Forfatter Emne: "Min mand sagde...."  (Læst 716 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
"Min mand sagde...."
« Dato: August 17, 2018, 11:40:38 am »
"Min mand sagde, at jeg ikke skulle vise læreren eller kommunen, at jeg var god til dansk. Jeg skulle blive på et lavt niveau, for han ville ikke have, at jeg skulle arbejde."

https://denkorteavis.dk/2018/han-bor-i-danmark-og-hjaelper-en-ung-kvinde-til-at-flygte-fra-mellemoesten-hun-skal-vaere-hans-kone-nummer-to

Hvor mange lignende forhold eksisterer der i Danmark? Og hvor længe har dette fup stået på?
Mit bud er mange og længe, længe.... og die dumme Dänen betaler.

Det er ved hjælp af bl.a. den slags, den islamiske kultur æder sig ind på og skridt for skridt sætter sig fast i vores land - husk antallet stiger for hver muslim-familiesammenføring. Og mænd som ham her må gerne have fire koner. Det er noget, der luner i disse mænds tegnebøger, når de er i besiddelse af konernes hævekort.  :ohmy:

Såre sørgeligt. Noget DU vil gøre imod det?
Danmark muhammedanerfrit!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: "Min mand sagde...."
« Svar #1 Dato: August 19, 2018, 10:25:35 am »
Ja - men hvilke parti vil gøre noget. Troede DF var det, men er ikke så sikker mere. :MG_273: :mamba:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #2 Dato: August 20, 2018, 06:34:19 am »
"Min mand sagde, at jeg ikke skulle vise læreren eller kommunen, at jeg var god til dansk. Jeg skulle blive på et lavt niveau, for han ville ikke have, at jeg skulle arbejde."

https://denkorteavis.dk/2018/han-bor-i-danmark-og-hjaelper-en-ung-kvinde-til-at-flygte-fra-mellemoesten-hun-skal-vaere-hans-kone-nummer-to

Hvor mange lignende forhold eksisterer der i Danmark? Og hvor længe har dette fup stået på?
Mit bud er mange og længe, længe.... og die dumme Dänen betaler.

Det er ved hjælp af bl.a. den slags, den islamiske kultur æder sig ind på og skridt for skridt sætter sig fast i vores land - husk antallet stiger for hver muslim-familiesammenføring. Og mænd som ham her må gerne have fire koner. Det er noget, der luner i disse mænds tegnebøger, når de er i besiddelse af konernes hævekort.  :ohmy:

Såre sørgeligt. Noget DU vil gøre imod det?

Tja, man kan sige - den kloge narrer den mindre kloge :dance3:

Hvis du ville undgå sådan en ulykkelig situation, hvor der jo i virkeligheden ingen vinder er, så skulle du jo nok have været lidt mere åben over for Nydanskerne allerede tilbage i 80erne, sådan som jeg og andre kloge hoveder sagde dengang.

Men hvad laver du her på debatten - var du ikke blevet livstidsbannet for at true politisk ukorrekt for længe siden? Dine profiler Langgaard og Bannerføreren er da lukket, så det må da være en fejl, at denne stadig er åben.

Som jeg tidligere har skrevet til Gubbi, så er jeg meget gerne behjælpelig med en liste over Rudi-profiler, der skal lukkes. Og det tilbud står stadig ved magt.

:aww: :Cherna_29:
Midlerne er underordnede.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 20, 2018, 10:58:02 am »
Klagermanden:

Citér
Men hvad laver du her på debatten - var du ikke blevet livstidsbannet for at true politisk ukorrekt for længe siden? Dine profiler Langgaard og Bannerføreren er da lukket, så det må da være en fejl, at denne stadig er åben.
Som jeg tidligere har skrevet til Gubbi, så er jeg meget gerne behjælpelig med en liste over Rudi-profiler, der skal lukkes. Og det tilbud står stadig ved magt.

:tease:   :JC-hysterical:

Danmark muhammedanerfrit!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #4 Dato: August 23, 2018, 06:48:10 am »
Ja - men hvilke parti vil gøre noget. Troede DF var det, men er ikke så sikker mere. :MG_273: :mamba:

danskernes parti var landets mest upopulære med en vælgertilslutning på kun 0,1% ved kommunalvalget.

:aww: :Cherna_29:
Midlerne er underordnede.