Forfatter Emne: Sverige kan ikke få nok muslimer  (Læst 709 gange)

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Sverige kan ikke få nok muslimer
« Svar #15 Dato: August 31, 2018, 10:22:26 pm »
Jeg tror nu hellere jeg ville have en flok Jøder med slangekrøller som naboer ... :w00t:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Det er noget af det samme
« Svar #16 Dato: August 31, 2018, 10:33:50 pm »
Jeg tror nu hellere jeg ville have en flok Jøder med slangekrøller som naboer ... :w00t:

Hvad er forskellen?
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Det er noget af det samme
« Svar #17 Dato: August 31, 2018, 10:56:47 pm »

Hvad er forskellen?

Hvor mange terrorangreb i Vesteuropa står jøderne bag?

SIKKERHEDSKOPIERET!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    93.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Det er noget af det samme
« Svar #18 Dato: August 31, 2018, 11:38:51 pm »

Hvad er forskellen?

Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er altså ikke altid for kvik Carlo
« Svar #19 Dato: August 31, 2018, 11:45:51 pm »
De ultra ortodokse jøder får flest børn, men fakta går tilsyneladende tabt et sted mellem synsnerven og hjernen  :yes:

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: September 01, 2018, 06:05:47 am »
Er det et billede af jøder?

Anklager, anklager foldet i papir
støvsamlingen med på et vakkelvornt bord
Anklager anklager

gruset lægger sig blødt om anklerne
og nu danser Poul Schlütter med
en
    død
             matros
Anklager, hvor kommer du fra og
              Anklager, hvor er du
på vej hen?
« Senest Redigeret: September 01, 2018, 06:14:57 am af Lorenz »

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: September 01, 2018, 06:14:09 am »

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    93.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Du er altså ikke altid for kvik Carlo
« Svar #22 Dato: September 02, 2018, 11:44:44 am »
De ultra ortodokse jøder får flest børn, men fakta går tilsyneladende tabt et sted mellem synsnerven og hjernen  :yes:

Muslimerne har en regel om at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand, og det håndhæves af de 300 fætres næver. Det garanterer evig islamisk opformering, da  uslimske hanner gerne må kopulere vantroende kvinder og producere flere nye muslimer i deres underliv..

Jødiske kvinder må gerne gifte sig med en ikke jødisk mand og det praktiseres i stor stil.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Der er ingen reel erstatning for viden
« Svar #23 Dato: September 02, 2018, 11:53:55 am »
Muslimerne har en regel om at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand, og det håndhæves af de 300 fætres næver. Det garanterer evig islamisk opformering, da  uslimske hanner gerne må kopulere vantroende kvinder og producere flere nye muslimer i deres underliv..

Jødiske kvinder må gerne gifte sig med en ikke jødisk mand og det praktiseres i stor stil.

De ultraortodokse jøder må ikke gifte sig med en ikke-jøde, så det er ret ligegyldigt, hvad de sekulære jøder må

De sekulære jøder har heller ikke slangekrøller, og man møder næppe ultraortodokse jøder i Danmark. Jeg har ihvertfald aldrig set nogen jøder med slangekrøller i Danmark.

Det er jo de ortodokse jøder, vi debatterer - og ikke de danske jøder, som er moderne mennesker og typisk akademikere.

De sekulære jøder får heller ikke flere børn end alle mulige andre.

Det er en ommer, fordi du ikke indser dette i din kommentar. Jeg vil ikke kommentere noget med falske præmisser.

Det er for rodet.

Din stereotype opfattelse af en muslim gør det ikke lettere, for Naser Khader ligner ikke ayatollahen ret meget.

« Senest Redigeret: September 02, 2018, 12:46:21 pm af Anklageren »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Min baggrund for at debattere jøder
« Svar #24 Dato: September 02, 2018, 12:22:00 pm »
Det bygger en del på de romaner, som jeg har læst af den jødiske forfatter Isaac Bashevis Singer om mødet mellem den gamle jødiske verden og livsopfattelse og den nye tid med materialisme og manglende tro.

Isaac Bashevis Singer (født 21. november 1902, død 24. juli 1991) - som skrev på jiddisch (mange er oversat til dansk).

Desuden har jeg læst artikler i Kristelig Dagblad om ortodokse jøder i Israel, fordi meget få andre danskere skriver om dem.

Hvad kender du til ultra-ortodokse jøder?

Offline puffin

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: September 02, 2018, 12:26:02 pm »
Efter at have boet i Sverige i næsten 25 år ser jeg samme udvikling som vi har set i Danmark siden midten af 1990'erne. Socialdemokraterne har et ganske stort ansvar som regeringsbærende parti at have behandlet indvandrinspolitik/integration som et emne man helst ville undgå til at overlade scenen til DF som herefter har dikteret dagsordenen helt.

Vi har i Sverige været bange for at se en lignende udvikling og har på samme måde dermed overladt den politiske scene til SD. Fra at have en mere nuanceret indstilling til indvandring ænderedes billedet helt efter den store indstrømning fra Balkan. Pludseligt gik næsten alle partier med få undtagelser til at tale om indvandring kun som et problem og ikke en mulighed. For bare at nævne et eksempel er sygehuse og ældreomsorg helt afhængige i at få et større tilskud af ansatte hvor indvandring er en forudsætning for at bibeholde samme niveau som i dag. Med en stadig større andel af ældre kommer problemet at blive endnu større i fremtiden. At købe DF/SD's løsningsmodel kommer at ydderlige forstørre problemet i frem for alt områderne uden for de større byer.

Et lille spørgsmål til Carlo: Jeg er selv også meget interesseret i tog og også udenlandske sådanne. Hvorfor viser du altid billeder af tog fra Bangladesh når der er mange andre muslimske lande at vælge i mellem? For at skabe lidt bedre balance viser jeg derfor et billede af et tog fra Marokko:
Mvh
puffin

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: September 02, 2018, 12:43:32 pm »
Efter at have boet i Sverige i næsten 25 år ser jeg samme udvikling som vi har set i Danmark siden midten af 1990'erne. Socialdemokraterne har et ganske stort ansvar som regeringsbærende parti at have behandlet indvandrinspolitik/integration som et emne man helst ville undgå til at overlade scenen til DF som herefter har dikteret dagsordenen helt.

I Danmark har der hovedsagelig været borgerlige regeringer i mange år, så sammenligningen halter meget.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: September 02, 2018, 12:43:53 pm »
De ultraortodokse jøder i ordets strengeste betydning og holder til i hjertet af Jerusalem og de kalder sig Neturei Karta. Organisationens 10.000 ortodokse medlemsfamilier i Jerusalem vogter over den hellige by.

Allerede i Biblen nævnes det, at en jøde ikke skulle tage en ikke jøde til ægte. Dette gælder såvel for kvinder som for mænd.

Fire ud af fem unge jøder i Danmark vælger at gifte sig med ikke-jøder.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline puffin

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: September 02, 2018, 12:50:53 pm »

I Danmark har der hovedsagelig været borgerlige regeringer i mange år, så sammenligningen halter meget.

Nja - Paul Nyrup Rasmussen ledede 4 regeringer fra 1993 i precis den periode hvor DF kom frem. Hans berømte kommentar om DF og "Stuerene blir I aldrig" er vel ganske kendt. Socialdemokraterne havde muligheden for at fremføre en mere sammenholden udlændinge politik men valgte i stedet at forsøge ignorere problemet. Anders Fogh Rasmussen indså at hvis de borgerlige skulle have mulighed for at danne regeringer i fremtiden var de nødt til at inkludere DF på en eller anden måde i underlaget. Og som man siger resten er historie ;-)
Mvh
puffin

Offline Petra (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: September 02, 2018, 12:59:19 pm »

Tigermand siger at islam
er fred?
Jeg tror ham ej.
da jeg drages af stegt
flæsk med brun sovs.
Mums?