Forfatter Emne: Dansk Folkeparti stiller spørgsmål om halal-penge  (Læst 762 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Dansk Folkeparti stiller spørgsmål om halal-penge
« Svar #30 Dato: August 29, 2018, 03:09:09 pm »
Det er endnu mere løgn og manipulation.

Hvad er løgn og manipulation?

Vi taler om Danmark, og derfor er det fjollet at linke til hvad de gør i andre lande eller en video af en slagtning på den anden side af jorden. Forskellen på halalslagtning i Danmark er, at der bliver sagt en bøn, når dyret bliver slagtet. Hvis man mener, det er dyremishandling, er går man selv ind for dyremishandling, fordi man åbenbart mener, det er vigtigere at diskutere islam end reelle problemer.

Citér
Europa har en lang række krav til dyrevelfærd, ..........

Nej, det har de ikke. Og slet ikke nogen kontrolmyndighed. F eks af hjemmeslagtning. Og de vi kender muslimernes forhold til lovgivning, så .............

Min egen afskyelige onkel endte på forsiden af aviserne, i forbindelse med at myndighederne greb ham på fersk gerning, i forbindelse med ulovlig slagtning af nogle får, sammen med nogle tyrkere.

Jo, vi har. Der er også blevet lavet op til flere undersøgelser om religiøs slagtning (både i jødedommen og islam), og konklusionen var, at det ikke var dyremishandling. Det er det, der adskiller os fra de ikke-udviklede lande. Og desuden giver det jo ikke mening at tale om hjemmeslagterier på en beskidt gård i Jylland, eftersom vi taler om industirelle slagterier. Det synes jeg burde virke logisk nok, hvis man altså ikke går rundt med islam på hjernen.

Citér
..........og industrielle slagtemetoder i Danmark er accepteret.

Nå, så verden 1,5 milliarder muslimer overholder dansk lovgivning?

Du kender jo selv svaret på det ligegyldige spørgsmål. Hvis ikke du ved, hvem der skal overholde dansk lov, har du misforstået et par ting om samfundsforhold.

Citér
Hvad du kan finde af skumle videoer kan man jo ikke bruge til noget.

Man behøver ingen skumle videoer. Bare slagtninger i den islamiske verden. Det må muhamedanerne selv om. Vi vil bare ikke have deres barbariske skikke udøvet her.

Det må blive op til dig og DerRudi at komme med eksempler på muslimer, der har krævet halalslagtet kød. I må have tonsvis af dokumentation, eftersom I ikke debatterer eller lytter. Jeg glæder mig til at se det. I må også kunne dokumentere via forskning og undersøgelser at religiøs slagtemetoder ikke er et brud på dyrevelfærd. Jeg accepterer ikke youtubevideoer eller DerRudis links. Kun nautral forskning.
Jeg ved godt, at når man ikke har andet end islam på hjernen, at I tror det er nok bare at komme med dumme påstande, men sådan spiller klaveret altså ikke.
Det er lidt kedeligt at debattere, når I ikke engang prøver at komme med lidt modstand.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Dansk Folkeparti stiller spørgsmål om halal-penge
« Svar #31 Dato: August 29, 2018, 03:09:50 pm »
Det er langt ude at påstå, at det handler om islamisering eller krævementalitet, når I ikke kan komme med eksempler på muslimer, der har krævet, at slagterier skal slagte halal.

Pengemagt. De siger "Halalgeschlachtet, oder wir kaufen nicht!".

Link, tak.
Vi skal endelig huske den gode debat.