Forfatter Emne: Mange er trætte af de evindelige islamtråde  (Læst 915 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Det har jeg svært ved at forstå
« Svar #15 Dato: August 19, 2018, 09:00:18 pm »
Sorry jeg lige svarer; men sålænge vi kan holde det på hakke planet i forumstil, er det da en begyndelse. Men der har lige været en fremtidsforsker i telly, der spåede en snarlig religionskrig.

Jeg kunne nok ikke have svaret ret meget bedre. ;))

Mener du vedrørende profeten, eller at det er befriende at hakke på muslimer?

Jeg så gerne, at det store flertal, som holder sig væk fra "islamdebatten", fordi de ikke vil risikere at få en spand lort hældt ned over hovedet - deltog i debatten.

« Senest Redigeret: August 19, 2018, 10:07:51 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Mange er trætte af de evindelige islamtråde
« Svar #16 Dato: August 19, 2018, 10:24:01 pm »
Hvem er det store flertal?
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
De gamle er meget bekymrede over islam
« Svar #17 Dato: August 19, 2018, 11:13:28 pm »
Hvem er det store flertal?

Det er de fleste  :smile1:

Når man læser med i debatten, så får man let det indtryk, at de fleste er meget bekymret over, at ”islam er en trussel mod Danmark” - men samtidig kan de politiske partier, de går ind for, ikke engang komme i nærheden af folketinget.

Der er nok tale om, at nogen er meget bekymret over, at ”islam er en trussel mod Danmark” - og derfor råber de højt.

Alderen ser ud til at spille en stor rolle. En undersøgelse viser, at blandt de 18- til 29-årige er kun 18 procent af respondenterne enige eller meget enige i, at islam udgør en trussel mod Danmark. Blandt respondenter på 70 år og derover er den tilsvarende andel 58 procent.

http://www.ps.au.dk/fileadmin/site_files/filer_statskundskab/subsites/cir/pdf-filer/Danskerne__islam_og_muslimer.pdf

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: August 20, 2018, 10:35:33 am »
Den slap du jo nem om.

Nu starter vi langsomt og DF begynder at anes i regerings beslutninger.

De unge er meget lidt politisk orienteret og har travlt med at feste og den anden aldersgruppe du nævner, er fra barnsben blevet politisk orienteret og råber altid op. 
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: August 20, 2018, 10:39:59 am »
Nå jeg må hellere holde ... Det er ved at Udvikle sig til en islamtråd ... :w00t:   :whistle:

Neej og du har aaaaaaldrig været aktiv med i en islamtråd, vel debatsvin?  :girl_blum2:

Og nu vil jeg tillade mig at bruge et af dine egne bedrevidende ikoner-->  :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: August 20, 2018, 11:16:30 am »
Håber jeg lige må bidrage med lidt islam "sådan er det blevet i Danmark"

Hygger mig i mit kolonihavehus sammen med en veninde. Pludselig står der en høj mand i fluenetdøren og siger han er fra politiet og mangler vidner til en ransagning.
Politimanden fortæller husnr på ransagning og fortæller også, at han har spurgt i 30 forskellige huse, om folk vil vidne og ingen har lyst, når de får det muslimske husnr af vide.

Politimanden fandt ingen der havde mod til at vidne, selvfølgelig ingen muslimer og heller ikke polakker eller danskere.

De politiforretninger i haveforeningen, der har været i de sidste 10år, har alle drejet sig om arabere.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: August 21, 2018, 10:24:56 am »
Det er uinteressant, at en frustreret lille udlandsdansker bliver "træt af islamtråde" i et forholdsvis lille, upåagtet debatforum.
Det er derimod værd at huske, at hundredetusinder af danskere er grundigt trætte af islam.

Derom vidner Dansk Folkepartis størrelse (uanset hvor bløde i sværen, de er), at Nye Borgerlige i en ny meningsmåling står til at komme ind i tinget - samt den "rumlen i undergrunden", du kan høre, hvis du gider at høre efter, hvad folk snakker om i bussen, S-toget, på små gammeldags beværtninger, til tante Odas fødselsdag osv. Emnet er sjældent ret langt væk. Og det ændrer sig ikke, fordi ingen endnu har ført den konsekvente og nødvendige repatrierings- og asylstoppolitik.
Manner, Manner!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er da ikke godt tilfreds
« Svar #22 Dato: August 23, 2018, 01:21:22 am »
Det er uinteressant, at en frustreret lille udlandsdansker bliver "træt af islamtråde" i et forholdsvis lille, upåagtet debatforum.
Det er derimod værd at huske, at hundredetusinder af danskere er grundigt trætte af islam.

Der er da ikke nogen, som gider de partier, som du har talt for - så mon ikke du er den frustrerede her  :big_grin:

De fleste ved jo godt, at du er en mavesur debattør (for at sige det pænt).

Du har gjort dit for at jage de mere alsidige debattører væk, fordi du kun har en ting i hovedet: Islam - men verden er ligesom lidt større.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #23 Dato: August 23, 2018, 06:42:02 am »
Ja, det er Rudi, der støtter op om ideer, som ikke har medvind hos befolkningen :big_grin:
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: August 23, 2018, 08:56:49 am »
Ja, det er Rudi, der støtter op om ideer, som ikke har medvind hos befolkningen :big_grin:

Åh, jeg er ikke sikker på dit postulat her. Lad os se når folketingsvalget kommer. :orc: :poke:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Tigermandens hjerne er på størrelse med en valnød - og hvilken valnød?
« Svar #25 Dato: August 23, 2018, 05:57:53 pm »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
    • Vis profil
Sv: Tigermandens hjerne er på størrelse med en valnød - og hvilken valnød?
« Svar #26 Dato: August 23, 2018, 06:21:50 pm »

Tak for den sublime tekst og tegning. Giv den gas