Forfatter Emne: HOVEDBANEN LUKKET: TERRORISTER VADER UD AF VESTRE FÆNGSEL  (Læst 252 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    58%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
HOVEDBANEN LUKKET: TERRORISTER VADER UD AF VESTRE FÆNGSEL
« Dato: August 09, 2018, 11:38:12 am »
Syrienblog har altid artikler der er værd at læse

De dansk-støttede “moderate oprørere” i Syrien tjener gode penge på at destablisere og terrorisere en suveræn arabisk stat for deres storglobale, vestlige arbejdsgivere.

46-årige Anwar Daadoue (født 1.2.72) med påstået tilknytning til Jabhat al-Nusra (al-Qaeda i Syrien), kunne således vade direkte ud af Vestre Fængsel i går under et besøg, blot ved at påstå, at han var den besøgende. Den besøgende, der altså medvirkede til at få en terrorsigtet ud af arresten, har Politiet ikke engang ville fremstille i et grundlovsforhør. Han er løsladt, og begge er nu fri.

Hvorfor så overhovedet have arresthuse?

Manden er af italiensk antiterrorpoliti eftersøgt for omfattende menneskesmugling af migranter til Europa. Tro ikke, at al-Qaeda sprænger sig selv i luften for sjov. Nej, de tjener skam penge på det.

I Syrien havde militærpolitiet først skudt alle fængslets ansatte, og derefter de indsatte. Hos Kriminalforsorgen har man startet en “intern” undersøgelse, hvor nogle DJØF’ere hos Justitsministeriet nu skal have 70.000 kroner om måneden for at vaske direktoratets hænder rene i en flot PDF-rapport. Meget underlig sag. Gad vide, om den er udtænkt på Klausdalsbrovej?

Medgerningsmanden har da haft en skytsengel hos advokaturet, og det er jo set før.

En dansk ambassade i Damaskus og en effektiv udleveringsaftale er den eneste løsning. Danmark for danskerne og syriske fængsler for syriske kriminelle.

https://syrienblog.net/2018/08/02/hovedbanen-lukket-terrorister-kan-vade-ud-af-vestre-faengsel/
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

• Hyper medlem
  • Activity:
    58%
    • Vis profil
Sv: HOVEDBANEN LUKKET: TERRORISTER VADER UD AF VESTRE FÆNGSEL
« Svar #1 Dato: August 09, 2018, 12:13:40 pm »
Den Syriske diktator Assads regime i Damaskus er kendt for at bruge tortur samt fængsling uden en retttergang.
Så en udleveringsaftale dertil kommer ikke til at ske.

En dansk ambassade i Damaskus og en effektiv udleveringsaftale er den eneste løsning. Danmark for danskerne og syriske fængsler for syriske kriminelle.
Assad er demokratisk valgt. Det er ikke et diktatur og tortur er en god løsning mod kriminelle syrere, det kunne Danmark lære noget af.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Rasmus Modsat
« Svar #2 Dato: August 09, 2018, 12:35:14 pm »
Assad er demokratisk valgt. Det er ikke et diktatur og tortur er en god løsning mod kriminelle syrere, det kunne Danmark lære noget af.

Du kalder demokratisk valgte forrædere og diktatorer demokratisk valgte.

Hvor klogt er det Dumpe?
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

• Hyper medlem
  • Activity:
    58%
    • Vis profil
Sv: Rasmus Modsat
« Svar #3 Dato: August 09, 2018, 01:18:08 pm »

Hvor klogt er det Dumpe?

Assadstyret er demokratisk valgt og har meget høj folkelig opbakning (modsat Merkelregimet i Tyskland og Marconregimet i Frankrig) Fordi at Merkel er en folkeforræder så kalder jeg hende og andre for forrædere. Assad har ikke forrådt sit folk så derfor kalder jeg ikke ham en forræder. De politikkere jeg kalder forrædere arbejder for NWO imens dem som jeg ikke kalder forrædere arbejde imod NWO.
« Senest Redigeret: August 09, 2018, 01:22:19 pm af Licensnægteren »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 09, 2018, 01:41:36 pm »
Assadstyret er demokratisk valgt og har meget høj folkelig opbakning (modsat Merkelregimet i Tyskland og Marconregimet i Frankrig) Fordi at Merkel er en folkeforræder så kalder jeg hende og andre for forrædere. Assad har ikke forrådt sit folk så derfor kalder jeg ikke ham en forræder. De politikkere jeg kalder forrædere arbejder for NWO imens dem som jeg ikke kalder forrædere arbejde imod NWO.

Det virker skørt på de fleste Dumpe.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 10, 2018, 09:56:29 am »

Hvor klogt er det Dumpe?

De stakler tør vel ikke andet,  :girl_sigh:
« Senest Redigeret: August 10, 2018, 10:02:22 am af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2: