Forfatter Emne: Hvordan kan vi stoppe det...  (Læst 354 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Grib i egen barm (eller hvad du nu har)
« Svar #15 Dato: September 03, 2018, 12:49:43 pm »

Du har hørt det før anklager, gå nu efter bolden og ikke manden

Jeg skulle have undladt at skrive om at Phil ryger hash, så langt har du ret, men man kan ikke sidde på Filippinerne og kloge sig om Grønland.

Selvfølgelig har jeg hørt det før, men jeg har også hørt, at danske unge har europarekord i druk

Danskere over 14 år drikker i gennemsnit 9,4 liter alkohol - og i Grønland drikkes der "kun" 8,4 liter.

https://knr.gl/da/nyheder/alkoholforbruget-styrer-mod-bunden

Derfor er det et elendigt argument at bruge i en debat.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Grib i egen barm (eller hvad du nu har)
« Svar #16 Dato: September 03, 2018, 12:54:40 pm »
Anklageren:
Citér
.... man kan ikke sidde på Filippinerne og kloge sig om Grønland.

Ha ha! Hvorfor ikke? Man ser jo, hvordan "nogen" med grønlandsk bopæl sidder og kloger sig på danske forhold og begivenheder året rundt!   :big_grin:

Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: September 03, 2018, 12:58:16 pm »
Anklageren:
Citér

Ha ha! Hvorfor ikke? Man ser jo, hvordan "nogen" med grønlandsk bopæl sidder og kloger sig på danske forhold og begivenheder året rundt!   :big_grin:

Jeg er dansker, jeg er vokset op i Danmark, jeg har boet i Danmark det meste af mit liv, jeg er ret tit i Danmark, og min familie bor der jo.

Det kan man ikke sige om alle dem, der kloger sig om Grønland på debatten  :smile1:

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: September 03, 2018, 01:05:26 pm »
Anklageren:
Citér

Du kan være ganske rolig DerRudi, jeg har sejlet i kystfart på Grønland i flere år og kender udmærket alle byerne op langs kysten, og de fulde grønlændere. Nogle steder måtte vi ringe et par dage i forvejen inden vi kom med skibet, så de kunne nå at tørlægge byen og standse alt spiritussalg, - ellers havde vi ingen havnearbejdere,
Til gengæld vidste de butikken ville åbne igen så snart vi var sejlet, så de knoklede godt nok på trods deres tømmermænd. Jo de sloges og skød også på hinanden i deres branderter den gang, men vi var ikke i nogen fare, uanset om byen var tørlagt eller ej, det var helt internt og på ingen måde racistisk som muslimernes fremfærd.

Til gengæld tvivler jeg meget på ankagleren nogen sinde har været på Philippinerne eller nogen af alle de andre steder han kloger sig på.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: September 03, 2018, 01:07:01 pm »

Du kan være ganske rolig DerRudi, jeg har sejlet i kystfart på Grønland i flere år og kender udmærket alle byerne op langs kysten, og de fulde grønlændere.

Det er meget længe siden, og resten af verden har også forandret sig.

Grønlænderne drikker mindre end danskerne i dag.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.8%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Du ryger for meget hash
« Svar #20 Dato: September 03, 2018, 01:59:38 pm »
Det er noget, som du har siddet og regnet ud, mens du har røget hash med en motorcykelbande på Filippinerne.

Gør han virkeligt det? Kører motorcykel i Filippinerne?

Uha, Filipplinerne har noget af verden højeste ulykkestal i trafikken. Og  otorcykler rangerer højest blandt ofrene. Når man sidder sikkert i en pick-up-truck kan man bare drøne løs. Det er de andre det går værst ud over.

Og Phil skriver "Det kan på ingen måde sammenlignes med de tilfældige men altid racistiske overfald, drab og terror fra muslimernes side der sker både i danmark og resten af verden." Det virker komplet ude af proportioner.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.8%
    • Vis profil
Sv: Hvordan kan vi stoppe det...
« Svar #21 Dato: September 03, 2018, 02:01:47 pm »
Slap da selv af landbo, der er kun et link fra marts.

D v s du skulle helt tilbage til marts for at finde noget?
« Senest Redigeret: September 03, 2018, 02:49:52 pm af Carlo »
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.8%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: September 03, 2018, 02:09:37 pm »
Du snakker om gys, jeg føler med alle dem, der har været offer for  -muslimernes hadefulde VOLD og TERROR !

Du sidder deroppe og det rager dig en papand, hvad vi skal udsættes for, i det land, der engang var vores, men nu styres af fremmede hadefulde kræfter.

Om vi opholder os på landet, eller i byen, de er allevegne - ingen kan vide sig sikre - vi skulle sende dem til Grønland.

Ligger de på lur for at begå vold og terror ovre bag din nabos gylletank?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.8%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: September 03, 2018, 02:54:47 pm »
Som jeg skrev, "hver eneste dag"   det gælder også marts og august og de sidste mange år - desværre !

Brutal voldsmand efterlyses: Plyndrede offer for Rolex-ur til 80.000 kroner

Med et Rolex-ur til 80 0000 kroner er det nok en der vil vaske sorte penge hvide, og lave forsikringssvindel oven i. Så dybt som nogen kan synke.

Offline DOjo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    7.8%
  • Country: gt
  • EU borger
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: September 03, 2018, 03:20:10 pm »
Som jeg skrev, "hver eneste dag"   det gælder også marts og august og de sidste mange år - desværre !

Brutal voldsmand efterlyses: Plyndrede offer for Rolex-ur til 80.000 kroner

Med et Rolex-ur til 80 0000 kroner er det nok en der vil vaske sorte penge hvide, og lave forsikringssvindel oven i. Så dybt som nogen kan synke.

Sjældent set.!!  En dommer, en anklager og landsbytosse samidigt

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: September 03, 2018, 04:29:42 pm »
fedt

Citér
Du skal selv prøve at bo her, hvor der er flest muslimer. Alle offentlige danskere går stille med dørene, når de besøger "borgen" og de private danskere der bor omkring Borgen, skynder sig at sælge deres huse til muslimer.

Er ved at bygge et gæstehus og når det er færdigt, får du en invitation til et sommerhusophold og så skal vi på en spadseretur sammen og kikke på muslimsk opførsel.

Jeg håber, han tager imod tilbuddet fedt  :bee:  jeg misunder dig ikke, jeg kunne ikke bo, så tæt på muslimerne,  men du er nok blevet hærdet med årene...

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: September 03, 2018, 04:34:32 pm »
DerRudi

Citér
Hvis politikerne havde lyttet til klarsynede personer som Søren Krarup, Ole Hasselbalch og (i dén henseende) Mogens Glistrup samt til Den Danske Forening fra starten, kunne meget have været undgået.

Ja, men nu er der for mange, som Anklageren, der bare læner sig tilbage i sofaen, og tænker - det ikke rager ham..
Det ender måske med borgerkrig, hvis ikke politikerne vågner op - og politiet har tilsyneladende også vendt ryggen til problemet .. :angry:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er ikke realistisk
« Svar #27 Dato: September 03, 2018, 05:59:05 pm »
Ja, men nu er der for mange, som Anklageren, der bare læner sig tilbage i sofaen, og tænker - det ikke rager ham..
Det ender måske med borgerkrig, hvis ikke politikerne vågner op - og politiet har tilsyneladende også vendt ryggen til problemet .. :angry:

Det er let nok at give andre skylden - men man ændrer ikke verden ved at fantasere på nettet om, hvordan verden ville være, hvis alle andre mennesker var ligesom en selv.

Prøv at beskrive hvordan du selv har ændret verden til det bedre.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: September 03, 2018, 08:23:35 pm »
Man må jo forvente, at når man behandler andre godt, får man selv en ordentlig behandling. Men sådan er det ikke mere
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende