Forfatter Emne: Finanslovsudspillet fra V-lak regeringen  (Læst 265 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Finanslovsudspillet fra V-lak regeringen
« Dato: August 30, 2018, 03:32:04 pm »
Nu har regeringen travlt med at dele gaver ud, som de vil købe vælgerne med

Senest den 17. juni 2019 skal der være valg til folketinget, og mon ikke finansloven kommer i hus i december, og der bliver udskrevet valg i begyndelsen af det nye år.

Til den tid har vælgerne glemt, at regeringen har været fjendtlig over for miljøet, velfærdssamfundet, de gamle og U-landene - og derfor ser vi en meget anderledes finanslov i år.

Ingen husker, at regeringen gik i flyverskjul, mens indvandrerne vandrede ind i landet på motorvejene uden så meget som at få taget fingeraftryk - regeringen rørte ikke en finger, mens det stod på. De røde får skylden for indvandringen, selvom vi har haft blå regeringer, mens ladeporten har været åben.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
Sv: Finanslovsudspillet fra V-lak regeringen
« Svar #1 Dato: August 30, 2018, 03:49:52 pm »
Hvis meningsmålingerne tipper over i Løkkes favør, kan jeg godt forestille mig et valg tidligt på året. Men så længe han er bagud eller bare lige med rød blok, så vil han vente med at udskrive valg. Han ved nemlig godt at hvis han taber valget, så bliver han tvunget til at trække sig som formand og hans politiske karriere vil være slut. Mit gæt vil være at han klæber sig til taburetten og venter med at udskrive valg til sidste øjeblik. Det vil så være naturligt at lægge valget samtidig med EU-parlamentsvalget 23. - 26. maj 2019.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Finanslovsudspillet fra V-lak regeringen
« Svar #2 Dato: August 30, 2018, 07:53:24 pm »
Den finanslov ligner jo en ren gavebod!
Først sparer man både her og der i de første år for at kunne give skattelettelser til de folk, der har rigeligt i forvejen, og så runder man lige af med en gavebod, der nødtørftigt lapper lidt på de tidligere besparelser.

I øvrigt er jeg enig i, at Løkke er en taburetklæber, der vil være statsminister for enhver pris.
I'm a Troll

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
En ren S-regering
« Svar #3 Dato: August 31, 2018, 05:08:02 pm »
Den seneste meningsmåling viser en seks pointprocents føring til rød blok

Da der tilsyneladende ikke kan skabes enighed i rød blok, så tyder noget på en ren socialdemokratisk mindretalsregering.

Nu hvor DF og S tit er enige, så er der også gode manøvremuligheder for en mindretalsregering.

http://nyheder.tv2.dk/politik/2018-08-31-ny-maaling-bedste-resultat-for-roed-blok-i-maaneder

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor