Forfatter Emne: "Islam skal hæmmes på alle mulige måder"  (Læst 899 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
"Islam skal hæmmes på alle mulige måder"
« Dato: September 03, 2018, 11:31:04 am »
Slut med moske-byggerier, og islam skal bremses med alle midler

Det var noget af det udmærkede, man kunne høre fra NYE BORGERLIGES møde i Rødvig i går, hvorfra DR2 (mærkeligt nok) var den eneste tv-kanal, der sendte direkte.
Formand Pernille Vermund udtalte også, at partiet ønsker Danmarks udtræden af FN's flygtningekonvention hurtigst muligt. Som hun rigtigt sagde: "Der er ærligt talt sket en hel del siden 1952."

Man kan læse mere om Nye Borgerliges møde, og hvad lederne sagde her:

https://www.bt.dk/politik/haard-melding-fra-nye-borgerlige-muslimer-skal-haemmes-paa-alle-maader

Jeg bemærkede i øvrigt, at Vermund sagde, at Job-centrene skal nedlægges. Det lyder interessant. Jeg har egentlig heller aldrig mødt nogen, som mente, at disse huse har gavnet nogen.

« Senest Redigeret: September 03, 2018, 11:36:27 am af DerRudi »
Manner, Manner!

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
    • Vis profil
Sv: "Islam skal hæmmes på alle mulige måder"
« Svar #1 Dato: September 04, 2018, 04:02:11 pm »
Hvordan forligner de deres ideologi om en lille stat, og foreningsfrihed, med deres krav om at en bestemt tro skal bekæmpes med alle midler? Det er vel op til det enkelte individ hvad man tror på?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 05, 2018, 08:24:27 am »
Tja, religionsfrihed. Jeg er lidt ambivalent omkring DerRudis foslag. Islam er jo en stenalder, feudal religion, som ikke tolerer andre trosretninger. Så måske skal Islam skilles ud fra "Religionsfrihed" og undertrykkes, alt hvad lovmæssigt er muligt. :poke: :nuke:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 05, 2018, 09:45:34 am »
Hvordan forligner de deres ideologi om en lille stat, og foreningsfrihed, med deres krav om at en bestemt tro skal bekæmpes med alle midler? Det er vel op til det enkelte individ hvad man tror på?

På papiret er det sikkert rigtigt nok ... Men nu er troen islamekstrem at nogen burde begrænses i deres "Tro" som El Nino er inde på ... :ermm:
« Senest Redigeret: September 05, 2018, 09:47:09 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 05, 2018, 09:53:20 am »

På papiret er det sikkert rigtigt nok ... Men nu er troen islamekstrem at nogen burde begrænses i deres "Tro" som El Nino er inde på ... :ermm:

Hvis man begynder at lovgive om hvad man kan og ikke kan tro på, så er man ude i tankeforbrydelser. Staten skal, og bør, ikke have noget som helst at sige om hvilke tanker der har lov at flyde igennem mit hoved. Og jeg mener også at jeg i meget frit omfang skal have lov at ytre de tanker. Og mødes med folk der har lignende tanker. Denne rettighed gælder kun for mig, fordi den gælder for alle.

I kan ikke lovgive mod islam uden dermed at anerkende at staten sådanset har ret til at lovgive om hvad du selv tror på, hvilke tanker du har, hvad du har lov til at sige, og hvem du må mødes med. Du bliver nød til at erkende at staten så har retten til at lave lovgivningsmæssige totalløsninger af dit liv. Det er totalitarisme.

De rettigheder vil jeg aldrig give staten.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Jeres ligemageri!
« Svar #5 Dato: September 05, 2018, 10:13:24 am »
GuBBi, Warlock m.fl..

Jeres ligemageri er måske nok ikke ment som undergravende virksomhed, men det kommer til at virke sådan, når I altid kommer med jeres 'religionsfrihed, religionsfrihed', når vi andre vil begrænse eller bekæmpe islams udbredelse. Lige så snart I har sagt det, har i også sagt, at "islam bare er en religion, intet andet."

Det turde ellers være løgn. Det er fordi islam er en lovreligion (sharia er loven) og en aggressiv politisk ideologi, som tager koranens mange voldsopfordringer m.m., at vi skal forhindre den i at erobre mere og mere magt i de vesteuropæiske samfund. Det burde være indlysende.
Manner, Manner!

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 05, 2018, 10:20:24 am »
Nu tænkte jeg jo lige på denne paragraf: Straffelovens § 98. Den omhandler højforræderi, traditionel betegnelse for grove forbrydelser mod et land eller de øverste statsmyndigheder.

I Danmark kan det være handlinger, der har til formål at bringe den danske stat helt eller delvist under fremmed herredømme eller at løsrive en del af staten ved hjælp af udenlandsk bistand eller ved magtanvendelse eller trussel om magtanvendelse. De samme formål straffes ligeledes som landsforræderi efter Straffelovens § 98. Ordet landsforræderi benyttes ikke i loven.

Jeg behøver vel kun at skrive Navnet: Hizb ut-Tahrir ... Deres formål er jo at omvælte Samfundet selv om de fleste prøver at lukke øjnene for det ... :ermm:

I "Troens" Navn ...  :sick:
« Senest Redigeret: September 05, 2018, 10:36:32 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 05, 2018, 11:38:55 am »
Nu tænkte jeg jo lige på denne paragraf: Straffelovens § 98. Den omhandler højforræderi, traditionel betegnelse for grove forbrydelser mod et land eller de øverste statsmyndigheder.

I Danmark kan det være handlinger, der har til formål at bringe den danske stat helt eller delvist under fremmed herredømme eller at løsrive en del af staten ved hjælp af udenlandsk bistand eller ved magtanvendelse eller trussel om magtanvendelse. De samme formål straffes ligeledes som landsforræderi efter Straffelovens § 98. Ordet landsforræderi benyttes ikke i loven.

Jeg behøver vel kun at skrive Navnet: Hizb ut-Tahrir ... Deres formål er jo at omvælte Samfundet selv om de fleste prøver at lukke øjnene for det ... :ermm:

I "Troens" Navn ...  :sick:

Godt indlæg !! Det kan ikke siges tydeligere !

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 05, 2018, 11:56:48 am »

Hvis man begynder at lovgive om hvad man kan og ikke kan tro på, så er man ude i tankeforbrydelser. Staten skal, og bør, ikke have noget som helst at sige om hvilke tanker der har lov at flyde igennem mit hoved. Og jeg mener også at jeg i meget frit omfang skal have lov at ytre de tanker. Og mødes med folk der har lignende tanker. Denne rettighed gælder kun for mig, fordi den gælder for alle.

I kan ikke lovgive mod islam uden dermed at anerkende at staten sådanset har ret til at lovgive om hvad du selv tror på, hvilke tanker du har, hvad du har lov til at sige, og hvem du må mødes med. Du bliver nød til at erkende at staten så har retten til at lave lovgivningsmæssige totalløsninger af dit liv. Det er totalitarisme.

De rettigheder vil jeg aldrig give staten.

Der tager du helt fejl, selvfølgelig skal folk der vil afskaffe demokrati, ligestilling og ytringsfrihed ikke have  adgang til den vestlige demokratiske verden, - og det er også statens opgave at sørge for de aldrig får det.

Derfor skal Indfødsretsprøven også ændres så den sikrer at nye borgere har et grundigt kendskab til de mest væsentlige danske og vestlige værdier, såsom demokrati, ligestilling, ytringsfrihed og alle oplysningstidens værdier og der skal forinden være en samtale med ansøgere om deres indstilling til disse vestlige værdier, især om de vil være med til at forsvare og udbrede demokrati, ligestilling og ytringsfrihed eller de ønsker at afskaffe dem. Dette skal indgå som det væsentligste argument i vurderingen af om vedkommende hører til blandt os andre eller ej.

Det er de værdier vort land og hele den vestlige verdens kultur bygger på. Det er de værdier vi sloges for i WW2 og det er de værdier vi vil slås for igen om nødvendigt.

Men det er så de værdier de radigale igen er klar til at give afkald på.

- og det har intet med religion at gøre, for folk der vil afskaffe disse værdier er automatisk vore fjender, - uanset hvad de ellers tror på.

« Senest Redigeret: September 05, 2018, 12:20:06 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline DOjo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    7.8%
  • Country: gt
  • EU borger
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 05, 2018, 01:37:30 pm »
Slut med moske-byggerier, og islam skal bremses med alle midler

Det var noget af det udmærkede, man kunne høre fra NYE BORGERLIGES møde i Rødvig i går, hvorfra DR2 (mærkeligt nok) var den eneste tv-kanal, der sendte direkte.
Formand Pernille Vermund udtalte også, at partiet ønsker Danmarks udtræden af FN's flygtningekonvention hurtigst muligt. Som hun rigtigt sagde: "Der er ærligt talt sket en hel del siden 1952."

Man kan læse mere om Nye Borgerliges møde, og hvad lederne sagde her:

https://www.bt.dk/politik/haard-melding-fra-nye-borgerlige-muslimer-skal-haemmes-paa-alle-maader

Jeg bemærkede i øvrigt, at Vermund sagde, at Job-centrene skal nedlægges. Det lyder interessant. Jeg har egentlig heller aldrig mødt nogen, som mente, at disse huse har gavnet nogen.

Meget kan man skrive om dig, dog ikke noget fornuftigt. Et hjernedød indlæg fra et forhåbentligt udøende race.
Jeg tilslutter mig 100% Warlock længst ned i tråden,

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Det er langt ude
« Svar #10 Dato: September 05, 2018, 01:53:02 pm »

Meget kan man skrive om dig, dog ikke noget fornuftigt. Et hjernedød indlæg fra et forhåbentligt udøende race.
Jeg tilslutter mig 100% Warlock længst ned i tråden,

Et lille parti, som ikke engang kan komme i folketinget, kan da let bekæmpe 1.600.000.000 muslimer  :tatice_03:

Der er vist ringe tvivl om, at løsningen skal komme fra partier med mere succes!
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Jeres ligemageri!
« Svar #11 Dato: September 05, 2018, 02:08:42 pm »
Jeg opfordrer dig så til at foretage det samme tiltag imod Kristendommens udbredelse af deres lov-religion.

Her skrives opfordringer til slaveholdelse. Samt krav om stening af folk som ikke er kristne.

Som Phil siger er der ikke plads til en Religion som den Kristne hvor mænd står over kvinden i en meget stor del af teksterne (udover HELE det gamle testamente).

Alle de mænd der mener de har ret til at bestemme over deres koner og ikke går ind for ligeløn, hører da ikke til i Danmark...
Eller alle de tosser der mener at det er Kvinderne der skal tage sig af de huslige pligter. UD af landet.

Det har jeg nu aldrig skrevet, jeg er ateist og ligeglad med hvad andre tror på eller ikke tror på, eller hvad der står i deres skrifter.

Jeg skrev at der kun skal være plads til folk der vil være med til at udbrede demokrati, ligestilling, ytringsfrihed m.v. og absolut ikke til folk der vil afskaffe disse værdier.

Det har jeg ikke rigtig set de kristne prøve på, eller bare udtrykke ønske om.

Iøvrigt anser jeg religion for at være for idioter.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.8%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Jeres ligemageri!
« Svar #12 Dato: September 05, 2018, 02:47:44 pm »
Jeg opfordrer dig så til at foretage det samme tiltag imod Kristendommens udbredelse af deres lov-religion.

Kristendommen er ikke nogen lov-religion.

Nej islam skal ikke bare ud af Danmark, men skal ud af verden. Og ikke for det de tror, men fordi det de gør. Udøver despoti hele vejen igennem. Men de halalagter, omskærer og tvangsgifter. Overplatrer det hele med deres skide moskeer og vi andre skal døje med synet af deres grimme kællinger og høre på lyden af deres knallertkørsel.

Islam kan få plads på Uranus og Neptun, hvor temperaturen aldrig kommer over minus 200 grader.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: September 05, 2018, 10:13:12 pm »
Dojo

Citér
Jeg tilslutter mig 100% Warlock længst ned i tråden

HVOR ??? :bb:

Hvor er Warlock ... ser du syner ?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: September 05, 2018, 10:49:58 pm »
islam skal bremses med alle midler

Jeg tager det bogstaveligt, fordi DerRudi er omhyggelig med sin formulering, og "alle midler" får mig til at tænke på den sidste jøde i Vinnitsa, Ukraine 1941

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor