Forfatter Emne: Hvad laver frimurerne mon?  (Læst 2233 gange)

Anklageren

• Gæst
Sv: Hvad laver frimurerne mon?
« Svar #30 Dato: September 04, 2018, 01:53:12 am »
Fik du en sigelse for det?

Nej - de stak jo af, og vi "forsvandt" også  :yes:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #31 Dato: September 04, 2018, 11:32:28 am »
Hvorfor katten vil du kalde mig andet end Warlock?

Jeg ville tjekke, om du mon følte dig truffet af at blive kaldt Sat Annriptill og Reap Tileaan. For det er lige sådanne nicks, du kunne finde på at oprette, sådan som jeg kender din lidt sarkastiske form for humor. :yes:

Jeg siger ikke at man skal tro Frimuerne når de fortæller hvad der sker og ikke sker.

Deri er vi enige.

Det ville svare til at tro på Trump når han står og siger "Jeg kendte intet til Rusland samarbejdet med min kampagne".

Eller at tro på CIA, når de hævder, at de har beviser for samme. Hvorfor skulle CIA have mere troværdighed end Trump, når vi ved hvor meget lort CIA har lavet gennem årene? De støttede f.eks. Pinochet mod Allende i Chile...

Men så længe der ikke er nogen tegn på at det de siger er løgn, udover "rygter" og "har hørt" og "min onkel sagde måske engang" fra tilfældige som faktisk ikke ved noget...

Min far har været medlem af en hemmelig loge og jeg har hørt en smule fra ham. Det er dog ikke meget, han har fortalt, da det er så hemmelighedsfuldt med de loger, at selv ikke nærmeste familie får ret meget at vide. Dog har han kunnet bekræfte det med ritualerne med skeletter og kiste, men han påstår, at disse ritualer kun er til for at den enkelte logebror skal tænke over livets forgængelighed. Jeg tror dog ikke helt på den søforklaring, som jeg mener, at han er blevet instrueret i at fortælle mig og andre. :yes:

Han fik også en hemmelig bog, som jeg har smugkigget i. Der står i bogen, at logens medlemmer har pligt til at støtte hinanden udenfor logen. Hvilket bekræfter én af konspirationsteorierne om logerne. :yes:

Har også hørt historier fra andre, som synes at bekræfte et par af konspirationsteorierne. Du kan jo se de var, som bl.a. Lyjse og Debatsvinet har givet herinde.

... tilsyneladende lytter du (og de fleste konspirations-teoretikere) til hvem som helst som er enige med dem, og afviser alt hvad der modsiger deres teorier som fake.

Nej, sådan fungerer det ikke helt. Jeg er kritisk også overfor konspirationsteorier og køber ikke hvad som helst. Jeg er f.eks. endnu ikke blevet overbevist om at jorden er flad.

Forskellen er bare, at i modsætning til GuBBi og andre, gør jeg ikke grin med fladjordsteorien. Fordi jeg mener, at de har ret til at tænke frit. Så må man argumentere konstruktivt, hvis man er uenig i, at jorden skulle være flad.

Når jeg har herinde har støttet Convex Earth, er det mest som trodsreaktion imod mobberiet, som han er udsat for. Ikke fordi jeg for alvor er enig med ham i, at jorden er flad. For jeg tror faktisk, at den er rund. Men jeg er dog åben overfor teorien, HVIS fladjordsfolket kan finde nogle overbevisende argumenter imod at jorden skulle være rund. For mig virker det bare ulogisk, at jorden skulle være flad, når både sol og måne er runde.

Tilfældigvis har jeg insider viden om Frimserne og ved hvad der foregår i deres wanking-grupper.

Ok, så du indrømmer, at du er frimurer? :blum:

Ja, Wanking-grupper er nok et rammende udtryk for nogle af de hemmelige selskaber. I Skulls & Bones er der jo homoseksuelle ritualer, hvor folk bliver lagt ned i en kiste og modtager sæd fra logebrødrene (kilde Alex Jones...dog ved jeg jo ikke, hvor høj hans troværdighed er, da han jo mixer sandhed med løgne). Men på Bohemian Grove (andet hemmeligt selskab i USA) er det bevist, at der bliver inviteret trækkerdrenge ind, som kan servicere de fine herrer derinde. Nixon kaldet engang Bohemian Grove for "they gayest place on Earth!".

Du er bare ikke interesseret til at lytte til viden, når den viden modsiger dine Lucifer-tilbedende, demon-øgle, selvmords-baby-morder teorier.
[/b]

Sludder. Men jeg tror på disse teorier, fordi jeg har hørt så mange Insiders udstille de her ting, at der MÅ være noget om det. Eliten ER virkeligt Lucifer-tilbedere og dæmonbesatte. Og det er velkendt, at eliten i århundreder har ofret børn til Moloch aka Satan.

« Senest Redigeret: September 04, 2018, 11:40:29 am af Reptil Formskifter »

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #32 Dato: September 04, 2018, 09:53:23 pm »
Problemet er at du er kommet frem til en konklussion og tolker alt til at underbygge denne konklussion.

Alt hvad der modsiger din for-valgte forestilling bliver afvist som falskneri og løgn. Og alt hvad der underbygger din konklussion bliver godtaget uanset kilden.

God fornøjelse med at lytte til hvad folk (måske) har hørt deres onkler eller fædre fortælle igen.

Sludder. Men jeg tror på disse teorier, fordi jeg har hørt så mange Insiders udstille de her ting, at der MÅ være noget om det. Eliten ER virkeligt Lucifer-tilbedere og dæmonbesatte. Og det er velkendt, at eliten i århundreder har ofret børn til Moloch aka Satan.

Det samme kunne jeg vel argumentere for, at du selv gør?

Du har bestemt dig for, at reptilians ikke eksisterer og at frimurere er gode. Og intet kan rokke dig væk fra den overbevisning. Uanset hvor gode argumenterne ér.

Forskellen er bare, at du har aldrig troet på f.eks. reptilians. Jeg troede engang ikke på dem. Men i dag gør jeg. Så det viser jo, at din påstand er fejlagtig. Det er dig, der ikke har flyttet dig en tøddel. Mens jeg HAR flyttet mig og ændret mit standpunkt. :yes:

Offline Petra

• Fuld medlem
  • Activity:
    2%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: September 05, 2018, 12:41:13 pm »
En frimure mure
i sin fritid?
Sort arbejde ses