Forfatter Emne: When the iqama has been pronounced...  (Læst 183 gange)

Offline Allah ved bedst (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
When the iqama has been pronounced...
« Dato: August 24, 2018, 04:18:36 am »
Ofte når vi er ved at komme for sent til noget, vi anser som vigtigt, vil vi per automatik sætte farten op for at skynde os og nå frem til målet rettidigt - men med vores salah, og vores vigtige møde med Allah, er det bedst, at vi ikke skynder os. Vi skal i stedet fortsætte frem i roligt tempo. Gå med ydmyghed på vej til salah, og du vil få succes.

:heart: :heart: :heart:  ALLAH   :heart: :heart: :heart:
                          :Cherna_29:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Og du vil få succes ... Hvorhenne ?? ... ikke på denne Planet ...
« Svar #1 Dato: August 24, 2018, 07:45:03 am »
Komme for sent ?? Den går sgu ikke i et Samfund som dette, der går det ikke at slentre i slowmotion ...

Samfundet skal hænge sammen, vi er travle Folk her i Norden og der er ikke afsat  tid til at ligge på maven fem gange i døgnet for en ond krigsgud ... :ermm:

Tror Pokker det går af Helvede til økonomisk i de Lande hvor man har den skik ... Eller måske skulle jeg skrive: Tro! ...  :pinch:

Egentligt fatter jeg ikke at jeg gider svare dig når man ved du bare er en provokerende Troll ...
Og så kan du i øvrigt proppe din parodi på islam op hvor der er allermørkest ...
« Senest Redigeret: August 24, 2018, 08:00:44 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Og du vil få succes ... Hvorhenne ?? ... ikke på denne Planet ...
« Svar #2 Dato: August 25, 2018, 08:24:28 am »
Debatsvinet:

Citér
Samfundet skal hænge sammen, vi er travle Folk her i Norden og der er ikke afsat  tid til at ligge på maven fem gange i døgnet for en ond krigsgud ... :ermm:
Tror Pokker det går af Helvede til økonomisk i de Lande hvor man har den skik ... Eller måske skulle jeg skrive: Tro! ...  :pinch:

Det har du helt ret i, Debatsvinet. Og så er der jo også deres meget omtalte ramadan-måned. De er heller ikke alle for kvikke i skoler og på arbejdspladser, når de kun må spise og drikke efter mørkets frembrud. Men der skal vel i regelen først og fremmest tages hensyn til DEM. Ikke til danskerne.
Jeg mener Inger Støjberg var fremme med noget om det sidste gang, men uha-uha, så fik de venstreorienterede DR- og TV2-journalister travlt med at invitere muslimer ind i "Godmorgen og Godaften" etc. for at bedyre, at det ikke var noget problem. Og i øvrigt er deres tro jo vigtigst, som vi ved fra demonstrationerne mod tildækningsloven. Danmark, vågn op!

« Senest Redigeret: August 25, 2018, 08:26:53 am af DerRudi »
Manner, Manner!