og mere magt i de vesteuropæiske samfund. Det burde være indlysende.

Nej ved at sige "Du har lov til at tænke og tro frit" siger vi ikke at islam bare er endnu en religion. Det er nemlig en debat der er komplet irrelevant for spørgsmålet.

Selv hvis jeg erkendte at islam ene og alene er en voldelig ideologi (hvilket jeg ikke gør), rør det stadig ikke ved argumentet! Det er din ret, som et frit menneske, at være tilhænger af en voldelig politisk ideologi. Vi har ingen love imod at være nazist. Det står dig frit for at være nazist i Danmark, ligesom du også fuldt ud har ret til at mene at Nordkoreas diktatur er det Danmark har brug for. Du har ret til at tænke hvad du vil, og i det store hele også at sige hvad du vil. Det er primært dine handlinger der bliver lovgivet om. Sådan bør det fortsætte.

Jeg tror der er flere her på forummet der ville blive ramt hvis vi i Danmark forbød at være tilhænger af "aggressive politiske ideologier", som du selv formulerer det. Og her taler vi ikke om islamister. Derfor er det mig lidt en gåde når folk på højrefløjen opfordrer til sådan en lovgivning, for den tanke har tilsyneladende aldrig strejfet dem at det vil går ud over deres egen tankefrihed.

At have lov at tro på hvad vi vil, tænke hvad vi vil, og give udtryk for vores overbevisninger, er vores mest basale rettigheder. Uden dem er der ingen frihed overhovedet. Jeg anerkender ingens ret til at tage de friheder fra mig, og jeg undrer mig over hvor mange der vil ofre dem så let.

Jeg vil citere Benjamin Franklin:
Citér
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
« Senest Redigeret: September 06, 2018, 03:03:21 pm af GuBBi »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
"Aggressive politiske ideologier"
« Svar #18 Dato: September 06, 2018, 03:29:25 pm »
Problemet er jo at muslimerne udnytter denne frihed til at modarbejde os ... :ermm:
« Senest Redigeret: September 06, 2018, 03:31:05 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: "Aggressive politiske ideologier"
« Svar #19 Dato: September 06, 2018, 03:37:50 pm »
Problemet er jo at muslimerne udnytter denne frihed til at modarbejde os ... :ermm:

Det gælder jo os nazisterne de udnytter jo osse demokratiet til deres lyssky propaganda,  :girl_mad:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    15.8%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: September 06, 2018, 06:42:03 pm »

Ja, som genuine troll også skriver så er der intet nyt ved den sag. Nogle vil forsøge at udnytte vores friheder for at undergrave dem. Det gælder islamister, kommunister, nazister og sikkert også andre ister. Der må vi sætte vores lid til at folk vil blive ved med at stå op for deres rettigheder. Hele grunden til at vi har et højere moralsk ståsted end førnævnte ister er at vi vil tillade dem rettigheder de aldrig ville tillade os. Vi skal blive ved med at turde tage debatten med de mørkemænd der vil undergrave vores friheder. Vi skal turde demonstrere at vi har ret og de tager fejl, og at vores position er bedre både moralsk og praktisk.

Én ting ved jeg i hvert fald: Vi forsvarer ikke vores friheder ved at afskrive dem.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    58%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: September 06, 2018, 10:26:07 pm »

Det gælder jo os nazisterne de udnytter jo osse demokratiet til deres lyssky propaganda,  :girl_mad:
Nazisterne udnytter ikke demokratiet mere end socialdemokrater og venstrefolk gør. Alle prøver jo at få folk til at støtte og melde sig ind i det parti man er enig i, det gælder både nazister som venstrefolk, socialdemokrater, LAere, SFere osv.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    15.8%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: September 06, 2018, 10:36:32 pm »
Nazisterne udnytter ikke demokratiet mere end socialdemokrater og venstrefolk gør.

Weimarrepublikken er uenig.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    58%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: September 07, 2018, 09:14:04 pm »
Nazisterne udnytter ikke demokratiet mere end socialdemokrater og venstrefolk gør.

Weimarrepublikken er uenig.
Weimarrepublikken var ikke demokratisk. Det var et kommunistisk lortesamfund fyldt med kulturmarxisme ligesom Danmark i dag. Hvorfor tror du at der var så mange der var træt af det lortesamfund at NSDAP fik en STORMENDE sejr til sidst?
« Senest Redigeret: September 07, 2018, 09:16:48 pm af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Du lyver og forfalsker historien
« Svar #24 Dato: September 07, 2018, 09:44:27 pm »

Weimarrepublikken var ikke demokratisk. Det var et kommunistisk lortesamfund fyldt med kulturmarxisme ligesom Danmark i dag. Hvorfor tror du at der var så mange der var træt af det lortesamfund at NSDAP fik en STORMENDE sejr til sidst?

Ved valget til den tyske rigsdag i 1933 fik Kommunistische Partei Deutschlands (KPD) 12% af stemmerne, og KPD var aldrig et stort parti.

Hvis "I" kommer til, skriver historien om ligesom tyrkerne, så den passer med jeres fordomme - og brænder de bøger, "I" ikke kan lide lide - så kører det igen   :bad: :bad: :bad:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #25 Dato: September 09, 2018, 10:27:27 pm »
Slut med moske-byggerier, og islam skal bremses med alle midler

Det var noget af det udmærkede, man kunne høre fra NYE BORGERLIGES møde i Rødvig i går, hvorfra DR2 (mærkeligt nok) var den eneste tv-kanal, der sendte direkte.
Formand Pernille Vermund udtalte også, at partiet ønsker Danmarks udtræden af FN's flygtningekonvention hurtigst muligt. Som hun rigtigt sagde: "Der er ærligt talt sket en hel del siden 1952."

Man kan læse mere om Nye Borgerliges møde, og hvad lederne sagde her:

https://www.bt.dk/politik/haard-melding-fra-nye-borgerlige-muslimer-skal-haemmes-paa-alle-maader

Jeg bemærkede i øvrigt, at Vermund sagde, at Job-centrene skal nedlægges. Det lyder interessant. Jeg har egentlig heller aldrig mødt nogen, som mente, at disse huse har gavnet nogen.

I får ikke et ben til jorden!!
'
 :aww: :Cherna_29:
Jeg er Muslim og Kommunist.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du har været på afveje
« Svar #26 Dato: September 10, 2018, 02:06:41 am »

I får ikke et ben til jorden!!
'
 :aww: :Cherna_29:

Det startede med en romance

- og resultatet

« Senest Redigeret: September 10, 2018, 02:09:26 am af Anklageren »

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    58%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: September 10, 2018, 07:44:20 am »
Hvor er de fotos taget fra. Jeg tvivler på at tigere ikke ville spise svinene meget hurtigt i virkeligheden.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: September 10, 2018, 08:29:31 am »
Hvor er de fotos taget fra. Jeg tvivler på at tigere ikke ville spise svinene meget hurtigt i virkeligheden.

Prøv at lave en billedsøgning på: amistades raras entre animales

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: September 10, 2018, 11:02:42 am »
Tror tigeren er dopet.