Forfatter Emne: Accepterer Aalborg-skole daglig lovovertrædelse?  (Læst 315 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Accepterer Aalborg-skole daglig lovovertrædelse?
« Dato: August 30, 2018, 10:42:02 am »
Niqab, burka og lignende sharia-påklædning har som bekendt været forbudt i det offentlige rum siden den 1. august.
Ikke desto mindre afleverer en niqabklædt kvinde hver dag sit barn i 0. klasse på Seminarieskolen i Gug ved Aalborg (som er en folkeskole, trods det misvisende navn.)

Majken Andersen, mor til et barn i den pågældende klasse, fortæller at hverken politiet, kommunen eller skolen gør noget for at stoppe den muslimske lovovertræder. Det tyder på, at Majken Andersen eller andre har været i kontakt med politiet? Har ordensmyndigheden i Aalborg ikke pligt til at reagere?

https://www.bt.dk/politik/stoejberg-raser-over-niqab-mor

Nogle vil som sædvanlig begynde at tale om gråspurve og kanoner, men nej, lov er lov, og jeg ved, at hvis det var mig, der hver morgen afleverede et barn på Seminarieskolen, ville jeg klage til de relevante myndigheder, hvis denne shariauniformerede muslim-madamme fortsatte sin lovovertrædelse.
Færdig, bum!
Manner, Manner!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Accepterer Aalborg-skole daglig lovovertrædelse?
« Svar #1 Dato: August 30, 2018, 10:51:23 am »

hvis det var mig, der hver morgen afleverede et barn på Seminarieskolen, ville jeg klage til de relevante myndigheder,

Hvad rager det os.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: August 30, 2018, 10:53:39 am »
Niqab, burka og lignende sharia-påklædning har som bekendt været forbudt i det offentlige rum siden den 1. august.
Ikke desto mindre afleverer en niqabklædt kvinde hver dag sit barn i 0. klasse på Seminarieskolen i Gug ved Aalborg (som er en folkeskole, trods det misvisende navn.)

Majken Andersen, mor til et barn i den pågældende klasse, fortæller at hverken politiet, kommunen eller skolen gør noget for at stoppe den muslimske lovovertræder. Det tyder på, at Majken Andersen eller andre har været i kontakt med politiet? Har ordensmyndigheden i Aalborg ikke pligt til at reagere?

Nogle vil som sædvanlig begynde at tale om gråspurve og kanoner, men nej, lov er lov, og jeg ved, at hvis det var mig, der hver morgen afleverede et barn på Seminarieskolen, ville jeg klage til de relevante myndigheder, hvis denne shariauniformerede muslim-madamme fortsatte sin lovovertrædelse.
Færdig, bum!

Det svarer helt til at en eller anden far afleverede sit barn iført nazi uniform med skrårem og støvler og hele molevitten, - det er nøjagtig det samme, - begge parter vil afskaffe demokrati, ytringsfrihed, ligestilling m.m. og bærer symbolerne for det.

Hvis det skete, skulle madammerne nok hyle op og kommunen få tvangsfjernet barnet i en fart, - hvor er forskellen ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 30, 2018, 11:07:16 am »

Færdig, bum!

Det svarer helt til at en eller anden far afleverede sit barn iført nazi uniform med skrårem og støvler og hele molevitten, - det er nøjagtig det samme, - begge parter vil afskaffe demokrati, ytringsfrihed, ligestilling m.m. og bærer symbolerne for det.

Hvis det skete, skulle madammerne nok hyle op og kommunen få tvangsfjernet barnet i en fart, - hvor er forskellen ?

Det er lidt sjovt, at DerRudi, der selv forsvarer nazisme, har liket din kommentar. Kukkuk.  :big_grin:

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 30, 2018, 11:08:01 am »
Jeg gad også nok vide, hvad det er for lærere, der er ansat på Seminarieskolen. Kan det tænkes at være venstrevredne væmmeligboere, som i det skjulte supporterer lovovertræderen? Bare et gæt - affødt af, at min respekt for skolelærere og børnehavepædagoger kan ligge på et meget lille sted. Men jeg kan tage fejl, kender ikke skolen.

Og apropos det du skriver, Phil: For cirka 30 år siden underviste DNSBs daværende leder Poul Heinrich Riis-Knudsen på VUC i Poul Paghs Gade i netop Aalborg. Nøøøj, en mediestorm! Og han mødte ellers altid op i ganske almindelig påklædning, nobel tweedjakke, grå bukser og den slags. Ikke så meget som et hagekorsemblem i reverset.
Mon også Seminarieskolen, kommunen og politiet vil lukke øjnene den dag der ankommer en underviser i niqab?
Manner, Manner!

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 30, 2018, 11:13:26 am »
homofaber:
Citér
Det er lidt sjovt, at DerRudi, der selv forsvarer nazisme, har liket din kommentar. Kukkuk.  :big_grin:

Det havde - måske - været interessant med et citat, der viser, at DerRudi gør det, lille islamsupporter.

Faldera!
Manner, Manner!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 30, 2018, 11:35:49 am »

hvis det var mig, der hver morgen afleverede et barn på Seminarieskolen, ville jeg klage til de relevante myndigheder,

Hvad rager det os.

Hvor er selvtægtsbanden?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 31, 2018, 09:24:53 am »
homofaber:
Citér

Det havde - måske - været interessant med et citat, der viser, at DerRudi gør det, lille islamsupporter.

Faldera!

Det er det, der ligger mellem linjerne. Licensnægteren er jo også nazist, når han forsvarer nazisterne.
Det er også sjovt, at det kun er jer med de politisk korrekte meninger, der må kalde andre for nazister. Det er ikke fair for os, der ikke må kalde en spade for en spade.