Forfatter Emne: Hvad laver frimurerne mon?  (Læst 3236 gange)

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Hvad laver frimurerne mon?
« Svar #15 Dato: September 02, 2018, 03:52:42 pm »
Friluftsbøssen
Citér
Jeg kender en frimurer. Han blev pudsigt nok inviteret ind i frimureriet få uger efter, at han blev selvstændig og åbnede en biks i lokalområdet. Det virker for mig mistænkeligt, for det bekræfter min mistanke  om, at frimureriet kun er for byens spidsborgere og indflydelsesrige borgere

Jeg har haft 2 arbejdspladser, hvor "chefen" var frimurer.

I det ene tilfælde, blev der pludselig købt stort ind, af noget i støbejern, det blev sat alle mulige og umulige steder... jeg spurgte så en af medarbejderne, hvad dette "gik ud på" ... jo, det var fordi, chefen skulle hjælpe - en anden frimurer, da han var i pengenød.

I det andet tilfælde, havde min "chef" fået økonomisk hjælp 2 gange, og da de ikke må få hjælp 3. gang, skal de begå selvmord, og det gjorde han så  :boast:

Tja ... Lyjse har så også hørt noget lignende det jeg hørte, jeg havde det med i dette indlæg fra August 31, 2017 ...

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5274.msg87553#msg87553
« Senest Redigeret: September 02, 2018, 03:54:29 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: September 02, 2018, 10:02:22 pm »
Debatsvinet jeg citerer lige fra dit link
Citér
Der er mange myter om reglerne ... Det er rigtigt at de er kendte for at hjælpe hinanden ... Vi kan tage et eksempel: En Logebroder går ned med sin Forretning, Logen hjælper ham på fode igen det gør de OP til to gange ...tredje gang bliver han bedt om at begå selvmord ... :ermm:

Tja ... Det er myter ... Eller er det ?? ...  :pleasantry:   :spiteful:

Jeg tror det er rigtigt, at sådan er reglerne.

Jeg var på kursus - på et tidspunkt, der var en kvinde - hvis mand var blevet frimurer, og jeg fortalte hende om det - hun spurgte sin mand, og han indrømmede.  :smile1:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #18 Dato: September 03, 2018, 12:17:20 am »
Friluftsbøssen
Citér
Jeg kender en frimurer. Han blev pudsigt nok inviteret ind i frimureriet få uger efter, at han blev selvstændig og åbnede en biks i lokalområdet. Det virker for mig mistænkeligt, for det bekræfter min mistanke  om, at frimureriet kun er for byens spidsborgere og indflydelsesrige borgere

Jeg har haft 2 arbejdspladser, hvor "chefen" var frimurer.

I det ene tilfælde, blev der pludselig købt stort ind, af noget i støbejern, det blev sat alle mulige og umulige steder... jeg spurgte så en af medarbejderne, hvad dette "gik ud på" ... jo, det var fordi, chefen skulle hjælpe - en anden frimurer, da han var i pengenød.

I det andet tilfælde, havde min "chef" fået økonomisk hjælp 2 gange, og da de ikke må få hjælp 3. gang, skal de begå selvmord, og det gjorde han så  :boast:

Tja ... Lyjse har så også hørt noget lignende det jeg hørte, jeg havde det med i dette indlæg fra August 31, 2017 ...

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5274.msg87553#msg87553

Det er skam godt, at vi får de her ting frem, så alle kan se hvor skumle de dersens hemmelige loger er.

Alene det, at de hjælper hinanden udenfor logen, er jo bekymrende. Fordi det er jo også en slags konspiration, når de på den måde dækker over hinanden og hjælper hinanden ude i det virkelige liv. Uden at der er åbenhed omkring det. Og hvis det med, at de skal begå selvmord 3. gang, de går ned, passer, ja, så er det jo direkte ondskabsfuldt og dæmonisk.

Jeg forstår godt, at frimurerne er så hemmelighedsfulde. Det er klart, at de ikke er meget for at stå frem med alt det her, for så ville folk også kunne se, at de er åbenlyst på vildspor og opfører sig uetisk.

Vi ser frem til endnu en vittighed fra Tørresnorens side, som han jo ofte plejer at fyre af, når han vil afspore en tråd, hvis indhold kommer lidt for tæt på sandheden. :blum:
« Senest Redigeret: September 03, 2018, 12:19:20 am af Reptil Formskifter »

Anklageren

• Gæst
« Svar #19 Dato: September 03, 2018, 12:19:50 am »
Og hvis det med, at de skal begå selvmord 3. gang, de går ned, passer, ja, så er det jo direkte ondskabsfuldt og dæmonisk.

Det gør det ikke  :blum:

- men de hjælper hinanden.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #20 Dato: September 03, 2018, 12:41:10 am »
Og hvis det med, at de skal begå selvmord 3. gang, de går ned, passer, ja, så er det jo direkte ondskabsfuldt og dæmonisk.

Det gør det ikke  :blum:

- men de hjælper hinanden.

Er du selv frimurer da?

Du kalder dig ANKLAGEREN. Har du været anklager - eller er det bare noget du kalder dig, fordi du ser dig som anklager her på debatten? Mange anklagere, men også forsvarere, dommere og advokater o.s.v. er jo frimurere. Samtlige højesteretsdommere er med stor sandsynlighed frimurere (har den info fra Knud Jacobsen, en ældre mand, der i årevis har bekæmpet frimureriet).

Du siger du er skolelærer. Skolelærere er også af og til frimurere. Min gamle matematik- og fysiklærer var med i den lokale Odd Fellow-loge (ok ikke frimurerlogen, men dog stadig en hemmelig loge).
« Senest Redigeret: September 03, 2018, 12:42:59 am af Reptil Formskifter »

Anklageren

• Gæst
« Svar #21 Dato: September 03, 2018, 12:48:34 am »

Er du selv frimurer da?

Du kalder dig ANKLAGEREN. Har du været anklager - eller er det bare noget du kalder dig, fordi du ser dig som anklager her på debatten? Mange anklagere, men også forsvarere, dommere og advokater o.s.v. er jo frimurere. Samtlige højesteretsdommere er med stor sandsynlighed frimurere (har den info fra Knud Jacobsen, en ældre mand, der i årevis har bekæmpet frimureriet).

Du siger du er skolelærer. Skolelærere er også af og til frimurere. Min gamle matematik- og fysiklærer var med i den lokale Odd Fellow-loge (ok ikke frimurerlogen, men dog stadig en hemmelig loge).

Før jeg begybdte at debattere på SOL-debat brugte jeg pseudonymet "Dommeren", men det var optaget, og så skiftede jeg til Anklageren.

Det bruger jeg, fordi debatdeltagere ikke bestiller andet end at anklage og dømme nogen - og det gør du også selv.

Her går det ud over frimurerne  :smile1:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #22 Dato: September 03, 2018, 12:59:17 am »

Er du selv frimurer da?

Før jeg begybdte at debattere på SOL-debat brugte jeg pseudonymet "Dommeren", men det var optaget, og så skiftede jeg til Anklageren.

Det bruger jeg, fordi debatdeltagere ikke bestiller andet end at anklage og dømme nogen - og det gør du også selv.

Her går det ud over frimurerne  :smile1:

Aha. det forklarer hvorfor, ham din efteraber (aka Tigermanden?!) kalder sig Dommeren herinde (plus, fra sin anden profil, Venstrefløjens Hævner).

Ja jo, det gør jeg måske nok. Men nu kan vi jo ikke alle hedde Dommeren eller Anklageren.

Synes mit nuværende nick beskriver meget godt, hvilket emne, der optager mig meget.

Mit forrige nick var mest et troll-nick for at lave sjov med Albert. Og en selvironiseren over, at Trollerik (aka Krønge-profilerne, som han jo selv står bag hver og én :yes:) mener, at jeg skulle være gay, fordi jeg har deltaget i Alberts lumre tråde (om jeg så ér det, er vel ligegyldigt, da det vel er hip som hap, om man kan lide det ene eller det andet...personligt er jeg ligeglad med om folk er til mænd eller damer eller begge dele - og sådan bør det da også være her anno 2018, hvor vi har ligestilling på området).
« Senest Redigeret: September 03, 2018, 01:00:49 am af Reptil Formskifter »

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #23 Dato: September 03, 2018, 09:15:54 pm »
Frimuer fortæller at rygterne ikke er sande og deler sin viden.
Svar : Du Lyver! Du forsøger bare at dække over at i myrder børn, tilbeder Satan og styrer hemmeligt verden!

Tilfældig på Youtube fortæller fantastiske historier om hvor onde Frimuerne er.
Svar: Sådan! Afslør dem og deres løgne, de er sikkert også Jøder og Øgle-Demoner!

Det er ikke et spørgsmål om at du leder efter viden eller sandgeden.
Den har du besluttet hvad skal være og tolker alt som tegn på at du har ret.

Nogen frimurer herinde? Eller nogen der kender en frimurer?

Jamen goddag hr. Sat Annriptill eller skulle jeg snarere kalde dig Reap Tileaan... :yes:

Du tror så måske på frimurerne. Fair nok. Men det gør jeg ikke. Så alt hvad de siger og hævder, skal tages med et gran salt...

Desuden har vi i denne tråd nu hørt fra flere kilder, at det ER sandt, at frimurerne støtter hinanden også udenfor logen. Det er så allerede én konspirationsteori om dem, der hermed ER bekræftet. :yes:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: September 04, 2018, 12:45:29 am »
Måske er frimurerne sådan en loge ligesom Ørkenens Sønner hvor de synger sjofle sange og puster balloner op med rumpen.
  :Laie_cyclist:

Anklageren

• Gæst
Bare du ikke selv er en konspirationsteori
« Svar #25 Dato: September 04, 2018, 01:07:55 am »
Jamen goddag hr. Sat Annriptill eller skulle jeg snarere kalde dig Reap Tileaan... :yes:

Du tror så måske på frimurerne. Fair nok. Men det gør jeg ikke. Så alt hvad de siger og hævder, skal tages med et gran salt...

Desuden har vi i denne tråd nu hørt fra flere kilder, at det ER sandt, at frimurerne støtter hinanden også udenfor logen. Det er så allerede én konspirationsteori om dem, der hermed ER bekræftet. :yes:

Du er meget småborgerlig, når du snuser i hvad andre går og laver på den måde.

Det kommer slet ikke dig ved.

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Bare du ikke selv er en konspirationsteori
« Svar #26 Dato: September 04, 2018, 01:26:29 am »

Hvis det bare var en hyggelig bridgeklub ville jeg have givet dig ret.

Men frimurerne er jo samfundets spidser, der samles under helt hemmelige forhold og konspirerer imod resten af samfundet. Selvfølgelig kommer det da mig og os allesammen ved!

Du kunne lige så godt sige, at det ikke kommer os ved, hvad rockerne laver. Jo det gør det jo, fordi det vides, at mange rockere er kriminelle. Eller at det ikke kommer andre ved, at pædofile måske samles i hemmelige grupper. O.s.v. Det er samme princip. Det vides, at frimurerne dækker over hinanden ude i hverdagslivet (det har vi set et par stykker bekræfte i denne tråd) og hermed driver frimurernes landsskadelig virksomhed, fordi det ikke er fair for konkurrencen i f.eks. erhvervslivet, at en frimurer kan blive reddet op til to gange fra konkurs af sine frimurervenner, mens en selvstændig, der IKKE er frimurer, ikke har samme mulighed. DET er stærkt konkurrenceforvridende og dermed skadeligt for Danmark, mener jeg.

Ligeså mener jeg bestemt, at det er relevant for samfundet at vide, at frimurerne leger med skeletter og kister i deres loge. Det er noget, alle bør vide, når den lokale tandlæge eller kirurg eller overlærer opfører sig så satanisk i en loge.

Anklageren

• Gæst
Sv: Bare du ikke selv er en konspirationsteori
« Svar #27 Dato: September 04, 2018, 01:34:21 am »

Hvis det bare var en hyggelig bridgeklub ville jeg have givet dig ret.

Men frimurerne er jo samfundets spidser, der samles under helt hemmelige forhold og konspirerer imod resten af samfundet. Selvfølgelig kommer det da mig og os allesammen ved!

Du kunne lige så godt sige, at det ikke kommer os ved, hvad rockerne laver. Jo det gør det jo, fordi det vides, at mange rockere er kriminelle. Eller at det ikke kommer andre ved, at pædofile måske samles i hemmelige grupper. O.s.v. Det er samme princip. Det vides, at frimurerne dækker over hinanden ude i hverdagslivet (det har vi set et par stykker bekræfte i denne tråd) og hermed driver frimurernes landsskadelig virksomhed, fordi det ikke er fair for konkurrencen i f.eks. erhvervslivet, at en frimurer kan blive reddet op til to gange fra konkurs af sine frimurervenner, mens en selvstændig, der IKKE er frimurer, ikke har samme mulighed. DET er stærkt konkurrenceforvridende og dermed skadeligt for Danmark, mener jeg.

Ligeså mener jeg bestemt, at det er relevant for samfundet at vide, at frimurerne leger med skeletter og kister i deres loge. Det er noget, alle bør vide, når den lokale tandlæge eller kirurg eller overlærer opfører sig så satanisk i en loge.

Sludder

Rockerne er organiserede kriminelle, og de rusker derfor tit tremmer.

Du ved ikke, om frimurerne bryder loven. Hvis du gør det, skal du da melde det til politiet, men det gør du (vistnok) ikke.

Det er i hvert fald ikke andet end sladder, du er kommet med.

Anklageren

• Gæst
Jeg var engang på druk sammen med en rocker
« Svar #28 Dato: September 04, 2018, 01:50:06 am »
Vi var begge to langtidsledige i en børnehave, og jeg tror nok, at vi var blevet specielt udvalgt af kommunen. Vi kom i hvert fald til at kende hinanden godt.

Dengang drak jeg for meget, fordi min kone var død.

På vej hjem blev han træt, mens vi ventede på en taxa, og sad og sov lidt. Så kom der nogen, som ville have den taxa, vi havde ringet after.

Det ville jeg ikke finde mig i, men så blev de truende. Det var jeg kold over for, og situationen var ved at blive kørt op.

Så vågnede rockeren med et brøl og røg i hovedet på dem  :big_grin:

De stak af tværs igennem trafikken i et stort kryds med rockeren i hælene. Så så jeg ud af øjenkrogen, at taxachaufføren sad og talte ivrigt i radioen. Jeg tænkte: så for satan, han kontakter politiet.

Så fik jeg fat i rockeren, fik ham med - og ind gennem en baggård - og ud et helt andet sted. Det var i min fødeby, så jeg var meget stedkendt.

Jeg havde ringe lyst til overnatte i detentionen  :smile1:

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: September 04, 2018, 01:51:25 am »
Fik du en sigelse for det?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)