Forfatter Emne: Nu 170 Moskeer i Danmark!?  (Læst 1306 gange)

Anklageren

• Gæst
Du vrøvler
« Svar #15 Dato: September 01, 2018, 07:25:11 pm »

Jamen så gør du det. (hvem er "vi" i den forbindelse ?)

Har du ikke også et stykke papir du kan vifte med og skrige "fred i vor tid" ?

Der bliver med garanti ikke fred i fremtiden, for Europa er krigens kontinent. Der har konstant været uhyggeligt blodige krige i Europas historie i tusind år. Det er "unormalt" at der "kun" har været krig på Balkan siden WW2.

Jeg er bare ikke profet, så jeg kan ikke forudsige forløbet.

- og stop de personangreb.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Du vrøvler
« Svar #16 Dato: September 01, 2018, 09:54:00 pm »

Der bliver med garanti ikke fred i fremtiden, for Europa er krigens kontinent. Der har konstant været uhyggeligt blodige krige i Europas historie i tusind år. Det er "unormalt" at der "kun" har været krig på Balkan siden WW2.

Du er da en nar at høre på.

Hvilke personangreb ? Jeg har udelukkende svaret på indlæg og kommentarer.

F.eks. skrev jeg "Det er muligt han har læst en masse bøger, men det har tydeligvis kun gjort ham højrøvet og ikke højnet hans IQ," udelukkende som svar på  dit personangreb mod Carlo hvor du selv skrev: "Du kan ikke gøre for, at du ikke har gået ret meget i skole, så du ikke kender europæisk historie.", og ligeså med resten af det du kalder "personangreb", - det er udelukkende svar på noget du selv har skrevet og derfor ikke personangreb, med mindre det du selv skriver til andre debattører altså også er personangreb - det er du vist den eneste der ikke kan indse.

Desuden har netop din dårlige og noget ukultiverede/uciviliserede debatstil jo direkte været diskuteret her på DD et par gange tidligere, uden at det har ført til nogen forandring, så du burde nok være den sidste til at klandre nogen for personangreb.

"Europa er krigens kontinent" skriver du, det er da noget nonsens og en syg undskyldning for ikke at ville indse eller indrømme de sandsynligste årsager til fremtidige uroligheder, og "Jeg er bare ikke profet, så jeg kan ikke forudsige forløbet." om folk der prøver at analysere futures og de 2-3 mest sandsynlige fremtidige scenarier og udvise rettidig omhu, - havde du forstået forskellen havde du nok haft dit eget eller en særdeles vellønnet stilling i et større firma.

Det er netop derfor heller ikke en "profet" eller en "pave" vi venter på, men fornuftige mennesker der debatterer logiske resonnementer for deres konklusioner.

Men det skal man nok ikke forvente for meget af her på DD.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Stop dog de personangreb
« Svar #17 Dato: September 01, 2018, 10:54:47 pm »

Du er da en nar at høre på.

Hvilke personangreb ? Jeg har udelukkende svaret på indlæg og kommentarer.

F.eks. skrev jeg "Det er muligt han har læst en masse bøger, men det har tydeligvis kun gjort ham højrøvet og ikke højnet hans IQ," udelukkende som svar på  dit personangreb mod Carlo hvor du selv skrev: "Du kan ikke gøre for, at du ikke har gået ret meget i skole, så du ikke kender europæisk historie.", og ligeså med resten af det du kalder "personangreb", - det er udelukkende svar på noget du selv har skrevet og derfor ikke personangreb, med mindre det du selv skriver til andre debattører altså også er personangreb - det er du vist den eneste der ikke kan indse.

Desuden har netop din dårlige og noget ukultiverede/uciviliserede debatstil jo direkte været diskuteret her på DD et par gange tidligere, uden at det har ført til nogen forandring, så du burde nok være den sidste til at klandre nogen for personangreb.

"Europa er krigens kontinent" skriver du, det er da noget nonsens og en syg undskyldning for ikke at ville indse eller indrømme de sandsynligste årsager til fremtidige uroligheder, og "Jeg er bare ikke profet, så jeg kan ikke forudsige forløbet." om folk der prøver at analysere futures og de 2-3 mest sandsynlige fremtidige scenarier og udvise rettidig omhu, - havde du forstået forskellen havde du nok haft dit eget eller en særdeles vellønnet stilling i et større firma.

Det er netop derfor heller ikke en "profet" eller en "pave" vi venter på, men fornuftige mennesker der debatterer logiske resonnementer for deres konklusioner.

Men det skal man nok ikke forvente for meget af her på DD.

Du fortsætter dine person angreb herfra: http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8500.msg116097#msg116097

- så mon ikke alle kan finde ud af, hvem der ikke kan finde ud af at holde sig til bolden  :smile1:

Bortset fra Japan, så er antallet af drab i verden lavest i Europa - og man forventer ikke, at en "krigszone" har det laveste antal drab i verden.

Der er selvfølgelig ikke borgerkrig.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: September 01, 2018, 10:56:48 pm »

Bortset fra Japan, så er antallet af drab i verden lavest i Europa - og man forventer selvfølgelig ikke, at en "krigszone" har det laveste antal drab i verden.

Der er selvfølgelig ikke borgerkrig.

Det syntes jeg du skulle fortælle til demonstranterne i Chemnits, og til AfD, NMR, Gyldent daggry og alle de andre mere eller mindre ekstreme højre grupper der spirer frem overalt.

I sydtyskland skal der næppe mere end en enkelt terrorhandling eller to mere til før det går løs for alvor.

Jeg har set debattører på andre fora der skrev at de var bedøvende lige glade med hvem der fik magten, bare de kom af med muslimerne.

At venstrefløjen ikke VIL indse problemet før det er for sent, åbner desværre og helt unødvendigt en bagdør for nogle helt ekstremt højreorienterede grupper.

Derfor virker det lidt som om begge parter netop gerne vil have en konfrontation.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Kommentaren er falsk
« Svar #19 Dato: September 01, 2018, 11:11:43 pm »
Jeg har nemlig ikke skrevet noget om, at der ingen problemer er med indvandrerne - men bare - at der ikke er borgerkrig  :yes:

Det syntes jeg du skulle fortælle til demonstranterne i Chemnits, og til AfD, NMR, Gyldent daggry og alle de andre mere eller mindre ekstreme højre grupper der spirer frem overalt.

I sydtyskland skal der næppe mere end en enkelt terrorhandling eller to mere til før det går løs for alvor.

Jeg har set debattører på andre fora der skrev at de var bedøvende lige glade med hvem der fik magten, bare de kom af med muslimerne.

At venstrefløjen ikke VIL indse problemet før det er for sent, åbner desværre og helt unødvendigt en bagdør for nogle helt ekstremt højreorienterede grupper.

Derfor virker det lidt som om begge parter netop gerne vil have en konfrontation.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: September 01, 2018, 11:21:41 pm »

Sådan så Chemnitz ud i 1945, efter det højrenationale program blev ført ud i livet.

« Senest Redigeret: September 01, 2018, 11:28:08 pm af Carlo »
Du får ret og jeg får fred!

Anklageren

• Gæst
Danskernes Parti har spiret - og de har spiret
« Svar #21 Dato: September 01, 2018, 11:31:03 pm »
Nu er den lille spire død, men Dansk Samling har også spiret i årevis, og nu har Dansk Samling spiret så meget, at de har samlet 303 vælgererklæringer af de nødvendige 20.109 vælgererklæringer for at opstille til folketinget.

Stram Kurs er også en af de små spæde spirer på den yderste højrefløj, som spirer frem overalt.

Stram Kurs har spiret sig frem til 231 vælgererklæringer af de nødvendige 20.109 vælgererklæringer for at opstille til folketinget.

Det er vist hvad der rører sig på den yderste højrefløj lige nu  :smile1:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Nu 170 Moskeer i Danmark!?
« Svar #22 Dato: September 02, 2018, 09:44:16 am »
Som Phil skriver: Der skal kun et par alvorlige terrorangreb til så er jeg bange for at "spirene" bliver til træer i "Paradiset" ... :ermm:

Jeg er sådan set også ligeglad hvem der har magten hvis de havde et godt pogram Mht. Udvisning af uønskede "gæster"

Ja, jeg kunne såmænd finde på at stemme på Socialdemokraterne hvis deres "pogram" var det rigtige den henseende ... :w00t:
« Senest Redigeret: September 02, 2018, 09:48:46 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Anklageren

• Gæst
Vil det sige, at de hidtidige terrorangreb ikke har været "alvorlige"?
« Svar #23 Dato: September 02, 2018, 11:10:31 am »
Som Phil skriver: Der skal kun et par alvorlige terrorangreb til så er jeg bange for at "spirene" bliver til træer i "Paradiset" ... :ermm:

Det er jo kun i Grækenland, nynazister har haft vind i sejlene - og det skyldes nok mere grækernes elendige økonomi og kæmpestore arbejdsløshed.

Partier som Dansk Folkeparti kan man ikke kalde nynazister.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: September 02, 2018, 11:33:56 am »

Jeg er sådan set også ligeglad hvem der har magten hvis de havde et godt pogram Mht. Udvisning af uønskede "gæster"

Ja, jeg kunne såmænd finde på at stemme på Socialdemokraterne hvis deres "pogram" var det rigtige den henseende ... :w00t:

DU kan jo tilslutte dig Licensnægterens syge tilbedelse af Stram Kurs og Rasmus Paludan.
 :bad:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: September 02, 2018, 12:06:10 pm »

Åh, det er næppe troligt. Tysk politi har nu været temmeligt effektive. Når det gik så galt i Chemnitz, var det fordi myndighederne blev overrumplet, fremgår af tyske medier.

Det nye i forbindelse med Chemnitz var at højrenationale brugte internettet effektivt til at mobilisere gennem falske nyheder. Også det vil myndighederne være oppe på dupperne med fremover.

Og så er Putin åbenbart rask til at sende nogle slagsbrødre hvor lejlighed gives. Noget Bundesnachrichtendienst er klar over.

http://observer.com/2018/08/is-vladimir-putin-behind-right-wing-riots-in-chemnitz-germany/
Du får ret og jeg får fred!

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
Sv: Vil det sige, at de hidtidige terrorangreb ikke har været "alvorlige"?
« Svar #26 Dato: September 02, 2018, 03:18:37 pm »

Det er jo kun i Grækenland, nynazister har haft vind i sejlene - og det skyldes nok mere grækernes elendige økonomi og kæmpestore arbejdsløshed.

Jeg mente nu Pernille Vermund, og de nye borgelige da jeg skrev om "spirer" ... :ahappy:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: September 02, 2018, 03:21:59 pm »
DU kan jo tilslutte dig Licensnægterens syge tilbedelse af Stram Kurs og Rasmus Paludan.
 :bad:

Så så Landsnog ... Husk! ...  islamisterne er lige så hårde ved ateister, som dig som de er ved de Kristne (og alle andre Religioner som islam har set sig gale på) ... :ermm:
« Senest Redigeret: September 02, 2018, 03:30:38 pm af Debatsvinet »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: September 02, 2018, 03:33:39 pm »

Man behøver jo ikke være Nazist for at have skepsis mod indvandringen ... :ermm:

Anklageren

• Gæst
« Svar #29 Dato: September 02, 2018, 03:37:35 pm »

Man behøver jo ikke være Nazist for at have skepsis mod indvandringen ... :ermm:

Det er klart, og jeg skrev det også kun, fordi det er et svar til Phil, som ofte er fortaler for nynazister.

Jeg nævner også Dansk Folkeparti, som ikke er nazistisk - så jeg er ikke sikker på, at jeg forstår dig.