Forfatter Emne: Ny "tegn profet muhammed" konkurrence i Holland, - kom og deltag  (Læst 1308 gange)

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Ny "tegn profet muhammed" konkurrence i Holland, - kom og deltag
« Dato: August 30, 2018, 10:24:52 am »

Ny tegnekonkurrence

Debatten har helt overset at der snart afholdes ny "tegn profet muhammed" konkurrence i Holland, - måske nogle her kunne have lyst til at deltage ?

https://www.reuters.com/article/us-netherlands-wilders-mohammed-cartoons/dutch-anti-islam-party-to-hold-prophet-mohammad-cartoon-competition-idUSKBN1J81ZN

Ytringsfriheden er under angreb, siger Gert Wilders, der har arrangeret konkurrencen som vil finde sted senere i år.

Den Amerikanske tegner Bosch Fawstein, der vandt en lignende konkurrence i Garland Texas, er blevet bedt om at være en af dommerne ved konkurrencen.

Konkurrencen har skabt store protestmarcher i bl.a. Pakistan, og protest fra deres ambassadører i holland, hvilket har fået den hollandske regering til at gøre opmærksom på at det ikke er et regeringsinitiativ og Gert Wilders ikke er en del af regeringen, men at der er ytringsfrihed i Holland.

Er der mon ikke nogen her der kunne tænke sig at deltage, det tror jeg, - vi har jo set flere talenter i den retning på DD ? - eller måske var det en ide at lave en lignende konkurrence her på siden ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Ny "tegn profet muhammed" konkurrence i Holland, - kom og deltag
« Svar #1 Dato: August 30, 2018, 10:49:58 am »
Profeten Muhammed med bombe i turbanen og det hele:
@:-(

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: August 30, 2018, 11:33:07 am »
Velkommen tilbage Phil .........

Maksimal ydmygelse af muslimer, har min fulde sympati. Religionen - eller hvad man nu skal kalde det - er slavesamfumfundets religiøse overbygning. Underforstået: muslimerne skal være herrerne og ikke muslimer skal være muslimers slaver. De har taget flere europæere til dres lande, som slaver, end europæerne har taget sorte slaver til Amerika. En trafik der først stoppede da Napoleon satte dem godt og grundigt på plads.

Da slavesamfundets ånd trives imellem ørerne på muslimerne endnu, så er tiden inde til total ydmygelse. Det er ikke gjort med et par tegninger.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 30, 2018, 12:12:56 pm »
Nu skal vi lige huske på, at kristendommen især efter reformationen var den ideelle religion for slaver. Ideen om forudbestemmelse var en genialt ting til at fastholde slavernes liv i elendighed. Ingen risiko for modstand, for gud havde allerede bestemt det hele for dem. Fri vilje eksisterede heller ikke. Carlo må være kristen, fordi han brokker sig over, at han er underlagt muslimer. Det er kendetegnet ved kristne; at de altid ynker og beklager sig, for de ejer ikke evnen til at gøre noget ved deres eget liv. Der må være noget galt, hvis man frygter en gruppe mennesker fra ghettoer med ringe danskevner, ingen topposter i erhverv eller politik, men indsatte i fængsler osv.

Anklageren

• Gæst
Var Napoleon muslim?
« Svar #4 Dato: August 30, 2018, 02:14:25 pm »
Velkommen tilbage Phil .........

Maksimal ydmygelse af muslimer, har min fulde sympati. Religionen - eller hvad man nu skal kalde det - er slavesamfumfundets religiøse overbygning. Underforstået: muslimerne skal være herrerne og ikke muslimer skal være muslimers slaver. De har taget flere europæere til dres lande, som slaver, end europæerne har taget sorte slaver til Amerika. En trafik der først stoppede da Napoleon satte dem godt og grundigt på plads.

Prøv at åbne en historiebog  :smile1:

Det er flittigt debatteret, om Napoleon var muslim. Det var han nok ikke, men han var betaget af islam, og han har aldrig bekæmpet islam nogen steder.

Der er et par links til debatten, om Napoleon var muslim med samtidige kildeangivelser.

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?126464-Napoleon-Bonaparte-a-Muslim

https://www.brusselsjournal.com/node/657

https://forum.axishistory.com/viewtopic.php?t=90707&start=15

Anklageren

• Gæst
Karikaturkonkurrencen aflyst på grund af trusler
« Svar #5 Dato: August 31, 2018, 01:58:16 am »
Geert Wilders er en nar

... GYYYYYYYYS - det kommer helt bag på mig, at der kommer trusler ...

Hvad havde han regnet med?

Offline Maler Henrik

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Jeg maler
    • Vis profil
    • Maler Køge
« Svar #6 Dato: August 31, 2018, 12:00:05 pm »
Mon ikke myndighederne ender med at aflyse konkurrencen af "sikkerhedshensyn"...
/Maler Henrik

Anklageren

• Gæst
Geert Wilders tilhører GYSE-kulturen
« Svar #7 Dato: August 31, 2018, 12:22:57 pm »
Mon ikke myndighederne ender med at aflyse konkurrencen af "sikkerhedshensyn"...

Geert Wilders har da selv aflyst konkurrencen, og derfor skrev jeg lige over din kommentar:

Geert Wilders er en nar

... GYYYYYYYYS - der kommer trusler ...

Hvad havde han regnet med?

https://www.independent.co.uk/news/world/europe/muhammad-cartoon-competition-cancelled-geert-wilders-netherlands-a8515801.html

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
    • Vis profil
Sv: Var Napoleon muslim?
« Svar #8 Dato: August 31, 2018, 11:44:13 pm »

Det er flittigt debatteret, om Napoleon var muslim.

Det har jeg li'got aldrig hørt debatteret. Det må være debatteret i Convex Earth, og slige, kredse.
« Senest Redigeret: August 31, 2018, 11:57:14 pm af Carlo »
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: August 31, 2018, 11:55:44 pm »
Homobafers idehistoriske viden er helt på hælene.

Nu skal vi lige huske på, at kristendommen især efter reformationen var den ideelle religion for slaver. Ideen om forudbestemmelse var en genialt ting til at fastholde slavernes liv i elendighed. Ingen risiko for modstand, for gud havde allerede bestemt det hele for dem.

Nej. Åndsbølgen omkring reformationen handlede om det stik modsatte. (Ja, jeg har hørt om Calvin, men han er komplet uden betydning).

Citér
Fri vilje eksisterede heller ikke.

Fri vilje eksisterer ikke i islam. Alt er tvang. Du blev også selv tvunget til at være muslim.

Citér
Carlo må være kristen, fordi han brokker sig over, at han er underlagt muslimer.

Vi skal bestandigt ævle om vi nu også skal forbyde julemænd og om Jellingestenen i de danske pas, er tilbørlig respekt for muslimer.

Citér
Det er kendetegnet ved kristne; at de altid ynker og beklager sig, for de ejer ikke evnen til at gøre noget ved deres eget liv.

Er det nu vi skal minde om hvem der er førende i teknologi, videnskab og kultur?

Citér
Der må være noget galt, hvis man frygter en gruppe mennesker fra ghettoer med ringe danskevner, ingen topposter i erhverv eller politik, men indsatte i fængsler osv.

Frygter og frygter? Plagsomme er de da. Israelerne frygter dem heller ikke, når de kommer anstigende og gør krav på noget jord deres oldefar solgte engang.

Anklageren

• Gæst
Forkert land - forkert hersker
« Svar #10 Dato: August 31, 2018, 11:59:36 pm »

Det er flittigt debatteret, om Napoleon var muslim.

Det har jeg li'got aldrig hørt debatteret. Det må være debatteret i Convex Earth, og slige, kredse.

- men hvis du søger på Google, så popper den debat op.

Du kan slet ikke have hørt ret meget om Napoleon, når du skriver, at han satte islam på plads, for det har Napoleon godt nok aldrig gjort.

Citat af Carlo:
  "De [muslimerne]har taget flere europæere til dres lande, som slaver, end europæerne har taget sorte slaver til Amerika. En trafik der først stoppede da Napoleon satte dem godt og grundigt på plads."  :big_grin: :big_grin: :big_grin:

Det var den polsk-litauiske realunion og Det tysk-romerske rige, der satte det osmanniske rige på plads, så du tænker sikkert på Leopold 1.

« Senest Redigeret: September 01, 2018, 12:08:34 am af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
    • Vis profil
Sv: Var Napoleon muslim?
« Svar #11 Dato: September 01, 2018, 12:01:01 am »

Det er flittigt debatteret, om Napoleon var muslim. Det var han nok ikke, men han var betaget af islam, og han har aldrig bekæmpet islam nogen steder.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2091297304213659&id=127538210589588&anchor_composer=false

Anklageren

• Gæst
Der er ingen reel erstatning for viden
« Svar #12 Dato: September 01, 2018, 12:15:40 am »
Du kan ikke gøre for, at du ikke har gået ret meget i skole, så du ikke kender europæisk historie.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
    • Vis profil
Sv: Der er ingen reel erstatning for viden
« Svar #13 Dato: September 01, 2018, 10:40:38 am »
Du kan ikke gøre for, at du ikke har gået ret meget i skole, så du ikke kender europæisk historie.

Øhhhhhhhh.......... jeg tror  ok du deler din historiske lekture mex Convex Earth, siden du jkke vdd, at både Mamelukkerne og Osmannerne var muslimer og at Napoleon mulede dem begge grundigt.

Anklageren

• Gæst
Hvilken Napoleon?
« Svar #14 Dato: September 01, 2018, 11:25:26 am »

Øhhhhhhhh.......... jeg tror  ok du deler din historiske lekture mex Convex Earth, siden du jkke vdd, at både Mamelukkerne og Osmannerne var muslimer og at Napoleon mulede dem begge grundigt.

Er det Napoléon Bonaparte du mener? Det er det jo normalt  :smile1:

Citat:

Invasion af Egypten
I 1798 sendtes han til Egypten med 38.000 mand og vandt her Slaget ved Pyramiderne. Slaget kostede omkring 20.000 døde mamelukker, mens napoleonshærens tab beløb sig til omkring 300 døde eller sårede franskmænd.

Napoleon fortsatte sit felttog mod Palæstina, hvor han mødte en helt anden modstand og led store tab. Napoleon fandt det klogest at vende hjem. Hjemturen blev foretaget så hurtigt, at den næstkommanderende ikke engang nåede at få noget at vide om sin forfremmelse, før Napoleon sendte ham et brev fra Paris ...

https://da.wikipedia.org/wiki/Napoleon_1._af_Frankrig#Napoleons_v%C3%A6sentligste_slag

Inden du kommer for godt i gang, så kæmpede Napoleon ikke imod muslimerne, men imod England - hvor han ville bryde englændernes handelsruter til Indien.

I august 1801 blev de sørgelige rester af den franske hær tvunget til at kapitulere til den britisk-tyrkiske overmagt, og de overlevende soldater blev ført tilbage til Europa på britiske skibe.
« Senest Redigeret: September 01, 2018, 12:51:36 pm af Anklageren »